וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: נשים יפות

9.12.2014 / 10:29

ג'וליה רוברטס היא הפנים החדשות של ז'יבנשי, טרנד הברבי מגיע לווג פריז, ומגזין LOVE מציג קאונט-דאון סקסי במיוחד בכיכובם של קנדל ג'נר והכלב של מארק ג'ייקובס. מצעד ההייפ השבועי של תעשיית האופנה

הדיבור: הקאונט-דאון של Love Magazine

קנדל ג'נר במגזין LOVE. אינסטגרם, אתר רשמי
סנטה בייבי. קנדל ג'נר ממשיכה לעשות אהבה עם Love Magazine/אתר רשמי, אינסטגרם

סופרים את הימים עד לחילופי המשמרות של השנה האזרחית? אתם לא לבד. צוות Love Magazine הצטרף לספירה לאחור, וסגנן אותה ברוחו הבועטת של המגזין. אל אתר המגזין יועלו עד סוף חודש דצמבר קטעי וידאו מתחלפים על טהרת הלואו-פיי שמציגים את בהלת החגים מזווית קצת אחרת. אתמול (שני) בבוקר נחשף קטע וידאו כריסמסי במיוחד בהופעת אורח של קנדל ג'נר, כאשר לפניה השתתפו בין היתר מירנדה קר בסרטון שחור-לבן בתוספת קרני איילים, המלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט לילי אלדרידג' בסרטון שלוכד את ניכור ובדידות החגים ואפילו נוויל כלבו של מעצב-העל מארק ג'ייקובס הצטרף בעל כורחו למיזם כשלראשו מצנפת אדומה.

הסטילס: ג'וליה רוברטס הפנים החדשות של ז'יבנשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אשה יפה. ג'וליה רוברטס מדהימה בקמפיין קיץ 2015 של ז'יבנשי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אייקון", זו הייתה המילה היחידה שליוותה את תמונתה של ג'וליה רוברטס שהעלה ריקרדו טישי לחשבון האינסטגרם שלו מעט מוקדם יותר הבוקר (שלישי). רגעים בודדים לפני כן העלה טישי תמונה נוספת של האשה היפה הנצחית, במה שהתברר כקמפיין קיץ 2015 של ז'יבנשי. בניגוד לקולגה הניינטיזית מדונה שהתגלתה לאחרונה כפנים החדשות של ורסצ'ה, רוברטס הנמנית עם קהל המעריצות של ז'יבנשי דווקא אינה נחשבת למובילה אופנתית. למרות זאת, בגיל 47 ובאאוטפיט הגברי והקודר היא נראית שיקית מתמיד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הווידאו: גווני מהבלוק

גוון סטפאני לא עוצרת באדום. גם לא בשחור-לבן או בהדפסים של עננים. מלכת הסטייל של עולם הפופ ממשיכה לאתגר את פגעי הזמן ולהיראות אש בגיל ארבעים וחמש בקליפ החדש שלה "Spark The Fire". סטפאני ממקסת בין אסתטיקת קומיקס צבעונית ועולצת לסטריט-שיק בועט, ואפילו מפתיעה בהופעת אורח קצרצרה ומשמחת של פארל וויליאמס.

הטרנד: הברביות האנושיות משתלטות על העולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכל'ס מיצינו. הפקת הברביות היוקרתית של ווג פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפקט ג'רמי סקוט מסרב לדעוך ותהליך הברביזציה ממשיך לתת את אותותיו. אחרי שזכינו לראות גרסה מעקצצת ומרגיזה במעטה תמים לכאורה של להיטי אופנה וורדרדים על מסלול התצוגה של מוסקינו בשבוע האופנה במילאנו, ואף נאלצנו לספוג את מגפת הפלסטיק ברשתות האופנה המסחריות, ברחובות ובעולם ההאשטאג - כעת מגיעה התופעה אל פסגת המגזינים. מגזין ווג פריז החליט לדהור על אותו גל שכולו חיוכים נבובים ולהציג גרסה משלו לטרנד. הפקת האופנה היוקרתית שמככבת בגיליון דצמבר של המגזין מציגה 11 בובות ברבי אנושיות שמגולמות על ידי דוגמניות מובילות, ארוזות בתוך אריזות ענק מסוגננות ברוח הז'אנר. מותגי העילית הנחשבים בעולם נוסח שאנל, דיור, לואי ויטון, גוצ'י, סן לורן, ולנטינו, דולצ'ה וגבאנה, פנדי, ארמני, ראלף לורן וכמובן מוסקינו השתתפו כולם בחגיגה. ההפקה סופר-מהוקצעת, הארט מושלם, וסביר להניח שלולא ההקדמה המחפיצה שסקוט נתן לנו קודם כל העסק היה מתקבל בתשואות. אבל די, באמת שמיצינו.

הנערה: ג'יימי בוקהארט ממשיכה להיות הדוגמנית המגניבה בסביבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לו פטי סמית' הייתה סופרמודל/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק עכשיו היא כיכבה בסרטון הלוהט של שאנל, כבשה את מסלולי התצוגות בשבועות האופנה, היא מטפחת קריירת צד מוזיקלית וסטייל משובח, והיא פחות או יותר הדוגמנית הכי מגניבה בסביבה. ולא, לא קוראים לה קארה דלווין. בימים אלה חורכת הדוגמנית האמריקאית ג'יימי בוקהרט את דפי הכרומו של מגזין ווג איטליה כולל צילום השער והפריים הנ"ל שעשה לנו את זה במיוחד. במקביל להפקת האינדי החולמנית בניצוחו של צלם האופנה סטיבן מייזל, חגגה הדוגמנית בעלת הדמיון המבהיל לפרטי סמית' יום הולדת שלושים פלוס. בוקהארט כאמור ממש לא חדשה בנייברהוד אך הופעות מגזיניות של נסיכת האינדי של עולם האופנה הן תמיד סיבה למסיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully