וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקייט אפטון יש יורשת: שער גליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד נחשף

5.2.2015 / 14:53

שבועון הספורט הנפוץ ביותר בארצות הברית חושף את תמונת השער של גיליון בגדי הים ל-2015. הדוגמנית האנה דיוויס היא הזוכה הגדולה בבאזז עתידי ובקריירה מובטחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יג'י חדיד תיאלץ לחכות לשנה הבאה. האנה דיוויס/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שנתיים בדיוק פירסם שבועון ספורטס אילוסטרייטד את גיליון בגדי הים השנתי שלו כשעל שערו תמונת דוגמנית לא ממש ידועה (ולא ממש רזה). מאז שמה של נערת השער - קייט אפטון - הפך להיות שגור בפי כל בתעשיית האופנה. היום הבלונדינית היפהפיה נחשבת לאחת הדוגמניות האמריקאיות המבוקשות ביותר.

היום (חמישי) מפרסם שבועון הספורט הנפוץ ביותר בארצות הברית את תמונת השער של גיליון בגדי הים ל-2015. נערת השער הפעם היא הדוגמנית האנה דיוויס. האמריקאית ירוקת העיניים אשר החלה את דרכה בדוגמנות כבר בגיל 16, הוכתרה במקומות רבים רבים ברשת זמן קצר לאחר פרסום תמונת השער כ"קייט אפטון החדשה". נראה כי השער הזה, כמובן שיא בקריירה של בת ה- 24, יעשה עבורה מה שלא עשו
קמפיינים לוויקטוריה סיקרט, אמריקן איגל, ליווייס, טומי הילפיגר, ראלף לורן. וגם לא שנתיים של דייטינג עם כוכב הבייסבול דרק ג'טר.

היא ילידת סיינט תומס, אי בים הקריבי המהווה מחוז של איי הבתולה של ארצות הברית. וכמי שגדלה בסביבת "אנשים ידידותיים, מזג אויר מצוין וקול גלי הים", היא ללא ספק מרגישה הכי בנוח בעולם בביקיני הזערורי בו צולמה לתמונת השער הנועזת. זוהי לא הופעתה הראשונה של דיוויס בגיליון בגדי הים של השבועון; בעבר היא הצטלמה לגיליונות 2013 ו-2014.

תמונת השער צולמה בחווה בטנסי על ידי בן ווטס, צלם אופנה בריטי המבוסס בניו יורק. ווטס, אגב, הוא אחיה של השחקנית נעמי ווטס. בהתאם למסורת, זהותה של דיוויס נשמרה בסוד ונחשפה לראשונה במסגרת תוכנית האירוח 'דה טונייט שואו' עם ג'ימי פאלון.

ג'יג'י חדיד, שעל פי שמועות עקשניות היתה אמורה להיות נערת השער, תיאלץ לחכות להזדמנות נוספת בשנה הבאה. לעומתה, יש כאלה שכן הצליחו: הבוקר חשפנו פה כי הדוגמנית למידות גדולות אשלי גרהאם עושה היסטוריה ומצטרפת גם היא לאותו גיליון מדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully