וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: הפקת לקחים קוסמטיים לשנה הבאה

30.12.2014 / 9:07

גבר, ב-2014 עוד סלחנו לך, אבל את השנה החדשה רצוי שתפתח מטופח, ריחני, קורן ורענן. התכשירים שיצילו אותך מעצמך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבר, בוא נודה על האמת, סביר להניח שבעוד כמה ימים גם אתה תמצא את עצמך מחכה לרגע שבו השעון יראה ש-2015 היא כבר לא העתיד. בין אם בארוחת ערב אינטימית, דייט רוויי באלכוהול או בחיפוש פרטנר לנשיקה רטובה בעוד מסיבה סוערת, הלילה שבו שנה אזרחית אחת מתחלפת באחרת (או בקצרה, ליל הסילבסטר), כנראה יוציא גם אותך מהבית.

בכדי להיערך כראוי לפני הלילה שבו כולם בוחנים את כל השאר, מבטים מפתים נשלחים כלאחר יד וליטופים ענוגים מקובלים יותר מאי פעם - מצורף מדריך שכולל תמרוקים שיסייעו לך לעבור את ההילולה בשלום. בין אם באמצעות מראה פנים מחוספס (ולא בגלל יובש), ניחוח גוף משכר (שלא קשור לכמויות האלכוהול שצרכת) או שפתיים משורבבות (רכות ומתוקות), הנה מבחר של תכשירים לערב סילבסטר פרוע. או שלא.

1. תרסיס לחות Lotion YK של יונקה פריז

ספרי הלחות ללא אלכוהול של יונקה פריז מתאים לשימוש לאחר רחצה או בתום הגילוח. הוא כולל לא פחות מתשעה סוגי שמנים בהם ברוש, קורנית וגרניום - כשבקבוק של 150 מ"ל עולה 229 שקלים.

לארוז או לגנוז? אתם שונאים להימרח בקרמים וסובלים מעקצוצי אפטר שייב, אז למה שלא תרססו את עצמכם - רגע לפני שאתם יוצאים להתלטף בערב האחרון של השנה. מוזר, אבל דווקא התרסיס עם המרקם של המים והניחוח מהטבע, זה שיגרום לך לחוש כאילו פשוט רחצת את הפנים, התגלה כתכשיר לחות מרענן ומשובח. כזה שלא צריך להתאמץ מדי בכדי שיכסה את עור הפנים ויותיר את הלחיים רכות, המצח חלק והסנטר נחשק. רק עצום את העיניים לפני הלחיצה, אחרת לא תראה שום דייט.

2. תחליב לחות לפנים של Avene

קרם הלחות לפנים של מותג הטיפוח Avene, לא רק מיועד לעור שמנוני או רגיש - אלא אמור להעלים את הברק המעיק לטובת מראה מט חלקלק. בקבוק התחליב עולה 149 שקלים ל-50 מ"ל.

לאמץ או לקצץ? התסריט ידוע מראש. בחור בוחן בחורה במסיבה סוערת, בחורה מתקרבת לבחור בחיוך, הבחור רוכן לעברה בקריצה - ואז היא קולטת שמדובר במישהו שנראה כאילו טבל את פניו בשאריות שמן שנותר בסיר מאז חנוכה ומתחרטת שלא יצאה מהבית עם המשקפיים. הקרם של אוון יסיע לך, חבר עם עור פנים שמנוני, להפוך את החוויה לנעימה יותר - לא כי מדובר בקרם הלחות המיוחד ביותר, אלא באחד עדין למדי שכנראה יעיל רק לבעלי עור חלקלק במיוחד. כל השאר יאלצו להשתמש בקרם אחר, לעור יבש יותר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

3. תרחיץ "פיור וואסאבי" של גרנייה

תכשיר סקראב מסדרת Pure Active של גרנייה, שכוללת תמצית של הצמח היפני, פרי הדר ירוק וחומצה סליצילית, במחיר של 60 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם והשיווק בארץ.

חביב או מלהיב? לא משנה לאן תצא, ברור שכדי להגיע זוהר מתמיד למקום - חשוב לנקות את עור הפנים עם תרחיץ גרגרים מרענן. אבל הנה מגיע הטוויסט: התכשיר הירקרק עם הניחוח הרענן, שמרגיש בזמן השימוש ממש כמו שלל תרחיצי סקראב אחרים שאינם יקרים במיוחד, יעזור לרכך את הזיפים ויכווץ את הנקודות השחורות, אבל גם יעשה חשק לזלול סושי בתחילת הערב. אחרי המקלחת, לא תאמינו לאן נעלמו הצ'ופסטיקס.

4. הבושם Jaune של לקוסט

סדרת הניחוחות לגברים בהשראת חולצות הפולו עם התנין, מתחדשת עם הבקבוק הצהוב - שמכיל בתוכו בין השאר תערובת של אשכוליות עם פלפל ורוד, תפוח זהוב, ברוש וזרעי כוסברה (!). על 100 מ"ל של L.12.12 Jaune, תשלמו 453 ש"ח.

פחות או יותר? אפילו אם אתם ספורטאים מסוקסים שנאמנים לשיק של לקוסט, כאלה שיחבטו בבייבי שלהם לפחות עוד פעם אחת בערב השנה החדשה - אין ספק שהמחשבה על בושם כוסברה בשילוב תפוחים ופלפל חריף, מרימה גבה. טוב, שתיים. ובכן, למרבה המזל, אם תתבשם בקוקטייל הפירות האיכותי (שמזכיר לרגע ביקור בפרדס), לאחר מספר דקות הריח יהפוך לקליל, מתקתק ולא מחייב. סטוץ, אבל כזה צהוב במיוחד.

5. מארז הטיפוח Fendi Homme של פנדי

הבושם Fan di Fendi בגרסת 100 מ"ל, פלוס עוד 100 מ"ל של ג'ל רחצה באותו הריח בדיוק. הכל בקופסה שתעלה כ-300 שקלים ותמצאו ברשתות השיווק והפארם כמובן.

המריח הוא המסריח? לא מדובר בניחוח מחוספס חדש מבית אופנת העל, אלא בשילוב של הבושם המצליח שמכיל בתוכו עקיצות עור, מנטה, עץ ותבלינים - יחד עם ג'ל רחצה ריחני, במארז מתנה מיוחד (ולא יקר מדי) לכבוד החורף. כלומר, שני מוצרים שיסייעו לך לעבור את הערב בשלמותו, מכמה התזות רגע לפני היציאה מהבית ועד לשטיפה רגע אחרי שהקאת את נפשך מרוב אלכוהול/ נרטבת משפריץ שמפניה/ יצאת מעוד מיטה רנדומלית. דיל.

6. הבושם La Nuit De L'Homme של איב סאן לורן

לרגל החגיגות שבהן העולם יקבל את השנה החדשה, בית האופנה YSL משחרר מהדורה מיוחדת לבושם הנמכר שלו, בבקבוק ש"הולבש" במעין טוקסידו אלגנטי. הוא יגרום לך להריח כמו שמן קרדמון, עץ ארז ופולי טונקה, במחיר 573 שקלים ל-100 מ"ל.

למחזר או לוותר? הבושם הוותיק עם הניחוח המפתה הוא קוטל נשים סדרתי, שיכרכרו אחרי הגבר שמשתמש בו ממש כמו עדר בלונדיניות צעירות שהבינו שיהודה לוי הגיע למסיבה ומנסה לאתר אותו בין אנשים חשובים מאוד. אבל אלא אם אתה מתכוונים לצאת לבלות עם בקבוק הבושם ביד ולהתיז אותו לכל עבר (מוזרים, כן) - אין סיבה ממשית להשקיע ברכישת המהדורה המיוחדת. אפילו יהודה יעיד שהוא אמנם יפה, אבל לא אופה.

7. הבושם JIMMY CHOO MAN של ג'ימי צ'ו

הניחוח הראשון לגבר של מותג האופנה הידוע, משלב לבנדר ומנדרינה שמתמזגים עם עלה אננס ופצ'ולי. על התענוג תשלמו 572 שקלים לבקבוק של 100 מ"ל.

המריח הוא המסריח? היא אוהבת אותך מתוק וחצוף על רחבת הריקודים. חושבת שאתה מרענן אבל רציני על הבר. רוצה אותך שובב ומתחשב בין הסדינים. ובכן, אתה כנראה הבושם החדש של מיסטר צ'ו, שהוא פשוט איזון מושלם בין ריח פירות מרענן לפריחה כבדה, שניתזת בתרסיס. מי ידע שמעצב נעליים מפורסם ישלח אותך מהבית מדיף ריח, שלא מזכיר גרביים משומשות. תענוג חמים, לערב קריר.

8. דאודורנט AXE Peace של אקס

כל בקבוק מתכת בעיצוב חדש, מכיל דאודורנט ספריי בניחוח שאמור להישאר לאורך זמן רב יותר. תוכלו למצוא את בקבוקי ה-150 מ"ל ברשתות השיווק, במחיר של עד 29 ש"ח.

לאמץ או לקצץ? שלום היא מילה שימושית, במיוחד באירועים חברתיים כמו זה שתגיעו אליו בערב השנה החדשה. עם זאת, הקשר בין פיס אנד לאב לדאודורנט, שאמור למנוע זיעה וניחוח חמצמץ לאורך זמן, קלוש בהחלט (אלא אם תריחו כמו בואש ותבריחו את שאר הנוכחים). בסופו של דבר, מדובר בעוד דאודורנט תרסיס בסיסי, שעושה עבודה ממוצעת עבור אנשים ממוצעים, שרגישים לפרסומות וחשים כמו מגנט כוסיות אחרי פססט או שניים.

9. קרם מנגו לשפתיים של קיל'ס

בוטיק הטיפוח האמריקני מבטיח לכם נשיקה בניחוח אקזוטי, בסיוע קרם לחות לשפתיים בטעם מנגו. תוכלו לרכוש אותו במחיר 45 ש"ח ל-15 מ"ל.

לוותר או למחזר? אז נתקעתם בתור לשירותים של הקלאב, בארוחת ערב בעוד ארוחת ערב במחיר מופקע או בפקק בלתי נגמר ברכב, כשהשעון מראה חצות. טוב, לפחות תוכלו להתנחם בעובדה שהשפתיים שלכם לא רק רכות (מאוד!) ומבריקות, אלא ישלחו אותך ואת הפרטנר(ית) שצמוד(ה) לפה שלך לכמה רגעים של זכרונות על חוף קסום, עם גלים נשברים וקרני שמש חמימות. דלישס!

10. קרם לחות לשפתיים HydraQuench של קלרינס

הקרם הטיפולי לשפתיים סדוקות של קלרינס, מועשר בשעוות ורדים אתרית ובחמאת שיאה. לכם הוא יעלה 107 שקלים ל-15 מ"ל בסופר פארם.

חביב או מלהיב? טוב, הבדלי הטמפרטורות והעובדה שאתם חיים בסוג של מדבר עירוני, הותירו אתכם עם השפתיים סדוקות כמו תמונה במוזיאון הלובר, לכן הבאלם לפה של חברת הקוסמטיקה היה אמור להוות פתרון קסם יוקרתי, שיגרום לפה שלכם להיראות כאילו עבר תיקון פוטושופ (בכל זאת, שעוות ורדים). בפועל, התוצאה שהוא מביא לא מרגישה שונה מתכשירים זולים בהרבה (אבל הרבה, משהו כמו 100 שקלים פחות ממחירו של השפתון) שתוכלו לרכוש ליד הקופה בדראגסטור. פלוס עודף למקופלת או טורטית, שיהיה מתוק בפה.

אל תגלה לחברה אבל...

OMG! בעוד כמה שעות אתה אמור לכבוש את הליידיז (אנד ג'נטלמן) במסיבה סוערת. הבעיה: פצעון חדש, אדמומי ובולט במיוחד החליט להפציע במרכז המצח שלך. קודם כל נשום לרווחה.

אם אין לך תכשיר מיוחד לייבוש הפצע ואתה בכל זאת מתכוון לפטור את עצמך מנוכחותו בשתי ידיים, דאג למרוח אלכוהול (שיש ברוב הבשמים) על האזור עוד לפני שאתה מתחיל ללחוץ. דחוף את האצבעות במקביל משני הצדדים (ומבלי לחטט, זה משאיר צלקת!). א-ב-ל, אם זה לא הולך בקלות, פשוט עזוב אותו וגנוב קצת מייק אפ מהחברה, שתוכל לצבוע את השטח בטפיחה ולא בשפשוף. הכי יעבור לך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully