וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות-על בולסות המבורגר בקמפיין החדש של בלמיין

15.12.2014 / 8:29

ריקרדו טישי פוזל הצידה לכיוון גוצ'י, ואחותה הקטנה של ניקול ריצ'י מסתמנת כדבר החם הבא. כל הדברים שקרו השבוע בעולם האופנה

הדיבור: ריקרדו טישי יעזוב את ז'יבנשי לטובת גוצ'י?

גוצ'י, שבוע האופנה במילאנו אביב-קיץ 2015. GettyImages
משחקי הכס. מי יירש את תפקיד המנהל האמנותי? גוצ'י בשבוע האופנה במילאנו לאביב-קיץ 2015/GettyImages

עולם האופנה כמרקחה בעקבות הידיעה שפורסמה בסוף השבוע האחרון אודות עזיבתה של פרידה ג'יאניני המנהלת האמנותית של גוצ'י. ג'יאניני עזבה - או לפי השמועות הועזבה לאחר 12 שנים בחברה, מתוכן שמונה בתפקיד המנהלת האמנותית, בשל ירידה משמעותית בהיקף המכירות של בית האופנה היוקרתי. גם בן זוגה של המעצבת, מנכ"ל פטריציו דה מרקו עזב סלאש הועזב ככל הנראה מאותם הטעמים. בעוד שלדה מרקו נמצא כבר מחליף מבית - מארקו ביזארי מקבוצת Kering המחזיקה בגוצ'י ובמותגי-על נוספים דוגמת אלכסנדר מקווין וסטלה מקרתני. לג'אניני לעומת זאת טרם נמצא מחליף, אך המניות החזקות בבורסת ההימורים מצביעות על שני שמות: המעצב הצרפתי הצעיר ג'וזף אלטוזארה, וריקרדו טישי המנהל האמנותי של ז'יבנשי שעל פי הדיווחים נמצא ראשון בסדר העדיפויות. בכל אופן, עושה רושם שבג'וצי יצטרכו להכריע במהרה לאור העובדה כי ג'יאניני תפרוש מתפקידה לאחר התצוגה בשבוע האופנה שיתקיים בפברואר.

הסטילס: פופוקורן, משחקי וידיאו ודוגמניות-על בקמפיין של בלמיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין כניסה לחסה. הקמפיין של בלמיין לאביב-קיץ 2015/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתי בפעם האחרונה ראיתם דוגמניות-על בולסות המבורגר, משחקות במשחקי וידיאו או מתבוססות בפירורי פופקורן? כנופיית הטופ-מודלס החדשה של בלמיין עושה את הבלתי יאמן בקמפיין החדש של בית האופנה הנשכני. צלם האופנה מריו סורנטי תיעד את אדריאנה לימה, ג'ואן סמולס, רוזי הנטיגטון-וויטלי, איזבלי פונטנה וכריסטה קובר, כשהן מתחזות לבנות-אנוש בסדרת פריימים מחוספסת בחסות אביב-קיץ 2015.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הווידיאו: המסע אל נבכי הנפש של ביונסה

ביונסה משחררת וידאו חדש, כשהפעם לא מדובר בקליפ מרים רחבות אלא בהצצה אינטימית אל תוך נימי נפשה של קווין B. במשך 11 וחצי דקות שלמות בשחור ולבן שופכת ביונסה את אשר על לבה: מחיר התהילה, חיי הנישואין, אמהות, התבגרות, חלומות, מציאות, מוות, תלות, שלמות, העצמה אישית, פמיניזם וכל אותם נושאים שכוכבי-העל פחות נוהגים לחלוק שמא יכירו בהם כבני אנוש. לצפות ולהתאהב מחדש בכוכבת הגדולה ביותר בעולם כיום.

הטרנד: גו פאץ'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפאץ' עושה קאמבק. צ'ארלי XCX מדגימה על שער דצמבר 2014 של מגזין ניילון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגפת סוף האייטיז-תחילת הניינטיז מסרבת לדעוך וטוב שכך. אחרי הגראנג', הג'אמפרים הספורטיביים, הטייצים המטאליים ואפילו גומיות הסקרנצ'י הקטיפתיות נרשמת תחייה נוספת מבית הקברות של הטרנדים - הפאץ'. מסתמן כי אותם טלאים רקומים וצבעוניים נמצאים בעיצומו של קאמבק עצבני שחולש על פריטי הלבוש והאקססוריז כאחד. על כך יעידו כרגע בעיקר אתרי השופינג הבינלאומיים, אך גם שער גיליון דצמבר 2014 של מגזין ניילון בכיכובה של צ'ארלי XCX - כולל הפקת האופנה הפנימית. סטייל.

הנערה: אחותה הקטנה של ניקול ריצ'י פוסעת אל תוך עולם הדוגמנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחות הקטנה. תכירו את סופיה ריצ'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

תכירו את החברה החדשה במועדון "האחיות הקטנות של": סופיה ריצ'י, אחותה בת ה-16 של כוכבת הריאליטי ואחת התופעות האנושיות הביזאריות יותר המתכנה ניקול ריצ'י. האחות הצעירה לבית ריצ'י הוחתמה ממש לאחרונה בסוכנות הדוגמנות הבינלאומית Select Models בה חתומות בין היתר אגנס דין, דפני גרונוולד, אירינה שייק, נטשה פולי, פיקסי גלדוף ואף חווה מונד שהיא משלנו. ריצ'י הצעירה כבר הספיקה לצבור קילומטראז' לא מבוטל ולהופיע במגזינים נחשבים נוסח אל, טין ווג וניילון, לאמץ למעלה מחצי מיליון עוקבים באיסנטגרם ובאופן כללי להסתמן כדבר החם הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully