וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן וקארה דלווין שוברות את הפרינט

27.1.2015 / 13:29

אחרי שרשרת של טיזרים מוצלחים במיוחד, נחשף הפרויקט הסודי המדובר של נסיכת הטראש ונסיכת המסלול. הראיון שערכה דלווין עם קרדשיאן יתפרסם בגיליון פברואר של מגזין LOVE, בו תפקדה הסופרמודל על תקן עורכת אורחת. קריאה מהנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דלווין וקרדשיאן במגזין LOVE. גיליון אספנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוכרים שסיפרנו לכם שקארה דלווין עוברת אל מאחורי הקלעים והולכת לערוך את גיליון האביב של מגזין LOVE? ובכן, גיליון פברואר המדובר אוטוטו בדוכנים, וכעת נחשף השער המסתורי. בזמנו אמרה דלווין בתגובה להתנסות כעיתונאית וכמראיינת כי היא "אהבה את החוויה של להיות בצד השני, לשאול שאלות ולאחוז במושכות", אך שמרה על סודיות בכל הנוגע לזהות המרואיינ/ת. כפי שחזינו כאן בוואלה! אופנה, הריאיון המיוחד היה עם שוברת האינטרנט קים קרדשיאן.

שרשרת של טיזרים מרמזים קדמה לזיווג העיתונאי-אופנתי הזה. באוקטובר האחרון שוחררה לאוויר העולם והאינסטגרם תמונת סלפי משותפת של נסיכת הטראש ונסיכת המסלול בבגדי ים, תחת הכיתוב המפתה "פרויקט סודי". אותה תמונה תמימה לכאורה הרעידה את הרשתות החברתיות, והמגזינים ואתרי האינטרנט כבר התחילו להפריח ים של ספקולציות.

התחילת דצמבר יצא הפתיון הנוסף בדמות הצילום המשותף של דלווין והקרדשיאנית האיכותית קנדל ג'נר, בפוזה מחרמנת שלא השאירה אדם אחד אדיש. לצד זה נחשף צילום של קים קרדשיאן כפי שלא ראינו מעולם - בסטייל קוטורי מכף רגל ועד ראש. מה שנקרא, לשים את ה-ב' בבאזז.

טיזר מס' 1: סלפי רטוב

הפרויקט הסודי של קארה דלווין וקים קרדשיאן מתוך האינסטגרם של קים. אינסטגרם, אתר רשמי
הפרויקט הסודי של קארה דלווין וקים קרדשיאן מתוך האינסטגרם של קים/אתר רשמי, אינסטגרם

טיזר מס' 2: אהבה חופשית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיזר מס' 3: תסתכל בקנקן

קים קרדשיאן. מגזין Love, צילום מסך
קים קרדשיאן/צילום מסך, מגזין Love

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully