וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין בכיכובה של היידי קלום נפסל כי הוא סקסי מדי

24.12.2014 / 12:14

דוגמנית-העל הצטלמה לקמפיין חברת האלקטרוניקה שארפר אימג', שכלל תמונות שכנראה היו נועזות מדי אפילו בשביל עיר החטאים לאס וגאס

יח"צ - חד פעמי

חופשת חג מולד של קניות, הימורים וחיי לילה נוצצים בלאס-וגאס היתה אמורה להתחייל השנה עם מפגש קרוב עם היידי קלום. דוגמנית-העל הצטלמה לאחרונה לקמפיין חברת האלקטרוניקה שארפר אימג', הכולל שלטי חוצות שיועדו לשטחי נמל התעופה של העיר, אך הקמפיין צונזר.

בתמונות השחור-לבן של הקמפיין המכונה Gift Right, קלום בת ה-41 נראית טופלס בג'ינס צמוד (אבל בלי חשיפת חזה כי היא מסתירה עם הידיים), בשמלת כתפיות ספגטי ועקבי סטילטו ואף בעירום (אם כי בישיבת שיכול רגליים שלא מאפשרת לראות הרבה). התמונות, מסתבר, נועזות מדי אפילו לעיר החטאים.

הנהלת נמל התעופה הבינלאומי מק'קארן בלאס-וגאס החליטה לא לאפשר תליית מודעות הקמפיין בתחומי הנמל כיוון שהוא "סקסי מדי". המודעות, כך נמסר, "מפרות את הגבלות מחוז קלארק על פרסום 'החזה הנשי עם פחות מכיסוי אטום על חלק כלשהו של החזה או כל חלק מתחת לפטמה".

בתגובה פרסמה חברת שארפר אימג' את ההודעה הבאה: "אנחנו המומים מכך שקמפיין החברה נפסל מכל המקומות דווקא בלאס-וגאס. אנו מאמינים כי הקמפיין נעשה בטוב טעם, יפה וסקסי, אך לא בלתי הולם בשום אופן. עד כה התגובות אליו היו מצוינות והוא מוצג בכל מיני סוגי מדיה ללא כל בעיה".

קשה שלא להסכים עם מחאת החברה והתמיהה כי דווקא בלאס-וגאס הקמפיין נפסל. אחרי הכל לאס-וגאס אינה ירושלים. הסיבה היא עניין טכני יבש. לא ברור מה כל-כך נועז ובלתי הולם בתמונות. העירום בהן בלתי בוטה ובהחלט צולם בטעם טוב. אגב בניו-יורק ולוס-אנג'לס לא מצאו בהן כל פסול. בתפוח הגדול ובעיר המלאכים הקמפיין אושר.

היידי קלום בקמפיין שארפ אימג', דצמבר 14.
היידי קלום בקמפיין שארפ אימג', דצמבר 14
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully