וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: ספיישל מייק-אפים

שירלי אכסלרוד

30.10.2014 / 12:28

החלטות ריאליות לשנה החדשה: במקום להילחם בפגמים, בואו ננסה להסתיר אותם טוב יותר. המדור יוצא למסע אחר חומר ההסוואה המושלם

אסתי לאודר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נצמד לעור בנחישות והתמדה של איכר רוסי, ונותן כיסוי מעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרם BB, תקציר הפרקים הקודמים: מכיל לחות, גוון ומקדם הגנה במוצר אחד, מה שהופך אותו לפנטזיה הרטובה של כל מתאפרת חובבת יעילות, קצרה בזמן ומתאפרת בפקק או בחושך. הבעיה היתה שכל הטוב הזה בא, לרוב, על חשבון יכולות ההסוואה, ואלא אם זכית בעור לא בעייתי במיוחד, ה-BB כשלעצמו לא הספיק לטפל בכל הכולירות שהתקבצו לך על הפנים.

ואז הגיע ה-BB החדש של אסתי, שנושא את שם אצולת המייקאפ Double Wear. בעלת דרישות גבוהות ועור מעורב – מבריק לפרקים ויבש באזורים אחרים - שניסתה כל BB שקיים בשוק, מעדכנת שמדובר בקרם עם המרקם המשונה והסמיך ביותר שנתקלה בו, ושמי שאוהבת ומורגלת, כמוני, למרקמים הנוזליים יותר, עשויה לחוש כמתמרחת במשחת שיניים. צריך להתרגל לעבוד איתו מהר, מי שתצליח לפתח מיומנות מספקת, וזה דורש לא יותר משני ניסיונות, תזכה בכיסוי מפתיע: "הדאבל וור נצמד לעור בנחישות והתמדה של איכר רוסי, ונותן כיסוי מעולה, נעים ועתיר לחות לאורך זמן גם למפגעים בינוניים ומעלה. כה עיקש הוא עד שגם אחרי מקלחת חמה וממושכת, הוא עדיין נוכח, בציפוי דביק משהו, על העור. פתרון מעולה לכל מי שרוצה לקצר הליכים ולדלג על שלב הלחות".
אסתי לאודר, Double Wear All-Day Glow BB, מחיר: 250 שקלים. תאריך תפוגה: אין.

קלרינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריח מלפפונים משגע/מערכת וואלה!, צילום מסך

מייק אפ אנטי אייג'ינג. נשמע כמו מוצר שמגיע יחד עם אודם על השיניים וגושי מסקרה, והאמת לא רחוקה משם: אישה בשלה יחסית, שעורה עדיין אינו צפוד לגמרי, ניסתה את המייק אפ של קלרינס ומעדכנת שאלמלא אבדו לכן כל מאגרי הקולגן והקונסטרוקציה התחילה לצנוח, אין לכן מה לחפש שם, בצנצנת הזכוכית הכבדה, שכן מדובר במייק אפ עתיר לחות, שופע ברק ומזין עד מאד – שיגרום לבעלות עור מאוזן להבריק עוד בטרם יעזבו את מראת האיפור. יבשות עור או מי שמתייבשות עם בוא החורף, יהנו ממרקם מרגיע ומכיסוי מצויין. נחמה מסוימת לכולן: ריח מלפפונים משגע.
קלרינס, Extra Comfort, מחיר: 313 שקלים. תאריך תפוגה: אין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שאנל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההתחושה הנכונה של ללכת מרוח ולהרגיש לגמרי בלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוזלי בדיוק במרקם הנכון ודקיק כסופרמודל עם הפרעות אכילה, השאיר המייק אפ החדש של שאנל בדיוק את התחושה הנכונה של ללכת מרוח ולהרגיש לגמרי בלי.
נסיינית עם עור מעורב וקפריזי התלהבה מהגימור המאוזן, שעושה את הכמעט בלתי אפשרי, ומצליח בו זמנית לשמור גם על מראה מאט שפוי באזורים המועדים וגם על זוהר בריא. "הנס הזה מחזיק מעמד לפחות 7 שעות לפני דהייה קלה, והוא יעיל גם כקונסילר בעת צרה. הבקבוק השחור וקל המשקל מספיק קטן בשביל להישלף בדיסקרטיות מהתיק ומספיק יפה בשביל להיות מוצג בגאווה – מצטיין ושווה כל שקל".
שאנל, Perfection Lumiere Velvet, מחיר: 365 שקלים. תאריך תפוגה: אין.

גרלן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעיית גוונים קלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המייק אפ החדש של גרלן מבטיח שגם אם את משתזפת בעיקר לאור ניאונים בקיוביקל, תוכלי ליהנות ממראה שזוף, בריא וטבעי. הנסיינית הלבנבנה שקיבלה את הגוון הבהיר ביותר בסדרה, ציינה לשבח את המרקם הדקיק והכיסוי המשובח, וגם את המארז הנוח - שפופרת ומשאבה גם יחד. רק שה"מגע של צבע ונגיעות קייציות" המובטח נראה עליה כתום מדי; לא כתום-שלוק-שרוף דונטלה ורסאצ'ה, אבל יותר דומה לגוון הלא נכון, אחד יותר מדי.
גרלן, TERRACOTTA Joli Teint, מחיר: 337 שקלים. תאריך תפוגה: אין.

malu wilz

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יתאים לך אם את בדרך להצטרף לתיאטרון קבוקי נודד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברק חביתה או מראה מאט של קספר רוח הרפאים הידידותית? בין שני הקצוות האלה מתקיים עולמו של המייק אפ החדש של המותג הגרמני malu wilz. המייק אפ, שמגיע בבקבוק עם פיה רחבה וידית מריחה נוחה, הוא סמיך וחמאתי ובמרקם נעים ביותר. הוא הצליח לכסות ביעילות כתמים וחצ'קונים בדרגות חומרה משתנות, ושמר כמובטח על מראה מאט בלתי מתפשר אצל בעלת עור שמנוני שמבהיקה גם בחושך. אלא שהיעילות הזאת מגיעה יחד עם גימור אטום מדי ולא חינני במיוחד של מסכה, כך שאם אין לך תוכניות להצטרף בקרוב לתיאטרון קבוקי נודד, עדיף לוותר.
Perfect Mat Foundation, מחיר: 171 שקלים (תרומתנו לשיח: בברלין, אגב, המחיר הוא פחות מ-100). תאריך תפוגה: אין. פרטים על נקודות המכירה ב- www.maluwilz-israel.co.il

בובי בראון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצלח, אבל רחוק מלהתאים לכל סוגי העור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכל מצבי הצבירה השונים שבהם ניתן למצוא מייק אפ: מוצק, נוזל ואולי בקרוב גם גז, הסטיק, עושה רושם, הוא האנדרדוג המובהק. חובבת מייק אפים נוזליים אתגרה את עצמה עם הסטיק החדש של בובי בראון, וכצפוי, אהבה את האריזה האלגנטית, הידידותית לשימוש, נטולת דליפות ונזילות ונוחה לנשיאה. וכעת למה שבפנים – "מריחת המייק אפ עצמו לא מאוד נעימה על עור יבש יחסית, ודורשת יותר השקעה בסרום ובקרם שלפני. הכיסוי מעולה, אחיד ומצוין, בעיקר באזורים הפחות יבשים, ומאד עמיד. מוצלח, אבל רחוק מלהתאים לכל סוגי העור".
בובי בראון, Skin Foundation Stick, מחיר: 225 שקלים. להשיג ב- 24 גוונים. תאריך תפוגה: אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully