וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטרו חוזרת לשתף פעולה עם אלון ליבנה

24.2.2015 / 10:31

ארבע שנים לאחר קולקציית הקפסולה שיצר לקסטרו לראשונה בעקבות זכייתו בתוכנית "פרויקט מסלול", מודיעה הרשת על חבירה מחדש למעצב הישראלי אשר בפרק הזמן הזה כבר הספיק להפוך לבינלאומי

אלון ליבנה בשבוע האופנה בניו יורק ספטבר 2014. GettyImages
חוזר לבסיס, אך מנקודת מוצא שונה. אלון ליבנה בשבוע האופנה בניו יורק, ספטמבר 2014/GettyImages
"שיתוף הפעולה מאוד משמח אותי, במיוחד לאור העובדה שהמוצר שאני מייצר בשנים האחרונות הוא מאוד high-end. היכולת להנגיש אותו לכל בית בישראל זה משהו מדהים"

מעצב האופנה אלון ליבנה חוזר לשתף פעולה עם רשת קסטרו בשנית. ארבע שנים לאחר קולקציית הקפסולה שיצר לקסטרו לראשונה בעקבות זכייתו בתוכנית "פרויקט מסלול", מודיעה הבוקר (שלישי) רשת האופנה על חבירה מחדש למעצב הישראלי אשר בפרק הזמן הזה כבר הספיק להפוך לבינלאומי. הקולקציה המשותפת מיועדת לראות אור בחודש מאי הקרוב.

"קסטרו ואני תמיד שמרנו על קשר ויש בינינו אחלה חיבור. זה היה מעין דו שיח שכל הזמן היה באוויר. זאת הייתה החלטה משותפת של שנינו. שיתוף הפעולה הזה מאוד משמח אותי, במיוחד לאור העובדה שהמוצר שאני מייצר בשנים האחרונות הוא מאוד high-end. מבחינתי היכולת להנגיש אותו ושהוא יוכל להיות עכשיו בכל בית בישראל זה משהו מדהים. בתי האופנה הכי גדולים בעולם עושים קולקציות ל-H&M וטופשופ, במטרה להיות נגישים יותר ולהגיע לקהל חדש", מסר ליבנה בשיחה עם וואלה! אופנה.

קולקציית הקפסולה הראשונה שעיצב ליבנה לקסטרו נוצרה בזמן אשר רק צעד את צעדיו הראשונים בתעשיית האופנה. כיום כידוע ליבנה נמצא במקום אחר לחלוטין. בארבע השנים שחלפו מאז הספיק המעצב לרקום לעצמו שם בינלאומי אפוף גלאם, לחלוש על שבועות האופנה בניו יורק, ולכבוש את לבן של נשות הזוהר המובילות בעולם נוסח ביונסה, ליידי גאגא, פריס הילטון ומשפחת קרדשיאן.

"אני מנוע מלחשוף יותר מדי פרטים על הקולקציה", מוסיף ליבנה, אך מבהיר כי הפעם הוא מגיע אליה ממקום שונה: "אז כמובן הייתי במקום אחר לחלוטין. הייתי בתחילת דרכי. שיתוף הפעולה הקודם נוצר ממש בחודשים הראשונים לעסק שלי, היום שיתוף הפעולה הזה נעשה ממקום אחר לגמרי".

אתי רוטר מנכ"לית משותפת של קסטרו מסרה בתגובה: "הסטודיו לעיצוב אופנה של קסטרו גאה לארח בשנית את אלון ליבנה, מהמעצבים הבולטים והמוכשרים ביותר בעולם האופנה. כבית האופנה המוביל בישראל, אנו שואפים להציג לעולם את האוצר העיצובי של ישראל, ואיחוד הכוחות החדש בין קסטרו לאלון הוא שילוב מושלם. אנו נרגשים לקראת חשיפת הפירות היפים של המפגש היצירתי החדש אתו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הייתי אז במקום אחר לחלוטין". שיתוף הפעולה הראשון בין קסטרו לאלון ליבנה, אי שם באביב 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully