וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניות ברשת: גם תיקים הם סוג של נחמה

30.11.2014 / 8:47

החורף הכבד כבר כאן, וזה הזמן להתארגן על תיקי ערב לוהטים ומתוחכמים. גם כשאת מכוסה במיליון שכבות ומעיל מבאס - יהיה לך תיק שאיש לא יפספס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשהשעון שעל התיק יראה חצות הכרכרה תהפוך לדלעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגענו לתקופה המבאסת בשנה. בגדי הקיץ הצבעוניים והעליזים נאלצו לזוז אחורה בארון ולפנות מקום לבגדי החורף הקודרים. העניין הבעייתי בחורף הוא שגם מי שכבר אזרה אומץ לצאת בערב וללבוש את מיטב בגדיה, תצטרך לכסות אותם במעיל גדול, בדרך כלל שחור, שקצת הורס לנו את ההופעה. לכן המדור היום מוקדש לתיקי ערב מעולים ויוצאי דופן, שגם כשאת מכוסה במיליון שכבות ומעיל מבאס, יהיה לך תיק שאף אחד לא יוכל לפספס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבחורות רגועות עם טוויסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניטים

אתחיל עם בחירה רגועה יחסית ועם זאת כזאת שאי אפשר להתעלם ממנה. תיק ערב קומפקטי ועדין, מצד אחד בצבע רגוע ומצד שני מביא את הטוויסט של הניטים, מחיר הוגן, נוח לנשיאה ביד או לתלות על הגוף באלכסון.

מחיר: 32 פאונד = 195 שקלים

לרכישה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרטיני של מקצוענים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תיק מרטיני

תיק המרטיני המושלם הזה הוא אהבה ממבט ראשון. הוא לא מתאים לכל אחת, לא מבחינת הגודל שלו ולא מבחינת הקטע שהוא נושא עימו, אבל למי שמוכנה להעז נכונה אהבת אמת בדמות תיק. לגבי המחיר - הוא קצת יקר אבל באמת שקשה לעמוד בפניו, ומי שתמהר לרכוש תוכל ליהנות מהנחת הסייבר מאנדיי הצפויה מחר - שווה לעקוב.

מחיר: 198 דולר = 772 שקלים

לרכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתיים וניטים שילוב מנצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

תיק שפתיים משודרג

כבר התוודיתי על החיבה שלי לשילוב של שני טרנדים בפריט אחד, כמובן שזה לא תמיד מתאים, אבל כשאנחנו מחפשות תיקי ערב יוצאי דופן זה בדיוק המקום להשתולל. הפעם התיק שלנו מגיע בדמות שפתיים, טרנד לוהט בשנה האחרונה, מושבץ ניטים מוזהבים טרנד מושלם בפני עצמו, יחד הם יוצרים תיק מעולה, שחור מצד אחד לבנות שלא מסוגלות לוותר על השחור, אבל לגמרי עם קטע.

מחיר: 19.10 דולר = 74.5 שקלים

לרכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שקוף, אבל לא באמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

חצי שקוף

לפני קצת יותר משנה נכנס אל חיינו טרנד התיקים השקופים וכל הפאשניסטות אימצו אותו באהבה. הבעיה בתיקים האלו מתחילה כשיש לנו דברים בתיק שלא באמת בא לנו שכל העולם יראה, וכך נולד התיק עם החלק החיצוני השקוף, כשהכיס הפנימי האטום אמור לשמור על הפרטיות שלנו. המשחק של השקיפות והצבעים הפנימיים יצר תיק סופר שיק וכולן מרוצות.

מחיר: 104.17 דולר = 406 שקלים
לרכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להרגיש כאילו קיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

תיק אבטיח

עבור הבחורות שמסרבות להשלים עם העובדה שהקיץ נגמר יצרו באסוס את תיק האבטיח המעולה הזה. חוץ מזה שהוא מחזיר אותנו קצת לעונה החמה בהיותו אחד מסמלי הקיץ האולטימטבים, גם הצבעוניות שלו לגמרי עושה את העבודה ומרוממת את מצב הרוח.

מחיר: 35 פאונד = 213.5 שקלים

לרכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק לוח למורה המגניבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תיק לוח

אחרון חביב והמוצלח מכולם לדעתי הוא תיק הלוח ההורס הזה. למורה המגניבה שיוצאת בערב או לכל בחורה שמבינה עניין. הוא יקר מאוד זה נכון, אבל תחשבו על זה שאתן יכולות לצייר ולכתוב עליו משהו אחר בכל ערב, וכך תרגישו טוב יותר עם עצמכן לגבי המחיר. גם כאן מומלץ לבדוק לגבי קופוני הנחות שנותרו מהבלאק פריידי או כאלו שיוצעו החל מהלילה לכבוד הסייבר מאנדיי. אה ולא לשכוח לרכוש גירים צבעוניים.

מחיר: 1499 שקלים

לרכישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully