וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל גבר חייב תיק של פרד פרי

15.1.2015 / 11:02

גברים ואופנה לא הולכים יחד? תחשבו שוב. במקום לתרץ את בחירות הסטייל הקלוקלות שלכם, הגיע הזמן שתתחילו להעמיס את הארון. מהמשקף הכי מאסט ועד התיק הכי שיק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשקף היחיד שמתאים לכל וודג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

MUST HAVE: משקפי שמש של ריי באן
כמה זה עולה לנו? 800 שקלים
למה לפתוח את הארנק? בואו נודה על האמת – המשקפיים הדי קזו'אליות האלו, הם אולי המשקף היחיד שמתאים לכל וודג', בכל צורה, בכל צבע ובכל מין. נשים, גברים ומה שביניהם – כולם יכולים להנות מהנוחות, הקלות, העיצוב, מבחר הצבעים וכן, גם המחיר הוא סביר. בקיצור, המשקף הדי נורמטיבי של ריי באן אופנתי בכל שעה של היום ובכל עונה של השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוגר לכם את הפינה לטוטאל לוק מעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

MUST HAVE: תיק של פרד פרי
כמה זה עולה לנו? 699 שקלים
למה לפתוח את הארנק? אז נכון, גברים לא ממש אוהבים להוציא כסף על תיקים, ותמיד נראה שאין באמת תיקים מדליקים לגברים, אבל בפרד פרי לא ויתרו וחשבו על הגברים שלהם עד הסוף. אז נכון, צבאי לא מתאים לכל אחד, אבל היי, אם תחשבו על זה טוב הוא הולך עם כל דבר, ואם השקעתם בתיק שכזה – שאר ההופעה שלכם לא חייבת להיות מפוצצת, מספיק טי שירט שחורה וג'ינס או מכנס שחור ואתם סגורים על אחלה הופעה. מה גם שלמרות המחשבה שצבאי הוא טרנד חולף – איכשהו הוא תמיד חוזר לאופנה ותמיד נמצא שם על המדף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם מחמם וגם שיקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

MUST HAVE: קרדיגן של אמריקן איגל
כמה זה עולה לנו? 99 שקלים
למה לפתוח את הארנק? בואו נפתח את זה אחת ולתמיד: הבעיה עם רוב הקרדגינים היא שהדגמים השיקים והמגניבים באמת הם לרוב דקים, שלא ממש יחממו אתכם בחורף. גם אם תשימו שניים כאלו. זו אולי הסיבה שאם כבר להשקיע בקרדיגן, אז עדיף אחד כזה שמחמם, ואם הוא גם אופנתי ולא כבד ונראה כמו משהו שסבתא שלכם תפרה רק כי ממש שעמם לה – מה טוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קו התפר המציאותי/מערכת וואלה!, צילום מסך

MUST HAVE: שעון של ה.שטרן
כמה זה עולה לנו? 2,365 שקלים
למה לפתוח את הארנק? כי ברצון בין ללכת עם שעון יוקרתי של רולקס שסביר להניח שתוכלו לרכוש רק אחרי שתמכרו כליה (או במקרה שאלוהים ממש אהב אתכם והוליד אתכם לשם המשפחה דנקנר/תשובה) לבין הפאשניסטה שבכן שלא תיתפס בחיים מסתובבת עם ג'י שוק – נראה שהשעון האלגנטי שמציעה רשת התכשיטים היוקרתית נמצא איפשהו בקו התפר ההגיוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגיע לכם ארנק מדליק ומקורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

MUST HAVE: ארנק של DON'T TELL MAMA
כמה זה עולה לנו? 80 שקלים
למה לפתוח את הארנק? כי אתם צריכים ארנק בשביל לפתוח אותו על מנת לקנות את שאר המוצרים, לא? ועדיף שיהיה אחד כזה מדליק ולא שפילחתם מסבא שלכם או עוד איזה משהו של רשת מסחרית, שסביר להניח שתראו על הבחור לידכם בבר ותרצו לפתוח על עצמכם את ברז הבירה ולהיעלם, נכון? אז יאללה תפתחו את הארנק, כולה 80 שקלאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully