וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה תורמת את שכרה למען בית חולים באפריקה

30.12.2014 / 13:35

חגיגות הכריסמס של קנדל וקארה, ג'יזל עושה את פריז בשחור-לבן, וליידי גאגא מעלה הילוך בטרנד המאוס שכבש את העולם. כל הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: מדונה תורמת את כל שכרה מהקמפיין של ורסצ'ה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפה ונכונה. מדונה פילנתרופית/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא אולי הציגה את עצמה בעבר כנערה חומרנית, אך מדונה מודל אוטוטו 2015 היא ההפך הגמור. מלכת הפופ שהפכה לאחרונה לפנים של בית האופנה ורסצ'ה, החליטה מסתבר לתרום את הכסף שהרוויחה מצילומי קמפיין אביב 2015 למען בית חולים במלאווי, אפריקה. את כל זאת ועוד גילתה דונטלה ורסצ'ה גילתה בראיון לעיתון האיטלקי Corriere della Sera, שבאותה הזדמנות סיפרה כי מדונה דרשה שתמונותיה לא יעברו ריטוש מוגזם. עם זאת לפי התמונות, עושה רושם כי רק בקשותיה ההומניטריות נענו.

הסטילס: ג'יזל יפה ויחפה ברחובות פריז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יזל, שאנל ואף מילה על פמיניזם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הגלשן המפורסם וסרטון הפרסומת של הבושם האיקוני "שאנל 5", ג'יזל חוזרת לשתף פעולה עם קרל לגרפלד בקמפיין אביב-קיץ 2015 של שאנל. הקמפיין בכיכובה של הסופרמודל המצליחה בעולם נחשף במלוא הדרו, כאשר על הצילומים אמון כמיטב המסורת לגרפלד עצמו. מעצב-העל הגרמני תיעד את דוגמנית-העל הברזילאית במגוון ספוטים פריזאיים דוגמת גשר המנעולים על גדות הסיין וקפה דה פלור המפורסם בשדרת סן ז'רמן. את המחאה הפמיניסטית שליוותה את הקולקציה בשבוע האופנה בפריז השאיר לגרפלד על רצפת חדר הקריאייטיס, והמיר אותה בכפות רגליים יחפות ואפיל רומנטי בשחור ולבן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הווידיאו: חגיגות הכריסמס של קנדל וקארה

נכון שהמדור כבר התייחס לא מזמן ללוח הקאונט-דאון המוצלח של מגזין LOVE האהוב, אך בכל זאת מדובר בשיתוף פעולה קסום נוסף מבית המגזין עם הבסטי'ז החדשות קארה דלווין וקנדל ג'נר. אחרי שהצטלמו יחדיו לשער גיליון פברואר של מגזין האופנה הבריטי, שתי הבאזז-מייקריות חזרו לייצר הייפ משותף בסרטון וידאו קצר וחמוד לרגל חג המולד. בסרטון שצולם בזלצבורג (ככל הנראה בתום התצוגה של שאנל בה השתתפו השתיים מוקדם יותר החודש), תועדו צמד האיט-גירלז בסשן מלבב של מעשי שטות ליליים בניחוח של כריסמס. ללא ספק היינו שמחים לחלוק איתן עץ אשוח.

הטרנד: תרבות הסלפי עולה שלב, ליידי גאגא מדגימה

קמפיין הסלפי של ליידי גאגא למותג הקוסמטיקה שיסיידו. מתוך האינסטגרם של ליידי גאגא, אתר רשמי
קמפיין הסלפי של ליידי גאגא למותג הקוסמטיקה שיסיידו/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של ליידי גאגא

אם הסלפי הוא ה-טרנד של 2014, בשנת 2015 הוא ככל הנראה מתכוון להעלות הילוך. חלוצית אופנה ליידי גאגא נבחרה לעמוד בפרונט של מותג הקוסמטיקה היפני שיסיידו, אך למה להיות רק פנים אם אפשר גם להיות היד שמצלמת אותם? לפי יומון האופנה WWD הליידי עשתה לא פחות מ-50 פריימים של תיעוד עצמי, כאשר כל אחד ואחד מהם מתוכנן להתפרסם בעיתונות היפנית סביב חגיגות השנה האזרחית החדשה.

הנערה: דילן פן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה קלייר אנדרווד הייתה אומרת? דילן פן על שער מגזין L'Officiel דצמבר 2014/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתם של השחקן המסוקס שון פן והשחקנית היפהפייה רובין רייט מוסיפה לבנה חדשה למפעל האיט-גירל עליו היא עמלה בתקופה האחרונה. אחרי שנה אינטנסיבית שכללה צילומים נועזים למגזין הגברים GQ, הפקת אופנה למגזין ELLE, הפקה יוקרתית לווג איטליה, שער לגלאמור ספרד ואף צילומי עירום ל-Treats! magazine - דילן פן בת ה-23 סוגרת את השנה האזרחית בשער גיליון דצמבר של מגזין L'Officiel האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully