וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידיאל היופי הנשי של 2014

ג'ני דנסון בשיתוף בוניטה דה מס

21.12.2014 / 14:34

מקים קרדשיאן דרך ביונסה ועד קייט אפטון - כך נשברה ההגדרה הצרה שהתרגלנו אליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מורן אטיאס לבוניטה דה מאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם ננסה לסכם את המגמות הבולטות של 2014, אין ספק שזו הייתה השנה שבה אידיאל היופי הנשי קיבל תפנית מרעננת. מודל הגוף הבריא נכנס למרכז הבמה והזיז הצידה את הסגידה לרזון. נראה כי האנשים בצמרת תעשיית האופנה התחילו להבין שנשים יכולות להיות יפות כמו שהן, בכל מידה ובכל גיל, ושהאישה המושלמת לא חייבת להיות בשנות ה-20 עם רגליים שלא נגמרות, אלא מספיק שתהיה מיוחדת בדרכה שלה. הייחודיות אינה מתחילה או נגמרת במשקל. כיום בין רשימת הנשים היפות בעולם נמצאות יותר ויותר נשים שמידות הגוף שלהן לא תואמות לצעידה על המסלול של ויקטוריה סיקרט. הן כמובן יפות מאוד, אבל היופי שלהן לא מתאים בהכרח להגדרה הצרה שכל כך התרגלנו אליה.

קים קרדשיאן, האישה והישבן, הגיעה עד לשער היוקרתי של ווג האמריקאי. אנה וינטור, שעומדת מאחוריה בגאווה, הודיעה לכולנו במהלך הזה שקים - מעוררת מחלוקת ככל שתהיה - היא אישה חזקה וסקסית וכדאי שהעולם יתחיל להפנים. גם בעולם הדוגמנות הרוחות מתחילות להשתנות: קייט אפטון היא אמנם אישה יפהפייה לכל הדעות, אבל גם היא נמצאת מחוץ לסטנדרט היופי הנוקשה אליו התרגלנו בשנים האחרונות. זה עדיין לא הפריע לה לעטר אינספור שערים נחשקים ביניהם ספורטס אילוסטרייטד, GQ, VOUGE ורבים אחרים - חלק גדול מהם בבגד ים.

יש עוד הרבה דוגמאות, ביניהן ביונסה, ניקי מינאג' וג'ניפר לופז, שמוכיחות שאפשר גם אחרת. שמה שחשוב הוא ביטחון עצמי וקבלה של הגוף שלך. לאלו מצטרפת לאחרונה חברת האופנה PIRELLI, חברת הצמיגים והספורט המוטורי הידועה בלוח השנה שלה, אליו מצטלמות כל שנה הנשים היפות בעולם, כדוגמת אדריאנה לימה ונטליה וודיאנובה. החברה בחרה השנה להוסיף לשורותיהן את קנדיס הופיין - דוגמנית יפהפייה במידה גדולה. השנה אפילו בובת הברבי קיבלה תחרות בגרסה מציאותית יותר, כזו שנראית קרובה יותר למידות אנושיות.

גם בארץ מאמצים את המגמה. נועה תשבי נחשבת לאחת הנשים היפות והלוהטות בישראל, על אף שהיא במשקל ממוצע ולא של דוגמנית. בכלל, נראה שאנחנו מתחילים לקבל את העובדה שיופי הוא משהו שיכול לבוא בכל מיני צורות וגוונים ונראה שנשים מתחילות להאמין שהן יכולות להיות יפות, ללא קשר למידות שלהן ומקבלות את עצמן ואת הגוף שלהן, גם אם הוא לא תואם את הציפיות הנוקשות שעולם האופנה ניסה להכתיב להן עד היום.

חברת האופנה הגדולה שהרימה את הכפפה כאן בישראל והחליטה להציג נשים יפות בכל המידות והגילאים היא בוניטה דה מאס. אחרי הפרידה מהפרזנטורית מורן אטיאס, החברה לא מחפשת עוד דוגמנית מפורסמת ונוצצת. המותג הסקסי החליט לשנות כיוון ולהפוך חלום של מיליוני נשים למציאות. בימים אלו פונים מנהלי החברה לקהל הרחב כדי לשלוף את הסופרמודל הבאה מתוך ההמונים ופותחים את משבצת הפרזנטורית החדשה לכל קהל הלקוחות הנשי שלהם.

בקרוב יתקיימו האודישנים, בהם נשים מכל הארץ (ללא הבדל דת, גזע, גיל, או משקל) יוכלו להעלות תמונות שלהן בהלבשה תחתונה של המותג או בבגד ים לפייסבוק וזו שהכי תרשים את הגולשים, תזכה להגיע לעמוד מול צוות שופטים מוכר במיוחד מעולם האופנה, אשר יבחר את ארבעת הפרזנטוריות הסופיות לקמפיין המדובר לשנת 2015.

אחרי שנים שבהן התקשורת סביבנו גרמה לנו לחשוב שכדי להיות יפה צריך להתקיים על אוויר וחסה, להיוולד עם גנים ספציפיים ולטפטף זיעה בחדר כושר - נראה שאת עדיין תצטרכי לעבוד כדי להיות יפה, אבל כבר אין רק מנצחת אחת בתחרות.

לפרטים נוספים לגבי האודישנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט אפטון על שער ווג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדוגמנית במידה גדולה הראשונה בלוח השנה של פירלי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בובת ברבי מציאותית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully