וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: ספיישל אהבה הדדית

שירלי אכסלרוד

12.2.2015 / 17:14

לכבוד ולנטיין, ספיישל מוצרים נבחרים, משובחים ומוצלחים, שאוהבים אותנו ללא תנאים, ואנחנו מפרגנים להם בחזרה

קרם יום של ד"ר האושקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעולם של סרומים מתחכמים שפותחו במשך שנים במעבדות סודיות ומכילים תאי גזע של חיות נכחדות, נחמד לפגוש קרם, בשפופרת, קצת כמו פעם, עם רשימת מרכיבים פשוטה, מובנת וחד גונית בקטע טוב: "עלי וורדים, שעוות וורדים, מי וורדים ושמן ורדים מובחר". למרות הרתיעה הראשונית מהמרקם (סמיך כמו משחת שיניים), תחושת שמנוניות מסוימת וריח ורדים עז, הנסיינית שעורה המשוגע קץ בסרומים שסתמו לה את הנקבוביות, התמכרה לקרם היום של ד"ר האושקה: "הקרם חמאתי מאוד, ומיד אחרי המריחה הפנים מבריקות כמו חביתה. אבל אחרי לא יותר מדקה או שתיים העור שותה אותו בשיגעון, והוא בן זוג פשוט מושלם דווקא למייקאפ סופר מאט ונטול שומן שמאזן אותו יפה – הפנים לא חוו כזה גימור קטיפתי, רך ומואר מאז שהייתי בת 6. תחנת חובה כל בוקר".
rose day cream, מחיר: 189 שקלים ל- 30 מ"ל. תאריך תפוגה: יש. להשיג בחנויות טבע ובתי מרקחת

קרם ה-CC של דארפן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים שבהם העור זועק לתשומת לב, ליטוף ומילה טובה, שלא לדבר על איזה שלאכטה קטנה שתכסה את כל מה שדורש כיסוי, ואילו המועד שהקצת לטיפול בו הוא ברמזור האדום הארוך שאת נתקעת בו באופן קבוע בכל בוקר, קרם ה-CC של דארפן הוא פתרון מושלם. מריחה דקיקה ומהירה תארגן לך את הפנים מחדש עם לחות נעימה ומרגיעה, כיסוי מוצלח שלא נופל מזה של מייק אפ, ואפילו SPF35 לימים החמים שעוד יבואו. להשיג בשני גוונים: לייט ומדיום.
CC Cream, מחיר: 180 שקלים ל-30 מ"ל. תאריך תפוגה: אין. להשיג בבתי מרקחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קרם העיניים של פבוניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין זה סוד שמוצרים שמכילים קוויאר לגמרי עושים לנו את זה. אוליגרכים יודעים מה טוב. חוץ מתמצית קוויאר טהור, שמסתבר שהיא תחליף לבוטוקס, קרם העיניים של פבוניה מכיל סדרת רכיבים סופר מתוחכמת עם המון אותיות ומספרים שמבטיחים לבצע ניקוז לימפתי, לדכא את פעולת האנזימים הלא נחמדים שגורמים לנפיחות, לסלק שאריות ברזל שמצטברות בשקיות ולמצק את העור. במקום להלחיץ עם מתכות ורעלים, אפשר פשוט לומר – מדובר בקרם עיניים משגע. מגיע באריזת משאבה הגיינית והגיונית, מעדין שבעדינים, נספג בטיל, משאיר תחושה לחה ונוחה, ואפשר גם להתאפר עליו, גם למרוח בלילה וגם סתם לתחזק במהלך היום. המחיר אכן גורם לאיבוד קולגן מואץ, אבל יש לשים לב שהוא מכיל כמות כפולה מזו של מרבית הקרמים לעיניים.
פבוניה בוטניקה, קרם עיניים קוויאר -מחיר: 819 שקלים ל-30 מ"ל. תאריך תפוגה: אין. להשיג ברשת "עדן טבע מרקט", בחנויות טבע ואצל קוסמטיקאיות מורשות או באתר

מוס של קרסטס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוצר הבא משתייך לקטגורית "עשית משהו". אז עשית משהו בשיער? כי הוא נראה משהו! כן, מרחתי עליו מוס של קרסטס שנועד לטפל ב"שיער שאיבד את צפיפותו", שזה בעברית פחות אלגנטית – זה לא נדמה לך, את מקריחה, תני לנו לעזור לך עם זה. המוס, מסדרת דנסיפיק, שובר את הידע המקובל על אותו תכשיר בפורמט קצף, שבימי קדם היה מקשה את השיער והופך אותו לגושי קש פריכים. למרות שהוא נועד להיטיב עם שיער מדלדל, האפקט שלו היה משמעותי הרבה יותר – הנסיינית שמטפחת סמרטוטי שיער ארוכים, יבשים ועתירי פריזים, מעדכנת שמרחה מהמוס הפלאי על שיער רטוב אחרי המקלחת, והתעוררה בבוקר עם רעמה רכה להפליא, שהסתדרה באלגנטיות גם ללא הסיליקון הקבוע שהיא מורחת כדי להשתלט עליה, ונהנתה מאפס קצוות מחושמלים. בונוס: ריח מעלף של הביוקר שצריך לשכפל.
קרסטס, מוס Densimorphose מסדרת דנסיפיק, מחיר: 151 שקלים ל-150 מ"ל. תאריך תפוגה: אין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully