וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל אישה והאדום שלה: סדרת שפתונים אדומים חדשה

23.11.2014 / 14:36

אוהבת את השפתון האדום שלך עם נטייה לעבר הכתום, הסגול או הוורוד? או בלי כל הטיה? אחד הגוונים בסדרת השפתונים האדומים החדשה של לוריאל, המותאמים לכל גווני העור, יעבוד בשבילך. אבל אם את ג'ינג'ית, חפשי את הגוון שלך בחו"ל

יח"צ - חד פעמי

עור ברונזה, שפתיים ורדרדות, עיני ענבר? יש שפתון אדום עבורך. לאחר סדרת שפתונים בגווני ניוד, בלוריאל מציגים החורף סדרה חדשה ונועזת בגווני אדום. על בסיס ההנחה ש"לכל אישה יש את האדום שלה", חברת הקוסמטיקה והיופי הגדולה בעולם רקחה סדרת גוונים אדומים, הכוללת כעשרה גוונים, ומציעה שפתונים אדומים עם נטייה לעבר הכתום, הסגול או הוורוד. כמובן, ישנו גם האדום הטהור הישן והטוב. אותו אדום קלאסי אוניברסלי שהיה פה מאז ומתמיד וככל הנראה לא ייעלם לעולם. זה אותו אדום שהתנוסס על שפתיהן של יפהפיות בעבודות אמנות, נראה בקביעות על השטיח האדום, שערי מגזיני ותצוגות.

הסדרה, Collection Exclusive Pure Reds, עשרה גוונים בגימור מט שעוצבו בהשראת הפרזנטוריות המפורסמות של לוריאל והותאמו להן באופן אישי. הכוכבות הלוהטות (מלבד לופז) צולמו לקמפיין הסדרה בזמן פסטיבל קאן, שם שהו באופן נדיר יחד באותו מקום. כולן הולבשו בלבן צחור המדגיש שפתיים אדומות.

בארץ יוצעו רק חמישה גוונים מתוך העשרה. ככל הנראה צורכי השוק השפיעו על ההחלטה כי כמה כבר ג'ינגיות אמיתיות יש פה? (באנגליה, בדומה לכך, מוצעים ארבעה גוונים בלבד).

הנבחרים הם האדומים של ג'ניפר לופז (אדום רובי במראה הוליוודי זוהר), בלייק לייבלי (אדום טהור במראה אלגנטי ואיקוני), פרידה פינטו (אדום מעורב עם ורוד פוקסיה), ליה קבאדה (אדום עז כהה) ולטיציה קסטה (אדום בורגונדי קטיפתי).

המחיר החודש עומד על 50 שקלים ליחידה (במקום 108 שקלים).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהתאם לגווני העור השכיחים פה, רק האדומים של ג'ניפר לופז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully