וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: מלכת הפריים-טיים ונסיכות השוליים

27.10.2014 / 6:20

אלן דגנ'רס הופכת למעצבת אופנה, גוגל מתחברת לאיט-גירל רותחת, פול סמית במחווה ללד זפלין, קרלי קלוס וג'ואן סמולס עוצרות נשימה, ורייצ'ל טרכטנברג היא הנסיכה החדשה של השוליים כל ההייפ של השבוע

הדיבור: אלן דג'נרס, מעתה מעצבת אופנה

אלן דג'נרס בטקס האוסקר, מרץ 2014. GettyImages
אז מה אם סטייל זה לא הצד החזק שלה. אלן דג'נרס/GettyImages

אפשר לייחס הרבה קומפלימנטים לאלן דג'נרס. סטייל, הוא לא אחד מהם. עם זאת, זה לא מה שיעמוד בפני מנחת הטלוויזיה האהובה על אמריקה בדרך לייעודה כמעצבת אופנה. בשבוע שעבר פורסם בווג האמריקאי ראיון עם מלכת הפריים-טיים, רגע לפני שהיא משיקה את קולקציית הביכורים שלה לקו האופנה החדש שברשותה. הקו הנקרא E.D על שם ראשי התיבות של שמה והכינוי שקיבלה מבת זוגה פורשיה דה-רוסי, יציע אופנה קז'ואלית לגברים ונשים במחירים נגישים, וישקף לדבריה את סגנון הלבוש "הקלאסי" שלה.

הוידאו: FKA Twigs רותחת בסרטון של GOOGLE GLASS

גוגל לא עוצרת וממשיכה לצלול עמוק יותר אל עולם האופנה. אחרי ההייפ שעוררה עם השעון האופנתי והמדובר, חוזרת ענקית הטכנולוגיה עתירת השיק להתמקד באיזור העיניים. לצורך קידום משקפי הגוגל, גייסו חברי התפוח הגדול את האיט-גירל האולטימטיבית FKA Twigs. הרקדנית וזמרת הדרים-פופ שסומנה על ידי מגזיני האופנה והמוזיקה פה אחד כדבר הגדול הבא, ביימה את סרטון הקידום החדש של המשקפיים, בו היא שרה, רוקדת ונראית כמו חייזר אופנתי מיוחד במינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הסטילס: ג'ואן סמולס וקרלי קלוס בדואט לוהט במגזין W

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחור על גבי לבן. קרלי קלוס וג'ואן סמולס במגזין W/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרלי קלוס וג'ואן סמולס יודעות לנפק כל אחת בדרכן תמונות שומטות לסתות, אך כשמפגישים ביניהן בהפקת אופנה מחוספסת התוצאה היא באמת משהו שקשה לעמוד בפניו. הסופרמודלס המצליחות צוותו אחת לשנייה לכבוד גיליון נובמבר של מגזין W, להפקה פרי עדשתו של צלם האופנה סטיבן קליין. השתיים שגם מעטרות את שער הגיליון סיפקו פריימים חזקים אחד אחרי השני, אך תמונה אחת מתבלטת במיוחד, ואין צורך באמת לנמק כיצד.

הטרנד: פול סמית במחווה ללד זפלין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לד זפלין, גרסת הצעיפים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שתעשיית האופנה מעדיפה ברובה לנהל מערכת יחסים פלרטטנית עם עולם הפופ, יש מי שעדיין מעדיף את המוזיקה שלו מלאה בדיסטורשן וחפה מגימיקים. מעצב האופנה הבריטי פול סמית חבר ללד זפלין לקולקציית קפסולה מרגשת על אמת. הטריגר: השקת גרסת רה-מאסטר לתשעה אלבומי אולפן של להקת הרוק הגדולה בכל הזמנים. סמית יצר בתמורה סדרת צעיפים מיוחדת שכולה מחווה לעטיפות האלבומים האיקוניים. הצעיפים נמכרים באתר המעצב במהדורה מוגבלת, ואפילו המכירה שלהם מוגבלת לשתי חתיכות לרוכש אחד. לא שמישהו יכול להרשות לעצמו יותר כשכל צעיף נמכר ב-395 פאונד. ועל זה נאמר, רוקנ'רול.

הנערה: רייצ'ל טרכטנברג, דוגמנית שברירית ביום ונסיכת אינדי בלילה

מגזין NYLON השווה את הנדירות שלה לאפשרות ליפול על פריט נדיר של איב סן לורן בחנות יד שנייה אקראית, מגזין RUSH המליץ בחום להוסיף אותה בדחיפות ללוח ההשראה של קוראיו, ואפילו בית האופנה לנווין צילם אותה לקמפיין שלו. תכירו את רייצ'ל טרכטנברג, זמרת, מתופפת, נגנית יוקללה, שחקנית ודוגמנית. נסיכת האינדי בת ה-20 היא אחד השמות היותר מסקרנים בסצנת האינדי נכון לעכשיו. טרכטנברג, בת יחידה למשפחת מוזיקאים יהודיה-מקסיקנית, חתומה בסוכנות הדוגמנות המפורסמת Elite, שואבת השראה ההסטייל של מישל פיליפס מלהקת המאמאז והפאפאז הנוסטלגית, מתקשטת בחרציות, ובגדול נראית כמו פייה חולמנית שנוהגת להדביק מדבקות של כובים משני צדי עיני הבמבי שלה. ללהקה שלה קוראים SuperCute! עם סימן קריאה בסוף, ועוד שנייה היא משחררת את EP הבכורה שלה בעל השם הקסום DayDream Time Machine. בקרוב במגזיני האופנה הקרובים לעכבר שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully