וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: גבר, כך תשרוד את עונת המעבר

9.3.2015 / 13:42

השגרה המתישה ואורח החיים של ימינו מחייבים גם את בני המין החזק להקדיש כמה דקות ביום לטיפוח האגו ועל הדרך גם המראה החיצוני. אספנו עבורכם את תכשירי הקוסמטיקה שיצילו אתכם מעצמכם. טסטוסטרונים ונהנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היי, בחור. גל החום של חודש מרץ עוד לא אומר שהעונה הקרה חלפה ועונת הרחצה בפתח - אלא על העובדה שמדובר בעונת מעבר, פעם חם, פעם קר. אבל גם על המון אבק באוויר, קרני שמש והורמונים אביביים, שעשויים להשפיע על המראה.

זו כנראה הסיבה שהקפדה על ההיגיינה והאסתטיקה, באמצעות כמה מוצרים בסיסיים (כמו אלה כאן למטה), תסייע לך לשמור על המראה המצודד - עם או בלי מעיל וצעיף, בבית או בחוץ. לך להתקלח, ואז תמרח.

1. הבושם Desire Black של דנהיל

מותג האופנה הבריטי החליט להשיק את הבושם הגברי שלו, שמשלב תמציות הדרים, שמני זעפרן וברוש, אמבר ואפילו ורד טורקי, בישראל. את הניחוח החדש תוכלו לרכוש במחיר 199 ש"ח ל-100 מ"ל ברשתות הפארם.

לארוז או לגנוז? לא, החבר'ה האריסטוקרטים של דנהיל כנראה ממש לא התכוונו שתלגמו את הבושם שלהם כשעיצבו את הבקבוק השחור משחור שלהם בצורת פלאסק אלכוהולי. במקום, הבריטים יצרו לבני המין החזק ניחוח אביבי מרענן בתוך מימיה משודרגת, אבל לא כזה מלהיב מספיק בכדי שיותיר חותם משמעותי אחריו או יגרום לבנות לסובב את הראש. בושם יוקרתי, לגבר שמחפש ריח ממוצע, כמו שבנים אוהבים.

2. קרם לחות לאחר גילוח של BODY SHOP

רשת חנויות מוצרי הטיפוח משווקת קרם ריענון ולחות לאחר גילוח, כחלק מסדרת Mens Private Club. התענוג, שכולל מלבד מקדם הגנה גם תמציות ג'ינסנג, ערמונים (!) וצמח הגוארנה הטרופי, יעלה כ-89 שקלים ל-100 מ"ל.

חביב או מלהיב? אתה באמת עדיין משתמש בנוזל אפטר שייב עוקצני מימי סבא שלך, אחר סשן גילוח? תזרוק אותו! קרם האפטר שייב הפשוט והזול (יחסית) שמציע מותג הטיפוח המקומי לא רק מריח כמו שגבר-גבר צריך להריח, אלא גם ישאיר את הלחיים רכות ונחשקות, אחרי שהתער עובר על עור הפנים שלך. מקדם ההגנה שהוא מכיל (ושומר עליך מפני קרני השמש המרתיעות) - יתרון. הכי פשוט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

3. תרחיץ ניקוי לעור הפנים של קליניק מן

מותג הטיפוח מפנק את הגברים בסדרת מוצרים חדשה בהם תרחיץ "Oil Control", לסילוק לכלוך ושומן שהצטברו על עור הפנים. שפופרת של 200 מ"ל תעלה לכם 160 ש"ח ברשתות הפארם.

ליטוף או סטירה? אז מה ההבדל בין סבון הפנים של קליניק לגוש שעולה כמה שקלים שבאמצעותו שאתה משפשף איתו את העור מתחת לדוש - הנוזל מכיל בתוכו נוסחה שמאזנת הפרשת שומן, כך שאחרי הרחצה, גם פנים שטבלו בסיר מלא שמן לטיגון יהיו נקיות יותר אבל גםרכות, רעננות ויבשות (אבל לא מדי). הכי מלטף.

4. הבושם Gentelmen Only Casual Chic של ז'יבנשי

הטוויסט החדש לניחוח הגברי של בית האופנה הבינלאומי, מבוסס על תערובת ליבנה, סנדלווד, ג'ינג'ר וגרגרי יער. החוויה האלגנטית עולה כ-342 שקלים ל-100 מ"ל.

לארוז או לגנוז? תארו לכם כמה תופתעו, כשתגלו שה"נייס גאי", נניח השכן מהקומה למטה, הפקיד בבנק או ההוא שמכין לכם את הקפה בכל בוקר כשאתם בדרך לעבודה - הוא בכלל שובב לא קטן בחדרי חדרים (בגדי לטקס והצלפות, מישהו?). כך הניחוח של הג'יבנשי החדש, גברי, פשוט, אפילו נחמד עבור בנים שלא מעוניינים להתבלט, אבל גם מסתיר בתוכו מוטיב עוקצני, שגורם לאפקט הפתעה מרגש אצל חדי האבחנה. הכי מנומס, ג'נטלמן.

5. תכשיר ניקוי וגילוח של ד"ר מיורד

תכשיר לפנים הגבריות של מיורד, שפועל כקרם ניקוי וקרם גילוח במוצר אחד (כלומר, לפני או במהלך הסרת הזיפים המציקים). ברשת אפריל תשלמו 182 שקלים לשפופרת של 200 מ"ל.

למרוח או לזנוח? תמיד אמרו לכם שפחות הוא לפעמים הרבה יותר, אבל את הלקח (המר) היה צורך ללמוד כבר כששילבו את השמפו עם סבון הרחצה בבקבוק אחד (ברצינות?) - ובטח כשמדובר בעור הפנים הסופר-רגיש, שזוכה למעין שעטנז של גילוח וניקיון במוצר אחד. לא ברור מה קרה לתערובת אנזימי הפטריות, ותמצית עלי אזדרכת והוויטמינים ששולבה בקרם המוקצף, אבל התוצאה של שימוש בו הותירה עור פנים מתוח, שורף ואדמומי, אבל בקטע מלחיץ שלא מזמין התנסות רב פעמית. ממש לא כזה שהד"ר רושם. לאמיצים בלבד.

6. מעצב זקן של Babyliss

חברת מכשירי הטיפוח ועיצוב השיער, מציעה מכשיר חדש לטיפוח ועיצוב הזקן הגברי מסדרת Babyliss for man - בעל ראש גמיש ו-15 אורכי חיתוך ייחודיים ושונים. על התענוג תשלמו 499 שקלים ברשתות השונות.

לקצץ או לאמץ? הליידיז אוהבות אותך חלק למשעי, בעל זקן צרפתי מדובלל או עם זיפים דוקרים - לא משנה, כי המכשיר החדש של בייביליס יכול לסייע להפוך גם בעלי זקן הרצל מתישים לבראד פיט מחוספס. מכונת הגילוח לא רק קומפקטית, נאה למראה (חשוב!) ונטענת במהירות, אלא גם עושה את העבודה במהירות. אה וגם נשטפת תחת הזרם, כך שלא רק אתה תישאר נקי אחרי הגילוח. לאמץ.

7. ג'ל לחות Anti-Shine לפנים של קיל'ס

בוטיק הטיפוח האמריקני מחדש בג'ל לחות "Oil Eliminator" גברי שגולל תמצית עץ טוטארה, זו שאמורה להבטיח שהפנים לא יהיו מבריקות ושמנוניות במשך 24 שעות. אתם תוכלו לרכוש אותו במחיר 179 ש"ח ל-125 מ"ל.

למרוח או לשכוח? אתה מאלה ששונאים את התחושה שמותיר קרם לחות על המצח וחש כאילו מרחת מקדם הגנה על הפרצוף - כעת יש פתרון, בדמות ג'ל דנדש. מתברר שאתה לא צריך להשאיר פיסות די.אן.אי שמנוניות על לחי של גברת נהדרת אחרי נשיקה אקראית. הכל כי הג'ל המשובח של קיל'ס נספג במהירות שיא ומשאיר את הפנים לחות, נקיות ונעימות לאורך זמן. כך כולן יהנו להתחכך בעצמות הלחיים שלך.

אל תגלה לחברה אבל....

אף פעם לא הבנת איך "מיסטר ביג" עושה את זה. לא קלטת את הקסם של ג'ורג' קלוני על בנות המין הנשי ופשוט לא הצלחת לקבל את העובדה שדודו אהרון נכנס למשבצת "הרווק" הנחשק? המכנה המשותף הוא לא קוביות בבטן או מבט שובב, אלא העובדה שכולם שומרים על גבות מושלמות. אבל ממש.

בסדר, אין צורך לעצב צורת גבות דקיקה ונשית אצל הקוסמטיקאית, אבל דילול השיער שבין העיניים וכמה דקות של הסרת שערות סוררות באמצעות פינצטה בכל חודש, חודשיים או שלושה, יגרמו לך להראות נקי יותר ולא חד גבה כמו עוד דמות מפתח ב"החבובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully