וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים VS קייט

17.11.2014 / 14:52

נראה כי הדיון בטוסיק של קים קרדשיאן עדיין לא מוצה. נאוה סילוורה מציינת נקודות חשובות לגבי התגובות לשער המדובר של פייפר מגזין ומשווה לשער דומה בכיכובה של קייט מוס

קים קרדשיאן על שער מגזין פייפר, גיליון חורף 2014; קייט מוס על שער מגזין ווג ברזיל, גיליון מאי 2011. Jean-Paul Goude 
Mario Testino, סריקה
קים קרדשיאן על שער מגזין פייפר, גיליון חורף 2014; קייט מוס על שער מגזין ווג ברזיל, גיליון מאי 2011/סריקה, Jean-Paul Goude Mario Testino
האם קיימת בעייתיות בצילום עירום של אמהות ברמה המוסרית? זהו שלא. אמהות אינה גורעת מצילום עירום יפה וצילום עירום אינו גורע מאמהות יפה

בתוך סערת הרשת שפרצה דקות לאחר פרסום תמונת התחת של קים קרדשיאן במגזין פייפר בשבוע שעבר, היו אינספור תגובות ביקורתיות ברשתות החברתיות. הסלידה מהצילום נבעה במקרים רבים מהסיבה שהמצולמת הלוהטת היא אמא. נאייה ריברה כוכבת "גלי" הגיבה באינסטגרם: "אבל את אמא של מישהו". בדומה לכך, הזמרת לורד צייצה בחשבון הטוויטר שלה את המילה "אמא" בסמוך לקישור שהוביל לתמונת התחת של קרדשיאן. שתי התגובות השיפוטיות והמוסרניות צוטטו רבות ברחבי הרשת.

האם קיימת בעייתיות בצילום עירום של אמהות ברמת המוסר? זהו שלא. אמהות אינה גורעת מצילום עירום יפה וצילום עירום אינו גורע מאמהות יפה. לעירום במגזיני אופנה אין דבר וחצי דבר עם מוסר. מוסר כלל אינו העניין פה. חוסר טעם, גסות ומלאכותיות הם העניין. וזה מה שיש בצילום של קרדשיאן. הצילום מאת ז'אן פול גוד, צלם-אמן רב-תחומי ומנוסה, פשוט עושה רע. הומור, ססגוניות ורוח טובה מתקיימים בצילום אחר מתוך הסשן - שחזור הצילום מ-1976 של גוד, 'קרולינה בימונט, ניו יורק' (אשר נודע בשם 'תקרית השמפניה'). תמונת התחת העירום (כמו תמונת העירום הפרונטלי המגלה שכוכבת הריאליטי מגולחת) היא לא יותר מעוד שלב בקריירת הטראש והזיוף המתמשך של כוכבת הריאליטי שפרצה עם קלטת סקס מסוגננת באופן מחשיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתבת מגזין פייפר ציינה כי "עורה חסר כל קמטים, כתמים, נמשים, שומות, צלקות, עיגולים מתחת לעיניים, כאילו שהיא באה עם פילטר מובנה". אבל היא לא ציינה שהיא חסרת שתלים בתחת - אולי כי הם שם. או שנעשה שימוש בפוטושופ שיצר את העיוות הזה. חוץ מזה מי שימן לה את התחת הענק שלה? הסטייליסט? המאפר? עוזרת ההפקה? אחד מעוזרי הצלם? (היו שלושה). אולי זה בכלל נעשה באמצעות הליך דיגיטלי.

היקף המותניים של קרדשיאן ללא ספק צומצם. בצילומי פפראצי עדכניים הם עבים הרבה יותר ותואמים את התחת העצום. "אני אוהבת לחלוק את העולם שלי עם אנשים", אומרת קרדשיאן למגזין., שהשכילה להשתמש בתחת לטובת קידום מכירות (קולקציית ביגוד ובשמים), רייטינג (סדרת ריאליטי), הגדלת רשימת העוקבים באינסטגרם (יותר מ-21 מיליון היום), וספר אסופת תמונות סלפי חדש (שייצא בקרוב).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קיט מוס על שער ווג ברזיל, מאי 2011. Marion Testino, סריקה
קיט מוס על שער ווג ברזיל, מאי 2011/סריקה, Marion Testino

בניגוד לקימי, על שער גיליון מאי 2011 של ווג ברזיל הופיעו דוגמנית והתחת החשוף שלה. הדוגמנית היא אפילו אמא. אבל שם, להבדיל, הצילום מקסים למדי. בצילום של מריו טסטינו קייט מוס נראית באווירה רגועה, מהורהרת, רומנטית ומעודנת. העירום בלתי בוטה או סר טעם. הסופרמודל באחד מצילומי השער היפים והבלתי נשכחים שלה. בלונד זוהר, פני חרסינה, עור מושלם, גזרה שכולנו היינו רוצות והגישה שהפכה את מוס לאחת מהדוגמניות המבוקשות והעסוקות בעולם. כמו דיוקן תקופתי של מאהבת שהזמין אדון כלשהו ושילם עבורו ממיטב כספו.

אגב, בגלל הפנינים, השיער האסוף והכפפות, בכמה מקומות הוזכר שמה של אייקון האופנה הנצחי אודרי הפבורן ב'ארוחת בוקר בטיפאני' בהקשר הצילום של קרדשיאן. קים היא אודרי עכשיו? בתחת שלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully