וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: מגדר זה פאסה

19.1.2015 / 7:18

קארה דלווין לוהטת מתמיד בקמפיין הגברים של DKNY, אדידס מציגה הומאז' ספורטיבי לחבורת הספייס גירלז המיתולוגית, וממשלת תאילנד מחליטה לתת צ'אנס לטראנס. גברים, נשים, ומה שביניהם - כל הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: תאילנד מכירה רשמית בקיומו של מגדר שלישי

תחרות היופי הטראנסקסואלית "מיס טיפאני" בתאילנד, נובמבר 2014. GettyImages
תחרות מלכת היופי של הטראנסיות. ד"ש לחברי הבית היהודי/GettyImages

בתקווה ולא יתרחשו אי אילו תקלות, תאילנד מתעתדת להיות המדינה הראשונה בעולם להכיר באופן חוקי במגדר שלישי. חברי הוועדה המחוקקת המנסחים את החוקה החדשה, מתכוונים לעגן בה את הצעד ההיסטורי הנ"ל במטרה להבטיח שוויון זכויות לבני הקהילה ההטרוסקסואלית ובני הקהילה הלהט"ב כאחד. אין ספק כי מדובר באקט דרמטי שלוודאי יגרור אחריו שרשרת תגובות בעולם ככלל, ובעולם האופנה בפרט. תאילנד כידוע היא מעצמה מולטי-מגדרית, אשר לפי ההערכות בין עשרת אלפים ל-100 אלף מתושביה משתייכים "למגדר השלישי" הטראנסקסואלי. החל משנת 2004 אף מתקיימת במדינה מדי שנה "מיס טיפאני", תחרות יופי עולמית המיועדת לקהילה הטראנסקסואלית בלבד. ושוב ד"ש חם למפלגת הבית היהודי.

הסטילס: קארה דלווין מפתיעה בקמפיין קו הגברים של DKNY

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנדרוגני זה הכי אחי. קארה דלווין מהפנטת גם בחליפה גברית וסניקרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרבה זמן עבר מאז הפעם האחרונה בה קארה דלווין וגבותיה הלוהטות נצפו במדור, והנה הסופרמודל האהובה חוזרת הביתה בקמפיין מפתיע במיוחד ל-DKNY של דונה קארן. כשהיא חמושה בחליפת גברית קולית במיוחד, נעלי סניקרס ושלושה גברים מחויטים מסביבה, חורכת דלווין את קמפיין קולקציית הגברים של המותג הניו-יורקי. דוגמנית-העל שמשמשת בין שלל עיסוקיה הרבים כפנים של המותג מזה מספר עונות, הצטלמה בנוסף גם לקמפיין הנשים של קולקציית אביב-קיץ 2015 אך לחלוטין מיותר לציין איזה קמפיין הלהיב אותנו יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הווידאו: FKA Twigs אסירה של השיער שלה בקליפ החדש שחורך את הרשת

650 אלף לייקים בשלושה ימים: תופעת הפופ המגה-אופנתית המתכנה FKA Twigs מסרבת לעמוד במקום. בקליפ החדש ללהיט החולמני "Pendulum" ממשיכה יוצרת האינדי-פופ/סול המסקרנת למצב עצמה גם כתופעת סטייל שאי אפשר לעמוד בפניה. את הביטים הסמיכים ואת קולה המלטף, עוטף מעטה ויזואלי סוריאליסטי ואניגמטי בדיוק כמו טוויגס עצמה. טאליה בנט המסתתרת מאחורי שם הבמה המסתורי, הופכת לאסירה של שיערה שלה כאשר היא מסתבכת בצמותיה הארוכות כמו במלכודת בולענית ממנה היא מנסה להשתחרר לחופשי. חמש דקות של קסם אמיתי.

הטרנד: הספייס גירלז - האיחוד?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספורטי ספייס. הקמפיין הספייסי של אדידס לאביב-קיץ 2015/מערכת וואלה!, צילום מסך

היה די במבע פניהן המבועת של ג'רי, אמה, מל בי, מל סי וכמובן ויקטוריה בטקס פתיחת אירועי אולימפיאדת לונדון 2012, בכדי להבין שאיחוד אמיתי של הספייס גירלז כבר לא יתרחש כאן. במותג הספורט האופנתי אדידס כנראה עדיין לא מאבדים תקווה, ופוצחים בהומאז' נוסטלגי במיוחד שכולו מחווה לנערות התבלינים הצבעוניות. גירל פאואר נוסח אביב-קיץ 2015.

הנערה: מה שטוב ל-H&M: פלורי היא נסיכת הפופ החדשה

תכירו את פלורי, המוזה החדשה של H&M ונסיכת הפופ שמסקרנת את מגזיני האופנה ולו האדג'יים ביותר. פלורנס אלן ארנולד בת ה-26 מבריסטול שבאנגליה מאיימת להפוך לסוכריה הכי נכונה של הרגע ואפשר להבין למה: היא מוזיקאית אוטודידקטית, זמרת-יוצרת, מתופפת ומעריצה מושבעת של קיילי מינוג. כמו כן, היא נראית מיליון דולר, ומדיפה ניחוחות מתוקים של סטייל עם קריצה ברורה לשלהי האייטיז-תחילת הניינטיז. תוסיפו לכל זה קריירת דוגמנות חביבה, הכוללת ברזומה קמפיין בושם לנינה ריצ'י ושיתוף פעולה עם דולצ'ה וגבאנה - וקיבלתם את המרעננת הרשמית של 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully