וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיית הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2014

4.11.2014 / 7:41

חזיית הפנטזיה של ענקית הלנז'רי האמריקאית, מסורת הנמשכת שנים, מציגה הפעם פנטזיה כפולה: שתי חזיות משובצות יהלומים ואבני חן. השווי: כשני מיליון דולר כל אחת

הדוגמניות אלסנדרה אמברוסיו (מימין) ואדריאנה לימה מציגות את חזיות הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2014. אינסטגרם,
הדוגמניות אלסנדרה אמברוסיו (מימין) ואדריאנה לימה מציגות את חזיות הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2014/אינסטגרם

אדום או כחול, אדריאנה או אלסנדרה? החלטות קשות. אז בוויקטוריה סיקרט התחכמו והלכו על אופציה מקורית: שתי חזיות! חזיית הפנטזיה של ענקית הלנז'רי האמריקאית, מסורת הנמשכת שנים, מציגה הפעם פנטזיה כפולה.

לאחר פולמוס קמפיין 'הגוף המושלם' אשר עורר מחלוקת על רקע טענות של מסר בעייתי ובלתי מציאותי, בוויקטוריה סיקרט מתפנים לעניינים חשובים באמת ומעלים לאינסטגרם הרשמי תמונות ראשונות של שתי חזיות הפנטזיה לשנת 2014.

"חזיית הפנטזיה" היא למעשה גימיק יחצ"ני המושך תשומת לב רבה הודות לעיצוב ראוותני שנוצר בעבודת יד ממושכת ותג מחיר גבוה במיוחד.

על פי הנמסר, שווי כל אחת משתי החזיות משובצות היהלומים ואבני החן הוא כשני מיליון דולר. על עיצובן אחראית חברת התכשיטים והשעונים 'מוואד' (Mouawad). החברה אשר נוסדה ב-1891 בביירות, לבנון, היא היום בבעלות משפחתית של צאצאי המייסד דוד מוואד ולה מטה מרכזי בז'נבה, שוויץ.

אדריאנה לימה (מימין) ואלסנדרה אמברוסיו לפני צילומי התוכנית גוד מורנינג אמריקה, נובמבר 2014. אינסטגרם, אתר רשמי
פרזנטוריות חזיות הפנטזיה בסלפי כפול. אדריאנה לימה/אתר רשמי, אינסטגרם
אלסנדרה אמברוסיו (מימין) ואדריאנה לימה מתארחות בתוכנית 'גוד מורנינג אמריקה' לצורך הצגת שתי חזיות הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2014. splash
שתי המלאכיות בדרכן לראיון בתוכנית 'גוד מורנינג אמריקה'/splash

זוהי הפעם הראשונה שבוויקטוריה מציגים שתי חזיות פנטזיה. לתפקיד הפרזנטוריות נבחרו שתיים מ'מלאכיות' (מעין דוברות רשמיות') ויקטוריה סיקרט, אדריאנה לימה ואלסנדרה אמברוסיו. שתי האימהות הברזילאיות, שתיהן בנות 33, הציגו בעבר את חזיית הפנטזיה השנתית. לימה ב-2008 וב-2010 ואמברוסיו ב-2012. כמי שמשמשת בפעם השלישית כפרזנטורית חזיית הפנטזיה, לימה משווה את שיאה של היידי קלום, 'מלאכית' עבר של ויקטוריה. פרזנטוריות חזיית הפנטזיה אחרות בעבר היו קנדיס סוונופול (2013), מירנדה קר (2011) וג'יזל ( 2000 ו-2005). חזיית שנת 2000 עלתה 15 מיליון דולר והייתה היקרה אי פעם.

החזיות השנה משובצות יהלומים ואבני ספיר ורובי. לכל חזייה זוג תחתונים תואמים. להכנת כל סט נדרשו 1,380 שעות.

אדריאנה לימה מציגה את 'חזיית הפנטזיה' לשנת 2014 של ויקטוריה סיקרטו (מימין) ואדריאנה לימה מציגות את חזיות הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2014. אינסטגרם,
אדריאנה לימה מציגה את 'חזיית הפנטזיה' לשנת 2014 של ויקטוריה סיקרטו (מימין) ואדריאנה לימה מציגות את חזיות הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2014/אינסטגרם
הדוגמנית אלסנדרה אמברוסיו מציגה את 'חזיית הפנטזיה' של ויקטוריה סיקרט לשנת 2014. אינסטגרם, אתר רשמי
הדוגמנית אלסנדרה אמברוסיו מציגה את 'חזיית הפנטזיה' של ויקטוריה סיקרט לשנת 2014/אתר רשמי, אינסטגרם

"מילים לא יכולות לתאר כמה נרגשת הייתי שכקיבלתי טלפון מוויקטוריה סיקרט שהודיע לי שאלבש את החזייה", אמרה אמברוסיו למגזין פיפל. גם לימה חלקה את התרגשותה: "השנה היא אפילו יותר מיוחדת מפני שבפעם הראשונה שתינו נלבש את החזיות. המלאכית השנייה היא חברתי הטובה אלסנדרה. התרגשתי מאוד. זה נהדר לחלוק את הכבוד הזה עם החברה הכי טובה".

השתיים, עקב לוח זמנים צפוף, לא מתראות הרבה. לכן הן ניצלו את ההזדמנות לבלות יחד על סט הצילומים, פיטפטו בלי סוף, השלימו כל מה שיש להן לספר האחת על השנייה. "מתחת לשיער ולאיפור, אנחנו שתי נערות מצחיקות מברזיל שתמיד מצחיקות אחת את השנייה", אמרה אמברוסיו. אתמול (ב) הן התארחו בתוכנית הבוקר הוותיקה של ABC 'גוד מורנינג אמריקה' וקודם צילמו כמובן סלפי כפול.

כמדי שנה, חזיית הפנטזיה מוצגת זמן קצר לפני התצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט. בעוד שהתצוגה נערכת בדרך כלל בניו יורק, הפעם, לצורך יצירת וייב חדש ורענן, תיערך התצוגה בלונדון.

'חזיית הפנטזיה', אחת משתיים לשנת 2014, של ויקטוריה סיקרט. אינסטגרם,
'חזיית הפנטזיה', אחת משתיים לשנת 2014, של ויקטוריה סיקרט/אינסטגרם
הדוגמניות אלסנדרה אמברוסיו (מימין) ואדריאנה לימה מציגות את חזיות הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2014. אינסטגרם,
הדוגמניות אלסנדרה אמברוסיו (מימין) ואדריאנה לימה מציגות את חזיות הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2014/אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully