וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: ניחוח אישה בגרסה מחודשת

שירלי אכסלרוד

8.1.2015 / 17:10

גם בשמים יכולים להשתנות, אם רק נותנים להם הזדמנות. על מהדורות חדשות מוצלחות יותר ומוצלחות פחות

קליניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מחזיק כמו הניחוח המקורי - בקטע טוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד הניחוחות הקלאסיים של שנות ה-80, בעיקר אם עסקת לפרנסתך בניהול בית ספר יסודי, היה ה- aromatics elexir של קליניק. הוא התאפיין בריח כבד, מתובל, שתלטן - יש שיגידו פשוט מסריח, וכן בעקשנות אידיאולוגית: בגדים נשאו אותו גם אחרי כביסה בהרתחה, ופרקי כף יד - עד לקרצוף במסיר אבנית. הבשורות הטובות הן שכמו בני אדם, גם בושם יכול להשתנות: גרסת ה- Aromatics in White מודרנית ומעניינת יותר מהמקור, ובמידה רבה גם מעודנת. הנסיינית מעדכנת שמדובר בניחוח נשי מאוד, נקי מאוד, חמים ומתאים לחורף ובלי קצוות חדים, מעין הדהוד של גרסת המקור - אבל בטוב טעם. מחזיק לא רע, משתבח ככל שעוברות השעות, אבל לא מחזיק כמו הניחוח המקורי - בקטע טוב.
Aromatics in White של קליניק, מחיר השקה עד סוף ינואר: 199 שקלים ל- 50 מ"ל, 300 ש"ח ל- 100 מ"ל

DKNY

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טייק אוף שזיפי משהו על הרעננות של גרסת המקור/מערכת וואלה!, צילום מסך

למבחן הבא הצטיידנו בנסיינית שמפגינה אובססיביות חסרת פשרות כבר המון שנים לריח אחד - ה-DKNY הלימוני, החמצמץ והוותיק - ומסכימה לחרוג מטקס ההתזה היומי רק כשמדובר בגרסה חדשה לבושם המוכר. המהדורה הסתווית של DKNY, בבקבוק זהה בעיצוב אבל בסגול במקום שקוף-כסוף, הוא טייק אוף שזיפי משהו על הרעננות של גרסת המקור: קצת יותר מתקתק, קצת יותר טרופית ענבים מאשר קמפרי אשכוליות, מתובל באופן ששם בפינה את הרעננות הכיפית של האורגינל, אבל בסך הכל בושם חמוד ולא יומרני לבחורות קופצניות.
Women Sparkling Fall של DKNY, מחיר: 199 שקלים ל-100 מ"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ארמני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי שמסוגלת להתמודד עם כזאת כמות של עושר ונשיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובעוד שהמותגים האחרים עושים מאמץ ניכר לעין להמציא את עצמם מחדש גם במהדורות חדשות, בארמני הולכים על עוד מאותו הדבר בדיוק - הבקבוק הוא תאומן הזהה של מהדורות מוקדמות של הארמאני קוד – חטוב להפליא, פלוס-מינוס עוד כמה פרחי תחרה שלבלבו פה ושם, וגם הניחוח הוא מאותה שכונה בדיוק – חם, עשיר ונשי לפרצוף, מין שילוב קרמי כבד וחושני של וניל, יסמין וסלט פירות, ויבוא טוב רק למי שכבר ראתה דבר או שניים בחיים, ומסוגלת להתמודד עם כזאת כמות של עושר ונשיות.
CODE ULTIMATE של ארמני, מחיר: 621 שקלים ל-50 מ"ל

ויקטוריה סיקרט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתנת הבת מצווה המושלמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

נמצאה מתנת הבת מצווה המושלמת! ודווקא בסמיכות גיאוגרפית לחזייה בוורוד בזוקה מרהיב ולחוטיני מנומר. הבושם החדש של אימפריית הלנז'רי ויקטוריה סיקרט הוא לא מהדורה מחודשת, אבל הוא מריח כמו בושם גנרי שדומה לאלף אחרים מסוגו – קצת תפוח, קצת פרזיה, קצת מתוק, קצת מנג'ס ואז נעלם. מתאים לצעירות או לפרחי קיר שמחפשים מינימום נוכחות.
ויקטוריה סיקרט, Angels Only - מחיר: 90 דולר ל- 100 מ"ל בדיוטי פרי, או 400 שקלים במתחם הקניות הפתוח בטרמינל 3

בודי שופ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מחייב ולא מתחייב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכנות את הבושם החדש של בודי שופ "איטלקי וחושני" הוא כנראה האובר סטייטמנט של השבוע. מדובר בבושם חביב למדי, נקי, טלקי ומתקתק, שבוקבק במיכל הסטנדרטי נטול הסקס אפיל של בודי שופ, לא מחייב ולא מתחייב - ונעלם כלעומת שבא.
בודי שופ, MUSCHIO BIANCO, מחיר: 165 שקלים ל- 50 מ"ל

איב סן לורן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלאסיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד מהדורה מיוחדת אחת – הפעם לגברים:

החדש/מחודש של איב סן לורן מספר על עצמו שהוא "חושני וגברי בטירוף", ושהבקבוק השחור עם הפסים הלבנים החרוטים מצד לצד "מחקים את השריטות האכזריות הנגרמות מציפורניו של בעל חיים פראי". רק שהנסיין שלנו, "גבר אורבני מפתה ורב עוצמה", התעניין יותר לדעת מי הם פולי הטונקה שמרכיבים את הבושם, והאם הם טעימים בתנור. למרות הקצת-יותר-מדי דרמטי בעיצוב הבקבוק, הריח, כמצופה מהסדרה המוצלחת, פשוט משגע. גברי במידה עם טיפת מתיקות (אישה שניסתה חמדה אותו לעצמה), אלגנטי במינון ומחזיק מעמד מבוקר עד ערב. קלאסיקה.
YSL, LA NUIT DE L'HOMME COLLECTOR EDITION מחיר: 165 מ"ל ב- 573 שקלים. להשיג בסניפים נבחרים של הסופר פארם והמשביר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully