וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום פורד מצליח לעצבן את הקתולים

23.12.2014 / 12:01

מעצב-העל האמריקאי מציע באתרו הרשמי שי יוקרתי לחג המולד - שרשרת תליון בצורת פין - ומעורר את זעמה של הליגה הקתולית שטוענת שהתליון דומה מדי בצורתו לצלב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שי לחג המולד. שרשרת הפין-צלב של טום פורד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתרבויות קדומות רבות, צורה של פאלוס הייתה סימן לעושר, הצלחה, פריון ואהבה. בתרבות המערבית של המילניום השלישי היא נחשבת לשערורייה, בוודאי אם היא מזכירה צלב. כך לפחות סבורים בליגה הקתולית, שהתעצבנה השבוע בעקבות שרשרת תליון בצורת פין של מעצב האופנה האמריקאי טום פורד, המוצעת למכירה באתרו הרשמי. השרשרת נתפסה על ידי הארגון כפוגענית מפני שהפין עוצב באופן המזכיר צלב.

"כשלמדנו על הפריט הזה, אמרתי לצוות שלי שבטוח שהבחור הזה הוא הומוסקסואל", אמר וויליאם דונהיו, נשיא ומנכ"ל הליגה הקתולית ומבקר ידוע של זכויות ההומוסקסואלים, בידיעה לעתונות מטעמו. "צדקתי. הוא אפילו חושב שהוא נשוי", הוא לעג לנישואי פורד וחברו לחיים העיתונאי ריצ'רד באקלי באפריל השנה. באימייל להפינגטון פוסט הוא עוד הוסיף: "המעצב עושה שימוש בדמיון מיני לצורך עשיית רווחים קלים. הוא נשמע כמו מישהו לא בדיוק ידידותי לקתולים שגם סובל מעכבות מיניות. לא צריך דוקטורט בפסיכולוגיה כדי לנחש מי עומד מאחורי המהלך הזה".

השרשרת היא חלק מקולקציית אביב 2015 של פורד. בימים אלה היא מוצעת למכירה ב-790 דולר כשי לחג המול, וקיימת בגרסת זהב או כסף. ניתן אף לבחור מבין שלושה גדלים: לארג', מדיום וסמול. בהתאם להעדפותכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גרסת זהב וגרסת כסף/מערכת וואלה!, צילום מסך
טום פורד (מימין) ובן זוגו ריצ'ארד באקלי במסיבה במלון גרוסבנר בסוהו של לונדון, 21 פברואר 2010. Dave M. Benett, GettyImages
"הוא אפילו חושב שהוא נשוי". טום פורד וחברו לחיים ריצ'רד באקלי/GettyImages, Dave M. Benett

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully