וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שעטנז בין מיק ג'אגר לבריז'יט בארדו": מיקי בוגנים מציג את מראה קיץ 2015

25.2.2015 / 9:21

הבלונד והכישרון מספר על הטרנדים בתחום השיער לעונה החמה הבאה עלינו לטובה, ומדגים עם מוצרי לוריאל פרופסיונל כיצד ניתן להשיגו. בתפריט: מראה פרוע ולא מתאמץ עם דירוגים מרובים, קצוות לא מסודרים ושורשים כהים

יח"צ - חד פעמי
מראה השיער של מיקי בוגנים לקיץ 2015. צילום: עדו לביא,
"אני לא עושה הרבה". מראה השיער לאביב-קיץ 2015/צילום: עדו לביא

מיקי בוגנים, הבלונד והכשרון, מעצב לכן את השיער לקיץ הבא בשיתוף עם לוריאל פרופסיונל. מה החידושים? "אני לא עושה המון", הוא מסביר ובטוח שהגזירה, הצביעה והסירוק פה הם באמת לא הרבה. אולי עבורו.

התוצאה, מכל מקום, מהפנטת. נכון שהדוגמנית ליתאי מרכוס, פנים לוהטות ומבטיחות בתעשייה, תיראה נפלא גם בלי שום טיפול מאת האמן המנוסה, אבל האופי הפרוע והבלתי מתאמץ של המראה הופך אותו לבאמת כזה שניתן להגדיר כ"בלתי עשוי", במובן הטוב.

הסגנון משלב שני טרנדים: ה-Shag וה- Out Grown Blond. הראשון הוא מראה חופשי ומשוחרר בעל ורסטיליות ויכולת תנועה גבוהה שנראה רבות על בנות בפסטיבלי המוזיקה של סוף שנות ה-60 ותחילת שנות ה-70. הטרנד השני הוא בלונד עם שורשים טבעיים, כלומר כהים. לא בלונד פלטינה אחיד נוסח מרילין מונרו, אלא בלונד המלאכיות של צ'רלי,כלומר בלונד שעשוי להתחיל באמצע השיער.

דירוגים מרובים, קצוות לא מסודרים, שורשים כהים ואומברה שעולה קצת יותר גבוה. כל אלו יחד הם המפתח למראה אביב-קיץ 2015. הגוון הוא "יותר זהוב חיטה ופחות בלונד קר", כפי שמיקי אומר. אז החיטה צומחת שוב הקיץ.

מאיפה ההשראה? מכוכבות שנות ה-70. "שעטנז בין מיק ג'אגר לבריז'יט בארדו", במקרה הזה. לסיכום, "זה מתאים גם למתולתלות". אז הקיץ הן מתבקשות לקטר פחות.

מראה השיער של מיקי בוגנים לקיץ 2015. צילום: עדו לביא,
בארדו הצעירה. ליתאי מרכוס בדרך למראה הדיווה הצרפתיה/צילום: עדו לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully