וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניות ברשת: חצאיות או לא להיות

28.12.2014 / 8:11

העובדה שקצת קר בחוץ היא לא סיבה מספיק טובה לכסות את הרגליים. מידי, מיני, עור, פליסה או פרנזים - איתרנו עבורכן את החצאיות הכי נכונות לחורף הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצאית מידי דמוית עור/מערכת וואלה!, צילום מסך

חצאית הקפלים המושלמת

החצאית הזאת של אסוס מושלמת מכל כך הרבה בחינות - קודם כל האורך שלה - המידי כבר מזמן חזר לאופנה ובחורף על אחת כמה וכמה. אורך מעולה, שעובר במעט את הברך (תלוי בגובה שלכן כמובן), והכי מתאים לעונה. צבע קאמל שמצד אחד שומר על סולידיות ומצד שני הכי בעל אמירה, והחלק השווה ביותר - הקפלים, שהופכים את החצאית למגניבה בטירוף. אה והיא בהנחה גדולה, שזה הכי כיף.

מחיר: 36 פאונד = 219 שקלים

לרכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצאית הבורדו שאתן צריכות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בורדו הוא הצבע החם ביותר

האתר Sheineside, אשר כבר הפניתי אתכן אליו בעבר, הוא אחד האתרים הכי משתלמים לקניות ברשת. אפשר למצוא בו הכל, אבל ממש הכל, עד כדי כך שהשיטוט בו יכול להיות מעט מייגע, מה שכן - העבודה הקשה משתלמת, ובמקרה הזה משתלמת כפליים, כיוון שהמחירים בו מאוד זולים. קבלו לדוגמא את החצאית דמוית העור בגוון הבורדו המושלם והחורפי הזה. היא יפה כל כך ואלגנטית, ועם שילוב נכון של פריטים יכולה להתאים גם לאור יום וגם לשעות הערב המאוחרות.

מחיר: 18.69 דולר = 74 שקלים

לרכישה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצאית ברבור שחור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגם הברבורים

ואם כבר כל כך היללתי את האתר הנ"ל, אז אפרגן לחצאית נוספת משם - חצאית הברבורים השחורים. דפוסים של חיות אצילות סטייל ברבורים או פלמינגו תמיד עושים לי את זה, וגם הופכים את מי שלובשת אותם לאצילית וחגיגית לא פחות. חצאית כל כך יפה ומדויקת, וגם המחיר סימפטי ביותר, שווה שווה.

מחיר: 20.83 דולר = 82 שקלים

לרכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין כמו פרנזים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בואי נקנה רק פרנזים

איזה כיף שהפרנזים חזרו לאופנה. אני באופן אישי מאוד אוהבת את הטרנד, בעיקר כשיודעים איך לעשות את זה נכון - כמו בחצאית היפה הזאת מאורבן אאוטפיטרס, שילוב של עור ונגיעה מגניבה של פרנזים בסוף, בדיוק באורך הנכון. לעומת קודמותיה בטור, כאן מדובר בחצאית מעור אמיתי, והמחיר בהתאם, אבל אם תרכשו אותה לגמרי קיבלתן רשות לחרוש עליה כל החורף.

מחיר: 199 יורו = 950 שקלים

לרכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כחול ושחור זה הצבע שלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסקסיות שבא-סימטריות

אסיים את הטור כמו שמסיימים ארוחה טובה - עם קינוח. כי לא תמיד חצאיות בחורף חייבות להיות באורך הברך, מותר להתפרע לפעמים עם מיני, בשביל זה המציאו את הגרביונים. החצאית הזאת אהובה עליי מכמה סיבות - הראשונה היא שהיא סותרת אקסיומה מופרכת לחלוטין שהסתובבה במשך שנים - שכחול ושחור לא הולכים ביחד, עכשיו תחזרו להסתכל עליה, ותגידו - לא מופרך? חוץ מזה שהא-סימטריות מוסיפה לה שיקיות והופכת את הגזרה שלה לסופר מחמיאה, סוודר גדול ושחור מעליה ואתן הכי מסודרות.

מחיר: 67.5 דולר = 264 ש"ח

לרכישה

  • עוד באותו נושא:
  • חצאית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully