וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארה דלווין וקנדל ג'נר עושות אהבה

3.12.2014 / 13:10

רומן חדש ופוטוגני נרקם בין ה-it גירל קארה דלווין ל-it גירל העולה קנדל ג'נר. שתי הדוגמניות הצטלמו יחדיו לשער של מגזין האופנה הבועט Love Magazine, בפריים שלא ישאיר אתכם אדישים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גירל און גירל. קנדל וקארה על שער Love Magazine/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה טוב שיש אסקפיזם בימים בהם אימפריות נופלות מהר: רומן חדש ומלבב נרקם לו בימים אלה ותעשיית האופנה לא מצליחה להישאר אדישה. אנחנו מדברים כמובן על החברות החדשה והפוטוגנית בין ה-it גירל קארה דלווין ל-it גירל העולה ואחותה של זו שאוהבת להתפשט בכל הזדמנות, קנדל ג'נר.

השתיים הצטלמו יחדיו לשער של מגזין האופנה הבועט Love Magazine, ככל הנראה עבור גיליון פברואר 2015, בפריים שלפחות עבורנו הוא מטלטל רשתות הרבה יותר מהשער הידוע לשמצה של ביג סיסטר קים קרדשיאן ל-Paper.

השער המדובר הועלה על ידי מערכת המגזין עצמה אמש (שלישי) לאינסטגרם, והספיק לגרוף כבר קרוב ל-10,000 לייקים. דלווין העלתה אף היא את תמונת השער לפרופיל האישי שלה, שזכתה כבר לכרבע מיליון לייקים. אך מה שמסקרן יותר מהשער עצמו, היא הדינמיקה החדשה שנרקמה בין שתי הבחורות הלוהטות ביותר כיום בסצנה.

קארה דלווין וקנדל ג'נר באירוע של שאנל, דצמבר 2014. GettyImages
יד ביד. דלווין וג'נר בסטי'ז בתצוגה של שאנל באוסטריה/GettyImages

אמש התקיים בעיר זלצבורג שבאוסטריה אחד האיוונטים הנוצצים והמדוברים של הזמן האחרון, בו הציג קרל לגרפלד את תצוגת קדם-סתיו 2015 של שאנל. אותה תצוגה זכתה לטיזר מאסיבי בשבוע שעבר בכיכובם של דלווין בת טיפוחיו של לגרפלד יחד עם פארל וויליאמס.

הרומן בין דלווין וג'נר ניכר אמש גם במסדרונות ארמון ליאופולדסקרון המפואר בזלצבורג, שם הידסו השתיים יד ביד בסגירת התצוגה הגרנדיוזית כמיטב המסורת הזוגית של לגרפלד.

ערב לפני כן נצפו שתי החברות החדשות והרותחות מגיעות יחדיו לטקס פרסי האופנה הבריטית בלונדון, בין היתר עושות טונות של סלפי כאילו אין מחר, רגעים ספורים לפני זכייתה של דלווין בפרס דוגמנית השנה. נמשיך לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קארה דלווין וקנדל ג'נר בטקס פרסי האופנה הבריטית בלונדון, דצמבר 2014. AP
בין סלפי אחד למשנהו. ג'נר ודלווין מגיעות יחד לטקס פרסי האופנה בלונדון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully