וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניות ברשת: פריטים עם אמירה

16.11.2014 / 9:26

הכלל הכי חשוב בחיים בכלל ובאופנה בפרט הוא לא לקחת את עצמנו יותר מדי ברצינות. זה הזמן לאמץ את טרנד הסלוגנים הלוהט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה שטוב לקארה, טוב גם לנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד הכללים הכי חשובים באופנה, בעיניי, הוא לא לקחת את עצמנו ברצינות מדי. אופנה זה כיף, ויציאות הומוריסטיות יכולות לשדרג לכן את ההופעה פלאים. אבל איך עושים את זה נכון? לשמחתי הרבה, בשנה האחרונה טרנד של סלוגנים ומשפטים שונים ושנונים על פריטי לבוש ואקססוריז התפשט בצורה כיפית וממש קלה לאימוץ. בכל הרשתות ניתן למצוא פריטים כאלו, אבל הכי כיף לאתר ברשת את הפריט המושלם שהכי מתאים לך ולא תראי על אף אחרת. הנה כמה כאלו:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצטערת על מה שאמרתי כשהייתי רעבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Human

האתר Human מציע מבחר בלתי נגמר של טי-שירטים, סוויטשרטים, גופיות ואקססוריז במחירים נוחים. כמעט כל חולצה מוצעת שם בכל צבע, גזרה וסוג שרוול שרק ניתן לחשוק בהם. הדפסים, סלוגנים וחולצות הומוריסטיות מעולות. הכי עשתה לי את זה הטישירט עם הכיתוב "מצטערת על מה שאמרתי כשהייתי רעבה", אבל הבחירה קשה. למקום השני הגיעה החולצה עם הסלוגן "FUCK BOYS EAT PIZZA".

מחיר: 28 דולר = 107 שקלים.

לרכישת הטישירט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק עם אטידוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

asos

אף רשימת קניות אינטרנטית לא שלמה בלי פריט אחד לפחות של חנות האונליין הבריטית אסוס. מדובר במקום המושלם לשופינג, וגם שם תוכלו למצוא מבחר לא רע בכלל של פריטים עם כיתובים שונים. אם חייבים לבחור רק אחד אז אני הולכת על הקלאץ' השחור ומלא האטידוד עם הכיתוב "WHAT EVER". אבל אני לא באמת יכולה להסתפק רק בפריט אחד, אז בסעיף הבא תמצאו גם שמלת טי-שירט מאסוס.

מחיר: 24.62 דולר = 94 שקלים.

לרכישת התיק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור עוד פריט מבית אסוס. שמלת טי-שירט שקצת צוחקת על הביטוי "בויפרינד טישירט" (החולצה של החבר). לבחורה שנפטרה מהחבר אבל השאירה לעצמה את החולצה שלו. סקיני שחור, מעיל עור, התיק מהסעיף הקודם ואת מסודרת.

מחיר: 56.86 דולר = 217 שקלים.

לרכישת השמלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה בסדר, גם לנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

Society6

האייפון כבר מזמן הפך לחלק בלתי נפרד מההופעה שלנו ויחד איתו חשוב לא פחות הקייס שמכסה אותו, בעיקר עבור אלו שמצלמות סלפי מול מראה. האתר Society6 הוא גן עדן למציאת קייס מגניב אופנתי לאייפון. זהירות, זה יכול לבזבז לכן לילות שלמים בחיפוש אחר הקייס המושלם. בקטגוריית ההומור תמצאו מבחר לא מבוטל של קייסים עם משפטים משעשעים, כמו זה למעלה.

מחיר: 35 דולר = 133.7 שקלים.

לרכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קודם כל קפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

SHOPBANDO

האתר הכיפי SHOPBANDO מציע אקססוריז מעולים וצבעוניים, שלגמרי יכולים לשדרג את הלוק ולשפר את מצב הרוח. אז לבחורה שחושבת על כל הפרטים הקטנים לפני שהיא יוצאת, וביום חורף קר לוקחת איתה מהבית כוס תרמית מפנקת עם קפה חמים בפנים, מוטב לה שתהיה בסטייל. וכן, שאנשים בחוץ יידעו לפני שהם פונים אלייך, שקודם כל כדאי שתסיימי עם הקפה.

מחיר: 14 דולר = 54 שקלים

לרכישת הכוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סינ "דה פאקינג" רלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

DON'T TELL MAMA

נסיים עם מותג ישראלי, אבל לגמרי בניחוח חו"לי, וגם אותו ניתן לרכוש כרגע רק באינטרנט. האתר בעל השם המעולה DON"T TELL MAMA מציע מבחר לא גדול אך מאוד איכותי של טי שירטים, שתי שמלות ועוד כמה פריטים ספורים, כולם עם כיתובים מתוחכמים ויוצאי דופן. לצד שמלה שחורה עם הכיתוב LITTLE BLACK DRESS או טישירט לבנה עם הכיתוב LAST CLEAN T-SHIRT, מצאנו את הטישירט היפיפיה העם הכיתוב "סינ-דה פאקינג-רלה". וכל מילה נוספת מיותרת.

מחיר: 190 שקלים.

לרכישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully