וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת האוסקר של לופיטה ניונגו נגנבה

27.2.2015 / 10:18

שמלת האוסקר הלבנה ועטורת הפנינים בעיצוב קלווין קליין נגנבה מחדר המלון בו שהתה השחקנית במערב הוליווד. שוויה מוערך ב-150,000 דולר. משטרת לוס אנג'לס פתחה בחקירה

לופיטה ניונגו לובשת קלווין קליין. GettyImages
השאלה היא האם גונב מגנב פטור. השמלה המדוברת/GettyImages

עולם האופנה כמרקחה: שמלת האוסקר הלבנה של לופיטה ניונגו נגנבה מחדר המלון בו התארחה. הגניבה בוצעה בזמן שהשחקנית שהתה מחוץ לחדר, משטרת לוס אנג'לס אישרה את הדברים ופתחה בחקירה. "אנחנו מאמינים שהשמלה נגנבה במהלך היום. עובדי הניקיון ושירות החדרים במלון לונדון שבהוליווד מחויבים לנקות את הסוויטות עם דלתות פתוחות, כך שהחשד לאו דווקא מופנה כלפיהם וכנראה מישהו ניצל את ההזדמנות. אנחנו מחפשים כעת עדים ששהו במלון באותו יום".

את השמלה המדוברת עיצב בית האופנה קלווין קליין ושוויה מוערך ב-150,000 דולר. השמלה המשובצת עם 6,000 פנינים השתלבה עם נעליים ותכשיטים נוצצים שהעניקו לשחקנית מראה של נסיכה אצילית. הדגם עצמו נחשב לסולידי יחסית לאושיית סטייל נועזת כמו ניונגו, ועם זאת השמלה היפהפה קיבלה ביקורות משבחות על השטיח האדום בטקס שהתקיים בראשון האחרון.

לופיטה שבה השנה לטקס לאחר שקטפה פסלון מהאקדמיה בשנה שעברה במסגרת זכייתה בתואר השחקנית הטובה ביותר על תפקידה בסרט "12 שנים של עבדות". השנה היא באה למטרות פלז'ר ולא ביזנס, "רק כדי ליהנות מהערב", כפי שסיפרה בראיון לערוץ E. עדכונים יובאו בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully