וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בבי"ס צחקו על החזה הגדול שלי, היום הוא הפך אותי לדוגמנית"

6.3.2015 / 6:12

דניאל פירון סבלה מבריונות בבית הספר בגלל גודל החזה שלה ועכשיו היא מועמדת לזכייה בתחרות דוגמנות למידות גדולות ומוכיחה לכולם מי צוחק אחרון

דניאל פירון מדגמנת הלבשה תחתונה. Henry Nicholls/Newsteam,
לא מתביישת עוד בגוף שלה. דניאל פירון/Henry Nicholls/Newsteam

המאפרת והדוגמנית הבריטית, דניאל פירון בת ה-24, משתתפת בתחרות דוגמנות להלבשה תחתונה ששמה דגש על נשים מלאות יותר. כשהייתה טינאייג'רית, חבריה לכיתה לעגו לה בגלל גודל החזה שלה - דבר שהוביל לפגיעה בבטחון האישי שלה. "תמיד שמתי על עצמי הרבה בגדים כדי להסתיר את החזה שלי", דניאל נזכרת בתקופה ההיא, "בנות היו מקנאות בי ובנים צחקו עליי. נאמרו עליי הרבה בדיחות".

דניאל, המתגוררת עם הוריה בבדפורדשייר, אנגליה, הצליחה להתגבר על התקופה הקשה ההיא וניגשה לתחרות בזכות סבא שלה, שנפטר מסרטן והותיר אחריו מכתב שריגש אותה והעניק לה מוטיבציה, "השנה האחרונה הייתה קשה במיוחד עבורי כי איבדתי את סבא שלי. תמיד כשרציתי לעשות משהו ופחדתי - הוא דחף אותי לזה. אחרי שהוא הלך לעולמו, מצאנו פתק בבית הנופש שלו במלטה, בו הוא כתב שלא משנה מה קורה בחיים - תמיד צריך לזכור לחייך, וזה מה שהחלטתי לעשות".

דניאל פירון סבלה מבריונות בבית הספר. ספק: Newsteam,
"בנות היו מקנאות בי". דניאל פירון מתבגרת/ספק: Newsteam

היום דניאל נמצאת במקום הרבה יותר טוב, "כשהתבגרתי צברתי יותר ביטחון והבנתי שדברים שחשבתי שהם חשובים פעם - כבר לא חשובים היום. אני מרגישה הרבה יותר נוח עם הגוף שלי ולא מסתירה את עצמי יותר. המחשבה על דוגמנות תמיד הייתה חלום רחוק שנראה כדבר בלתי אפשרי בגלל המשקל שלי - והנה זה קרה. אני שמחה להשתתף בתחרות שחוגגת את היופי שבנשים בכל הגדלים ולהעניק לאחרים את הביטחון לאהוב את עצמם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דניאל פירון לקחה השראה מסבא שלה. ספק: Newsteam,
"תמיד כשרציתי לעשות משהו ופחדתי - הוא דחף אותי לזה", דניאל פירון לצד הסבא/ספק: Newsteam

דניאל, שגובהה רק מטר וחצי ומידת החזייה שלה 30GG, הביסה דוגמניות רבות מרחבי העולם והגיעה עם עוד 24 בנות לגמר תחרות הדוגמניות להלבשה תחתונה במידות גדולות הנקראת "כוכב בחזייה". הדוגמניות הוזמנו ללונדון לצילומים ויעברו מהפך לפני שהציבור יצביע סופית למועמדת האהובה עליו בחודש הבא. "כשגיליתי שאני בגמר צרחתי קצת – ואני עדיין בהלם עכשיו", היא מספרת.

הדוגמנית המנצחת תזכה בחוזה דוגמנות לשנה, בטיול זוגי וב-1,000 ליש"ט לבזבוזים.

דניאל פירון מדגמנת הלבשה תחתונה. Henry Nicholls/Newsteam,
חולמת להוות דוגמא לנשים מלאות/Henry Nicholls/Newsteam
דניאל פירון מדגמנת הלבשה תחתונה. ספק: Henry Nicholls/Newsteam,
השאירה את העבר מאחור/ספק: Henry Nicholls/Newsteam

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully