וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפנתה משרה בתעשייה: קלי אוסבורן עוזבת את "משטרת האופנה"

לאחר מותה הפתאומי של ג'ואן ריברס, חלה טלטלה נוספת ב"משטרת האופנה": קלי אוסבורן עוזבת את התכנית הפופולרית אחרי חמש שנים בעקבות אמירה גזענית של שותפתה לפאנל ג'וליאנה רנסיק

קלי אוסבורן במסיבת אלטון ג'ון לאחר טקס האוסקר, לוס-אנג'לס, 22 פברואר 2015. GettyImages
"אני לא סולחת על גזענות". קלי אוסבורן/GettyImages

לאחר חמש שנים כפאנליסטית קבועה, קלי אוסבורן הודיעה על עזיבתה את "משטרת האופנה" בערוץ E. אוסבורן עצמה לא פירסמה רשמית את הסיבות לעזיבה, אולם ככל הנראה מדובר במתיחות עם שותפתה לפאנל ג'יליאנה רנסיק, שנוצרה בשל ביקורת מסוימת של רנסיק בפרק שסקר את טקס האוסקר. רנסיק בחרה לתקוף את חברתה של אוסבורן, הזמרת והשחקנית זנדאיה קולמן (המוכרת בשמה הפרטי זנדאיה).

רנסיק אמרה באותו פרק על סידור השיער (ראסטות עבותות וארוכות) של זנדאיה "נראה שהיא מריחה משמן פצ'ולי או חשיש", בעוד שאוסבורן לא הסתירה את תדהמתה. זנדאיה הגנה על סידור השיער שלה בחשבונות הפרטיים ברשתות החברתיות וזכתה לתמיכה של וופי גולדברג, קרי וושינגטון וקלואי קרדשיאן. רנסיק מיהרה לפרסם התנצלות בחשבון הטוויטר שלה ואף במסר וידיאו: "זאת היתה חווית למידה עבורי. למדתי הרבה היום. התקרית הזאת לימדה אותי להיות מודעת לקלישאות וסטריאוטיפים ועל הנזקים שהם עלולים לעשות".

זנדאיה גילתה סלחנות ופירסמה בטוויטר שלה את ההודעה הבאה: "אני מעריכה את התנצלותך ושאני שמחה שזאת היתה חויית למידה עבורך ועבור הערוץ. אני מקווה שאחרים שנפגעו ימצאו גם הם דרך בלבם לקבל את ההתנצלות".

זנדאיה קולמן בטקס האוסקר, הוליווד, 22 פברואר 2015. GettyImages
מריח כמו שמן פצ'ולי וחשיש? זנדאיה עם הראסטות באוסקר/GettyImages
ציוץ של קלי אוסבורן בעמוד הטוויטר שלה זמן קצר לפני ההודעה על עזיבת התוכנית משטרת האופנה, פברואר 2015. טוויטר, צילום מסך
שוקלת אם להישאר בתוכנית. ציוץ עצבני של אוסבורן לפני ההחלטה לעזוב את התכנית/צילום מסך, טוויטר

אוסבורן לעומת זאת היתה הרבה פחות סלחנית. "אני לא הערתי דבר על חשיש. אני לא סולחת על גזענות וכתוצאה מכך אני שוקלת אם להישאר בתוכנית", היא צייצה.

זהו זעזוע נוסף לתוכנית הפופולרית אשר שבה בינואר השנה עם פנים חדשות - קת'י גריפין ובראד גורסקי - ותקווה חדשה להישאר במקום גבוה בטבלת הרייטינג למרות מותה הפתאומי של ג'ואן ריברס, המנחה והדמות הדומיננטית בתוכנית מאז עלייתה. מכל מקום, מחליף לאוסבורן טרם נמצא.

"קלי אוסבורן עוזבת את משטרת האופנה של ערוץ אי בשל הזדמנויות אחרות ואנו רוצים להודות לה על תרומתה הרבה לסדרה בחמש השנים האחרונות בהן התכנית הפכה להיות להיט בקרב הצופים", מסר הערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully