וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאכיות בלי חזיות: פרסומת של ויקטוריה סיקרט בסופרבול

25.1.2015 / 13:50

100 מיליון אמריקאים יצפו בדוגמניות במדי פוטבול מנסות לפתות אותם לקנות את קולקציית הוולנטיין של ענקית הלנז'רי האמריקאית. הספוט הנחשק עלה למותג כ-4.5 מיליון דולר

יח"צ - חד פעמי

מסתבר שגם בלי חזיות, ביריות וכנפיים הן מייצרות עניין סביבן. מלאכיות ויקטוריה סיקרט לבשו מדי פוטבול עם כתפיים מרופדות והצטלמו לסרטון פרסומת חדש המקדם את קולקציית ולנטיין של ענקית הלנז'רי האמריקאית.

הסרטון, Don't Drop the Ball, שהופץ ברשת בסוף השבוע האחרון, הוא טיזר לסרטון קצר יותר בן 30 שניות שישודר לראשונה במהלך משחק גמר הסופרבול שיתקיים בפיניקס, אריזונה, ב- 1 פברואר. הספוט היוקרתי ברבע הרביעי של המשחק בין ניו אינגלנד פטריוטס וסיאטל סיהוקס עלה לחברה כארבעה וחצי מיליון דולר. עוד ישודרו במשחק פרסומות קצרות שהופקו במיוחד לאירוע על-ידי מותגי ענק בתחומי המזון, הרכב והאינטרנט. נציגות ויקטוריה סיקרט היא היחידה בתחום האופנה. דוגמנית-העל ג'יזל, שככל הנראה תגיע למשחק כדי לצפות בבעלה טום בריידי משחק בקבוצתו ניו אינגלנד פטריוטס, לא תהיה הדוגמנית היחידה שם.

לסרטוני הפרסומת המשודרים במהלך הסופרבול (משחק הגמר בליגת ה-NFL (ליגת הפוטבול הלאומית) יש חשיפה נרחבת, בעיקר לקהל הגברים. בוויקטוריה סיקרט מבקשים השנה לקדם את קולקציית הוולנטיין בקרב גברים במטרה לעודד רכישת לנז'רי כמתנות לחג האהבה ב-14 פברואר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נציגות ויקטוריה סיקרט היא היחידה בתחום האופנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוכיחו מהירות, זריזות, טכניקה ואגרסיביות. מלאכיות ויקטוריה בטיזר לקראת הפרסומת שתשודר במהלך הסופרבול/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעם האחרונה ששודרה פרסומת של ויקטוריה סיקרט במהלך הסופרבול היתה ב-2008. בפרסומת ההיא כיכבה המלאכית הברזילאית אדריאנה לימה. בקמיסול ותחתונים שחורים, כחולת העיניים היפהפיה ישבה על כורסא לבנה, הציצה מאחורי כדור פוטבול, סובבה אותו והביטה ישירות למצלמה בחושניות בעוד ששיערה העורבני מתבדר ברוח. בין לבין הופיעו כיתובים שאמרו: "המשחק עומד להיגמר", "המשחק האמיתי עומד להתחיל", "ולנטיין שמח". 30 שניות מהפנטות עם אחת הדוגמניות היפות בעולם, שהקפיצו את מכירות הקולקציה.

הפעם, על בסיס הטיזר שצבר עד כה כמיליון ו-29 אלף צפיות בי-טיוב, משתתפות בפרסומת מספר מלאכיות ויקטוריה; אדריאנה לימה, בהטי פרינסלו, קנדיס סוונופול, דוצן קרוס ולילי אולדרידג'. במדי פוטבול אדום-לבן עם שמותיהן על הגב, קסדות, כתפיים וברכיים מרופדות, הן מתאמנות על רקע מוזיקה דרמטית ומגלות מהירות, זריזות, טכניקה ואגרסיביות. טכניקה וכושר שנרכשו ככל הנראה לאחר שנים של דוגמנות מסלול בתחתונים ועקבים גורדי שחקים.

פרסומת ויקטוריה סיקרט לליין הלנז'רי של החברה לוולנטיין 2015.
פרסומת ויקטוריה סיקרט לליין הלנז'רי של החברה לוולנטיין 2015

אדרינה לימה מזכירה ש"המשחק האמיתי עומד להתחיל": ויקטוריה סיקרט בסופרבול 2008

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully