וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעילת ענק: עובדי רשת "רנואר" חשודים שגנבו מיליונים

1.3.2015 / 12:42

המשטרה עצרה עשרה עובדים מסניף הדגל של הרשת בהרצליה בחשד שהוציאו פריטי לבוש מהמחסן המרכזי של החברה, מכרו אותם באופן פרטי ולקחו את הכסף לכיסם. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם

צילום: יותם רונן, דוד קורן, עריכה: מתן חדד, קריינות: אביב אברמוביץ'
אם ובתה נפגעו בשריפה בחנות בגדים בחיפה. ערן גילווארג
אם ובתה נפגעו בשריפה בחנות בגדים בחיפה/ערן גילווארג

המשטרה עצרה היום (ראשון) עשרה עובדים ברשת האופנה "רנואר" בחשד שגנבו מהחברה כסף ובגדים בשווי של מיליוני שקלים. על פי החשד, עובדים באחת מחנויות הדגל של הרשת בהרצליה חברו למחסנאים במחסן הלוגיסטי המרכזי של החברה בראשון לציון, הוציאו משם פריטי לבוש, מכרו אותם באופן פרטי, לא בחנות, ולקחו את הכסף לכיסם. המשטרה נערכת לעצור בהמשך היום גם כמה מחסנאים.


עוד בוואלה חדשות:
חשד: הורה תקף יועץ בבית הספר באגרופים ובסטירות
מאות עובדי כיל בבירה: "מי ראש הממשלה, ביבי או עידן עופר?"
אביו של אייל גולן הודה שסרסר בנערות - ויישלח לכלא לשנתיים

חשד למעילת ענק ברשת "רנואר". צילום מסך
חשד שנגנבו מהחברה מיליוני שקלים. סניף רנואר שבו עבדו החשודים/צילום מסך

חקירת הפרשה החלה לפני כשבועיים. למשרדו של קצין חקירות במרחב ירקון נציגים של "רנואר", וסיפרו כי אחד הסניפים בהרצליה החל להפסיד סכומי כסף גדולים, ולטענתם אין התאמה בין הסחורה המוזמנת לבין הסחורה שמגיעה לחנות בפועל. החוקרים חשדו כי מדובר במעילה, ומפקד המרחב, תת-ניצב יהודה דהן, הנחה להעביר את התיק לצוות חקירה מיוחד (צח"מ) של המרחב בפיקודו של פקד דרור ראובן.

כבר בראשית החקירה עלה חשד כי כמה עובדים, ובהם גם מנהלי החנות, פועלים במשותף עם המחסנאים כבר במשך קרוב לשנה. לפי החשד, לא חלף יום במהלך תקופה זו מבלי שבוצע רישום כוזב של פרטי לבוש במערכת הממוחשבת או לקיחת סכומי כסף שלא כדין. מחר יובאו העובדים החשודים במעורבות בפרשה לבית משפט השלום בתל אביב והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם בכמה ימים לצורך השלמת החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully