וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריות כמהין וזהב 24 קראט: הטיפוח עולה דרגה - והרבה כסף

13.1.2015 / 11:46

הפטריה יקרת הערך חוברת לזהב 24 קראט מזוקק ורכיבי אנטי אייג'ינג ויחד הם מהווים בסיס לקרם חדש ומבטיח לעור הפנים. שובם של הנעורים האבודים שלכם יעלה לכם 1,860 שקלים

יח"צ - חד פעמי

היא גדלה רק מתחת לפני הקרקע וצומחת מעלה לכיוון האור (מכאן שמה - כמהה לאור). אין שום סימן לקיומה וניתן לאתרה רק בסיועם של כלבים או חזירים מיומנים (אלא שחזירים נוטים לאכול את השלל, אז כלבים עדיפים). טעמה עז וריחה ממכר. שפים שהשכילו לעשות בה שימוש במתכוני גורמה קנו את עולמם. פטריית הכמהין היא הפטרייה היקרה בעולם בשל טעמה המשובח ובשל הקושי הרב באיתורה בטבע ובעיקר בשל הקושי לגדלה באופן מלאכותי. לאחרונה היא חצתה את הקווים מתעשיית מזון הגורמה אל תעשיית הקוסמטיקה. קוסמטיקת גורמה, אם אפשר לומר.

אסתי לאודר מציגה קרם חדש בסדרת הפרימיום רי-נוטריב, 'אולטימיט דיאמונד סקלפטינג'. הקרם המקודם בקמפיין עם דוגמנית -העל הוותיקה סטפני סימור (45), מבוסס על פטריות הכמהין מסוג 'היהלום השחור' הצומחות מתחת לשורשי עצי אלון ואגוז בדרום צרפת ונקצרות בין דצמבר למרץ כל שנה, בסיועם של כלבים כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ידידו הטוב ביותר של עור הפנים. כלב בחיפושים אחר פטריות כמהין בצרפת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נא לערבב לבד על הפנים. הקרם מגיע בשני בקבוקונים נפרדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתום הקציר, פטריות היהלום השחור עוברות מיון, ניקוי, אחסון בסביבה קרה ויבשה, אריזת ואקום בשקיות ושליחה אל מעבדה בעיר קאן. לאחר תהליך המרה בן 9 שלבים הכולל טחינה לאבקה, סינון וטיהור, מתקבלת תמצית הרשומה היום כפטנט הודות להשפעתה על חידוש העור. בדרך-כלל מופקת תמצית במשקל 1 ק"ג מ-10-15 ק"ג פטריות כמהין שחור. התמצית מוטסת למרכז הפיתוח והמחקר של אסתי לאודר בניו-יורק לאחסון עד ייצור הקרם.

הקרם עצמו מגיע בשני בקבוקונים נפרדים; בקבוקון זהוב המכיל את תמצית הכמהין, זהב 24 קראט מזוקק, חומרים להמרצת ייצור קולגן ונוגדי גירוי. ובקבוקון פלטינה המכיל מרכיבים לליטוש, החלקה והארת העור כמו פנינים מהים הדרומי. ההפרדה היא למטרת שמירה על אפקט ההשפעה האופטימלי המגיע לשיאו עם הערבוב הראשוני על העור.

תכולה: 25 מ"ל
מחיר: 1,860 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בזכות קרם הפטריות? דוגמנית-העל הוותיקה סטפני סימור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully