וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדר קאבר: צמות או לא להיות

1.2.2015 / 7:41

ריהאנה מקדמת את גיליון המוזיקה של i-D באחד הקאברים היותר מגניבים ברזומה המרשים שלה, קים קרדשיאן זונחת את הפרובוקציות לטובת מראה טבעי וטהור על שער ווג, וגווינת' פאלטרו מוכיחה שגיל זה רק מספר ושיק זה לנצח. שערי פברואר של מגזיני האופנה הגדולים

ריהאנה, מגזין i-D

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני שהיא משחררת את אלבומה השמיני, ריהאנה נוחתת על שער אחד המגזינים האהובים על המדור. איקונת הפופ והסטייל נבחרה לקדם את גיליון המוזיקה השנתי של i-D, בצילום קאבר מהמגניבים ביותר ברזומה העמוס שלה. מגה-ביג לייק על הצמות.

קים קרדשיאן, מגזין Vogue אוסטרליה

קים קרדשיאן על שער ווג אוסטרליה, פברואר 15. Gilles Bensimon, סריקה
קים קרדשיאן על שער ווג אוסטרליה, פברואר 15/סריקה, Gilles Bensimon

אולי זה קרה בהשפעת אחותה הקטנה והקוטוריסטית קנדל ג'נר ואולי סתם מתוך שעמום, אך העובדה כי קים קרדשיאן זנחה את כל הפרובוקציות המעייפות שלה לטובת צילום השער המלאכי שלה ל-Vogue האוסטרלי - היא ממש, אבל ממש משמחת. נסיכת הריאליטי אפסנה את הטראש בשמירת חפצים, וניאותה להשתחל לשמלה לבנה ויפה של בלמיין על רקע גלים מתנפצים ובאיפור מינימלי. התוצאה רווית סקס-אפיל, מהזן הנכון, בניגוד לזן הזנותי השמור לחשפניות שיכורות ולמגזין Paper. לגזור ולשמור.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גווינת' פאלטרו, מגזין Marie Claire

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהיא מכוסה בסט נגאטיבי בשחור ולבן עם נגיעות מתכתיות של חולצת קרופ חושפת כתף וחצאית בעלת ניואנס קאט-אאוט תואם, גווינת' פאלטרו מפגינה את יכולתה המשובחת לשלב בין שיק, העצמה נשית והעובדה הבלתי נתפסת כי היא בת 42. השחקנית ההוליוודית ניאותה להצטלם למגזין Marie Claire ועל הדרך לשוחח על התחלות חדשות, פרידות ישנות ואיחוי של לבבות שבורים.

ג'ורדן דאן, מגזין Vogue UK

ג'ורדן דאן על שער ווג הבריטי פברואר 2015. פטריק דמרשלייה, סריקה
ג'ורדן דאן על שער ווג הבריטי פברואר 2015/סריקה, פטריק דמרשלייה

הבאזז-מייקר של חודש פברואר הוא ללא ספק צילום השער של מגזין Vogue הבריטי. כפי שדיווחנו ממש כאן בתחילת החודש, הסופרמודל הבריטית ג'ורדן דאן עושה היסטוריה והופכת לאשה השחורה הראשונה שמככבת בגפה על שער המגזין מזה 13 שנה.

לנה דנהאם, מגזין Elle ארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדרת הבנות הניו-יורקית הכי נכונה על המסך חזרה לה בעונה רביעית ושנויה במחלוקת, מה שהוביל את יוצרת וכוכבת הקאלט להתמקם על הפרונט של מגזין Elle בצילום שער כפול. לנה דנהאם נראית בועטת מתמיד בחולצת טי ונונשלנטית, אייליינר תואם, מי חמצן מהולים בשיער סתור וקורטוב מחושב של קיטש מתוכשט. רוקנ'רול נוסח ברוקלין.

אליסון וויליאמס, Glamour ארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליסון וויליאמס רושמת הישג אופנתי נוסף לקאסט של "גירלז". לרגל צילומי השער של מגזין Glamour, השתחלה הנערה הכי נועזת על המסך אל שמלת תחרה משובצת בסכנון כפרי-גראנג'י של בוטגה ונטה כאילו לא היו סצנות סמי-פורנוגרפיות מעולם.

דקוטה ג'ונסון, מגזין Vogue ארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבחורה נועזת על המסך הקטן לבחורה נועזת על המסך הגדול: רגע לפני שהיא הופכת לסנסציה, דקוטה ג'ונסון מצטרפת למועדון החברות האקסקלוסיבי של אנה וינטור ומעטרת את מגזין Vogue האמריקאי. רק חבל על הפער וחוסר ההלימה היצירתי שבין תפקידה המסקרן של כוכבת "50 גוונים של אפור" לצילום השער המשמים.

FKA Twigs, מגזין V

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדור שנפתח בצמות יש לסיים בצמות: נסיכת הגרוב החושנית טליה ברנט, הידועה יותר בטייטל FKA Twigs, הצטלמה עבור שער גיליון המוזיקה של מגזין V פחות או יותר רק כשצמותיה לגופה. אין ספק שכל כל מילה נוספת היא לא יותר ממיותרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully