וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: גבר, כך תשרוד את תקופת היובש

29.1.2015 / 12:33

השגרה המתישה, אורח החיים העמוס ושינויי מזג האוויר גורמים לעור שלכם להתייבש? הנה התכשירים שיגרמו גם לקשוחים והמחוספסים ביותר לחוש ענוגים. לא למטרוסקסואלים בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחיים אדמומיות? בויז, אתם לא חייבים לחיות עם זה! בשבועות האחרונים לפעמים קר, לפעמים חמים, לפעמים גשום ולפעמים האוויר סתם לח ומלוכלך - אבל העור, הוא בטוח מתייבש בגלל כל השינויים התכופים (והמתישים) במזג האוויר. לכן, קיימים שלל תכשירים שמתאימים לבני המין הקשוח, כאלה שיגרמו גם לגבר המחוספס ביותר לחוש ענוג.

ראו הוזהרתם, קרם העיניים (אם השקעת ורכשת כזה) לא ממש מתאים למצח, כמו שברור שקרם הגוף לא ממש יתאים לעור הפנים (הן חלק מהגוף ובכל זאת). לכן, הנה מבחר המלצות שיהפכו כל אזור יבשושי בגופכם המסוקס לאיבר לח, גמיש ומשובח. לפחות עד שהטמפרטורות יטפסו.

1. קרם ידיים חמאת שיאה של ל'אוקסיטן

בוטיק הטיפוח מציע להתמרח בקרם מרכך לכפות הידיים, עם ריכוז גבוה של חמאת שיאה, דבש ותמציות שקדים מתוקים, שמכיל המון ויטמין E עבור העור. תוכלו לרכוש אותו במחיר 101 ש"ח ל-75 מ"ל.

ליטוף או סטירה? אף אחד לא רוצה להיות זה שנוגע, אוחז או ממשש עם עור סדוק או פצוע בגלל היובש, כך ששפופרת של הקרם המשובח הזה, היא בהחלט הפתרון המושלם. נספג בקלות, מריח במידה ומותיר תחושה נעימה בכף היד - לאורך שעות ארוכות. המחיר הגבוה שלו לעומת פתרונות זולים יותר (וכנראה איכותיים פחות), כבר נתון לדיון. שפשוף נעים.

2. קרם רגליים טיפולי של Clearance

מוצר הטיפוח לכף הרגל של קלירנס, מכיל את הוויטמינים A, D ו-E להתחדשות תאי העור, חמאת שיאה וקפאין שממריץ את הדם ברגליים עייפות. לך זה יעלה 129 שקלים ל-75 מ"ל במכוני הטיפוח.

לאמץ או לקצץ? ברור שמתחת למגפיים, לגרב העבה ונעלי הבית המחממות, כף הרגל היא כנראה האיבר המוזנח ביותר בעונה הקרה. אם כבר בחרת לאוורר, אז למה שתהיה יבשושית ומאובנת (איכס) - כך שמריחת קרם הטיפוח שבו משתמשים גם אצל הפדיקוריסטית, ישחרר את כף הרגל שכלואה כל היום. הריח של התכשיר מזכיר משחה טיפולית (כמו בחיים שלך, לא הכל מושלם), אבל הוא נספג בקלות ויגרום לך לחוש כאילו אתה הולך על ענן. שמימי

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

3. קרם פנים Mr. Laline של ללין

רשת הטיפוח מרחיבה את סדרת מוצרי הגברים שלה, עם קרם פנים עשיר עבור בני המין החזק שכולל בתוכו תמצית שקדים מתוקים, אבוקדו ומלפפון. המחיר הוא 79.90 ש"ח ל-90 מ"ל.

למרוח או לזנוח? בללין ממליצים למרוח בנדיבות את הקרם העשיר, שאמור לספק פיתרון פשוט וריחני לפרצוף של ההוא שלא מוכן להשקיע שעות בתמרוקיה. למרות הכוונות הטובות, השפופרת הכסופה מכילה קרם סמיך וכבד (אפילו מדי), כזה שמורגש ונוכח על המצח, הלחיים והצוואר עוד שעות ארוכות אחרי שנמרח. אם בחורף הוא כל כך מכביד, רק גברים שאינם מזיעים יהנו ממנו כשמזג האוויר יתחמם, אם יש כאלה בעולם. על הפנים.

4. קרם מרגיע לעיניים של Avene

מותג הטיפוח אוון, מציע קרם מיוחד למריחה סביב עיניים רגישות, מגורות או נפוחות - שכולל קמומיל ומרכיבים נגד דלקת. בבית המרקחת התענוג יעלה 205 שקלים ל-10 מ"ל.

מרח או שכח? אז למה להתעסק בקרם מיוחד לעפעפיים, כשיש קרם פנים שכולל הכל. אה, רק בגלל שהשקיות הנפוחות תחת העיניים האדומות לא באמת ייעלמו מעצמן. חצי דקה של מריחה סביב העין בבוקר/ אחרי מקלחת/ לפני השינה (או גם וגם), כמה מצמוצים - ותוך ימים לא תראה כאילו עבר עליך ליל הוללות נטול שינה או עוד יום של משברים במשרד. החסרון? תצטרך להתמיד.

5. הבושם INTENSO של דולצ'ה וגבאנה

הניחוח הגברי החדש מבית צמד המעצבים, כולל ערבוב של בזיל, גרניום עם ציפורן חתול, פרחי עץ המילקווד ואפילו קש וחציר. ברשתות הפארם תשלמו 685 שקלים לבקבוק של 125 מ"ל.

המריח הוא המסריח? מעריצים אדוקים של הבשמים המעושנים של דולצ'ה וגבאנה יופתעו מה"אינטנסו", כיוון שלעומת הדמיון לבקבוק הקלאסי שלהם - הוא שונה לחלוטין מהבשמים הקודמים. עזבו אתכם מחציר או בזיליקום, פרחי המילקווד האפריקאי מעניקים לבושם ניחוח פרחוני וקליל, מעט נשי, שיגרום אפילו לגבר המקומי המוזנח לחוש לכמה רגעים כמו ערס איטלקי בחליפת סקיני. חמוץ, מתקתק והכי חושני.

6. קרם עיצוב שיער של Label.m

קרם נוזלי לעיצוב הפריזורה עם סיבים מוסיפי נפח, שהופך בשפשוף בין כפות הידיים לסיבים קלילים (דמויי קוריי עכביש). הכל בקופסה שתעלה כ-110 שקלים ל-50 מ"ל במספרות נבחרות.

חביב או מלהיב? ג'ל, ספריי או קרם לחות, אבל מתי בפעם האחרונה השתמשתם בדבק נוזלי לבן, ממש כמו זה של ילדי בית הספר, כשהסתדרתם מול הראי. כנראה שאף פעם, כלומר עד שתנסו את המוצר של מותג טיפוח השיער שבהתחלה גרם להרמת גבות מלחיצה (דבק. נוזלי. על השיער שלי. מה.) אבל אחרי כמה נסיונות הפך לעוד קרם טיפוח שגרתי, כזה שמסייע לקבלת תסרוקת מעוצבת ומלאת ברק פלוס נפח. למביני עניין בלבד.

7. הבושם אקלה דה ארפז' של לנווין

בית האופנה של אלבר אלבז השיק ניחוח חדש לגבר, שכולל בין השאר תמציות מנדרינה, לילך ואדמונית, ויסטריה סגולה ורוזמרין. על התענוג תשלמו 249 שקלים ל-100 מ"ל ברשתות הפארם.

המריח הוא המסריח? הצבע של הבושם החדש של לנווין סגלגל, הבקבוק מעודן, האריזה שקופה ופשוטה אבל הריח? לא פחות מאלגנטיות גברית בצורה של נוזל. בהתחלה, כמעט לא מבחינים בריח של הבושם, אבל קצת ביטחון עצמי אחרי ההזלפה - וזה מגיע. גלים של ריח פירות הדר, שהופך לפריחה מרעננת ויוקרתית, שתסובב אחריך מבטים. מרשים.

8. קרם גוף Creme de corps של קיל'ס

בוטיק הטיפוח האמריקני מבטיח לכם קרם גוף עשיר בחמאת חוחובה ושמן פרי זית, שלא מותיר תחושת שמנוניות אחרי מריחה. את מוצר הדגל של הרשת תוכלו לרכוש במחיר 159 ש"ח ל-250 מ"ל.

לארוז או לגנוז? על היד הוא מרגיש כמו קרם סמיך, אבל אחרי התמרחות בתכשיר הלחות המרוכז של קיל'ז - אין שום סיבה לא להרגיש של תחושות על הסקאלה שבין מפונק לסופר מושחת. גבר, מדובר בקרם נטול ריח שאיש לא ידע שמרחת על כל חלקי הגוף, כלומר, מלבד בת המזל שתלטף את עור החזה הנעים שלך (או בר המזל שיחפון את הישבן העירום שלך). כמה פשוט, ככה מוצלח.

9. קרם פנים HydraQuench של קלרינס

תכשיר לחות עשיר לעור פנים יבש במיוחד, שמכיל תמצית של גזע הקאטרפריי וחומצה הילרונית. במחיר של 361 שקלים ל-50 מ"ל בסופר פארם.

לארוז או לגנוז? אחרי מריחה, הקרם של קלרינס אמנם מרגיש קצת מרוכז על הפנים, אבל אחרי כמה דקות כבר ברור שהוא לא סותם את הנקבוביות - אלא עוזר לך להחזיר את הלחות והופך מצח מתוח במיוחד לגמיש ונעים למגע, אלא יהפוך את הלחיים והסנטר לזוהרים (אבל בלי ברק של מאמץ). היוש למחמאות מזר יפהפה, על המראה הרענן של הפרצוף שלך, כמובן.

אל תגלה לחברה אבל...

אז הבושם היוקרתי על השידה בחדר השינה או האפטרשייב בניחוח מפתה בחדר הרחצה, זה שאתה נוהג להזליף מדי בוקר לפני שאתה יוצא לעבודה או לרסס בהתלהבות לפני דייט לוהט? לא צריך להותיר שובל ריח שיעלף את הסביבה. אף אחד לא מחבב את המוגזמים עם עננת הניחוח סביבם - שגורמת לאנשים לנעוץ בהם מבטים במעלית סגורה או בתור לפקיד בדואר.

רשום לעצמך: שפריץ או שניים על הזרוע, ממש מתחת לכף היד, שאותם תמרח בעדינות על הצוואר, יעשו את העבודה ויותירו אותך ריחני ורענן במידה. כי פחות זה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully