וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברת את הפרינט: קנדל ג'נר נוסקת

26.11.2014 / 12:30

הדוגמנית בת ה-19 ממשיכה להשאיר את הפרובוקציות הזולות לאחותה הגדולה קים קרדשיאן, ומדגמנת איכות בשער משולש של המגזין הבועט DAZED AND CONFUSED על תקן נושאת הלפיד של הדור הבא באופנה, במוזיקה, בקולנוע ובאמנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העתיד בסימן קנדל ג'נר/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות הרול-מודל מבית, קנדל ג'נר ממשיכה להשאיר את השערוריות והפרובוקציות הזולות לאחותה הגדולה קים קרדשיאן - ומעדיפה להתמקד בדברים איכותיים יותר שיסייעו לה להפוך לאייקון אופנה. ג'נר הצטלמה לשער משולש עבור גיליון החורף של מגזין האופנה הבריטי הבועט DAZED AND CONFUSED, על תקן אחת ממאה השמות החדשים והלוהטים שרצוי לשנן ערב נחיתתה של שנת 2015.

תחת הטייטל "משנה את פני העתיד", נבחרה ג'נר להצטלם לבדה לשער הגיליון כנושאת הלפיד של הדור הבא באופנה, במוזיקה, בקולנוע ובאמנות.

אך לא רק צילומי השער האדג'יים עם אפיל עתידני נוספו לרזומה התופח שלה, אלא גם חותמת נוספת על הדרכון במעבר הגבול בין עלם הריאליטי-טראש אל עולם האופנה הגבוהה. ג'נר מוקמה ברשימה הנכספת לצד תווי תקן איכותיים נוסח אשת הקולנוע השיקית והמיוחסת ג'יה קופולה, האיט-גירל הבוערת של עולם הדרים-פופ FKA TWIGS, המעצב הבריטי הצעיר והמבטיח תומס טייט, הדוגמנית וויני הארלו שבעיות העור שלה הפכו לסימן ההיכר הייחודי שלה, קירנן שיפקה יקירת "מד מן" והשטיחים האדומים, שמיר ביילי נסיך הסטייל והגרוב העולה ועוד רבים ונכונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully