וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורצלן על הפרצוף: הלהיט החדש מבית קליניק

10.3.2015 / 12:34

לאור הקביעה כי נשים נוהגות למרוח קונסילר על כל הפנים, פיתחה קליניק פתרון מקורי - מייק אפ-קונסילר. מוצר חדש שהושק בוונציה, המשלב את שניהם יחד וגורם לנו לתהות איך לא חשבו על זה קודם

יח"צ חו"ל

בתיק האיפור שלנו, יש להודות, מוצר שניים המועדפים על פני אחרים. הרבה פעמים מדובר במוצרי איפור בסיס אשר בזכותם עור הפנים הופך תוך דקות להיות משהו אחר. לא עייף ואפרורי, לא רפוי ואפרורי, לא שמנוני או מיובש. משהו הרבה יותר טוב המושג בזכות קונסילר. המייקאפ המרוכז הזה שמצליח להסוות, לטשטש ולהסתיר כהויות מתחת לעיניים, פיגמנטציה, פצעונים, אדמומיות, צלקות ומשמש כבסיס איפור, עשוי להיות ידיד מצוין לעת צרה קוסמטית ומציל יום רשמי. זאת הסיבה שנשים נושאות אותו איתן לכל מקום. לפעמים שלמות התוצאה גורמת לשימוש בו באופן בלתי נשלט לשאר הרבה מעבר לנקודות מסוימות הדורשות טיפול מקומי. כלומר, הקונסילר הופך למייקאפ. אך למרבה הצער הכמות והמרקם אינם מתאימים לשימוש יעל בסיס יומי ועל כלל עור הפנים. חוסר מוחלט של חומר בחלל הקופסא הצנומה בדרך-כלל של הקונסילר הממוצע.

לוואקום הקוסמטי הזה הזה המתקיים כבר שנים מציעה עכשיו חברת קליניק פתרון מקורי: מייק אפ-קונסילר. מוצר המשלב את שני מוצרים יחד וגורם לנו לתהות איך לא חשבו על זה קודם?

מודעת קמפיין מייקאפ Beyond Perfecting של קליניק. חו"ל,
אפליקטור כמו של קונסילר, רק גדול יותר. מייקאפ Beyond Perfecting של קליניק/חו"ל
שישה גווני מייקאפ קליניק Beyond Perfecting, מחיר: 220 שקלים. חו"ל,
בארץ ישווקו בשלב זה 6 גוונים/חו"ל

Clinique Beyond Perfecting Foundation + Concealer המושק בארץ בימים אלה הוא מייקאפ נוזלי הפונה לכל הצרכים (לא רק לעור מסוג מסוים או לטשטוש קמטים) ומאפשר כיסוי מאט מלא, עמיד ליום שלם ועם זאת לא מייבש, קליל וקטיפתי. בקיצור, לא מייקאפ אטום וכבד העשוי לשמש בהצלחה גם כמשטח חימר לטניס.

הפורמולה הנושמת מתאימה את עצמה למצב העור; כלומר, עור יבש יספוג לחות ועור מבריק יספח חלקיקים סופחי שומן. אפליקטור ייחודי הדומה לזה של קונסילר, רק גדול יותר, מאפשר טכניקות מגוונות של מריחה; הקצה למריחה נקודתית והצד המאורך לחלקים גדולים יותר. אין כל בישום ואין אלרגנים ידועים. בשלב זה, יוצע המייקאפ בארץ בשישה גוונים.

הצגת המוצר בפני עיתונות אופנה וטיפוח נעשתה בסתיו האחרון בוונציה, איטליה. עיר הגשרים והתעלות העתיקה נבחרה כיוון שבאותה נקודה הוצגה במוזיאון בעיר תערוכת רטרוסקפטיבה לצלם האמריקאי אירווינג פן. צלם ווג הנודע שימש גם כצלם מודעות קליניק החל מהקמת החברה ב-1968 ועד מותו בגיל 92 ב- 2009. פן היה מי שגיבש את הקונספט הידוע של מודעות קליניק: המוצר בלבד ללא דוגמנית. בצילומיו עבור החברה במהלך השנים ניתן להבחין בסגנון ייחודי של בידוד המוצר ומיקומו בחלל ריק. למוצר ניתנה כל הבמה והוא דיבר בזכות עצמו. ממש כמו התפוחים של סזאן והעציצים של מאטיס, היו לו חיים משלו. חיים מלאי משמעות ותוכן. בהתאם לקונספט הידוע של פן, לקמפיין המייקאפ לא נשכרה כל לפרזנטורית בעלת שם. המוצר עצמו, או יותר נכון כל שש הגוונים שיווקו בארץ, צולמו באופן יצירתי המזכיר רקדניות שורת מקהלה.

ג'נה מנארד, מאפרת ראשית בחברת קליניק. Phibbs Headshot,
"טעות נפוצה היא למרוח כמות גדולה מדי". ג'נה מנארד, מאפרת ראשית בקליניק/Phibbs Headshot
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קודם פריימר אחר-כך המייקאפ. מראה 'האיפור הלא מאופר'/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זהו קנבס טבעי הגורם לך להיראות כאילו אינך מאופרת. הוא מתאים לכיסוי פגם קטן וגם לכיסוי מלא. האפליקטור הספוגי מאפשר להניח כמות מתאימה ולווסת את כמות המוצר על הפנים וליצור את 'מראה האיפור הלא מאופר' האמין ביותר", אמרה על המוצר החדש ג'נה מנארד, מאפרת ראשית בקליניק מאז 2011. מנארד, אמנית איפור ניו-יורקית צעירה בעלת נסיון בצילומי מגזינים ותצוגות לקחה חלק פעיל בהצגת המוצר באירוע הוונציאני והעניקה טיפים לשימוש נכון:

כיצד ניתן להשיג מראה מושלם בזמן קצר?

"ראשית מרחי פריימר על פנים נקיות כבסיס המאפשר למייקאפ להימרח באופן שווה. התחילי לכיוון מרכז הפנים ומשם כלפי חוץ. בשלב הבא, הניחי את המייקאפ היכן שיש צורך עם האפליקטור ולאחר-מכן מזגי בעזרת האצבעות לפיזור אחיד".

איזו טעות נפוצה עושות נשים בשימוש במייקאפ?

"טעות רווחת היא למרוח כמות גדולה מדי. גם כאן, האפליקטור הופך שימושי. הוא מווסת את כמות המייקאפ על פניך ויסייע לך לוודא שאינך מפריזה. התחילי עם כמות קטנה יותר והוסיפי בהדרגה עד לדרגת הכיסוי הרצויה".

כיצד את ממליצה לבחור את גוון המייקאפ הנכון?

"שימי לב לצבע פניך באופן יחסי לגופך, במיוחד הכתפיים, הצוואר והחזה. אני מציעה למצוא שלושה גוונים שהם הקרובים ביותר לגוון העור הטבעי שלך ולהשוות אותם מול האזורים בגופך הקרובים ביותר לפניך. השוואת גוונים תסייע לך לבחור את הגוון המחמיא ביותר. ניסוי והשוואת כל שלושת הגוונים יחד על אזור הפנים והצוואר שלך יקל על בחירת הגוון המתאים ביותר, יותר מאשר ניסוי כל גוון בנפרד".

ללא בישום וללא אלרגנים ידועים

האם המייקאפ החדש של חברת הבת של אסתי לאודר הוא הדבר הנכון הבא? מקליניק ישראל נמסר כי התגובות אליו מצוינות וכבר בשלב הוא הפך להיות מוצר מבוקש. מבחינת חברת הבת של אסתי לאודר, "הוא יכול להיות המייקאפ מס. 1 בארץ", כפי שאומר ערן קראוס, מנכ"ל קליניק ישראל.

דבר נסיינית סקפטית בסוף שנות ה-30 לחייה, עם עור לא מושלם ומדפי איפור עמוסים בקבוקוני מייקאפ במרקמים שונים שיודעת דבר או שניים על ההיצע בשוק ושמעה אינספור הבטחות, מהווה תמיכה רצינית בתקוות הגדולות של קליניק בבייבי החדש שלה:

"אהבתי את עיצוב הבקבוק הפשוט והענייני. האפליקטור נוח לשימוש ומספק מענה לכל מטרה. המרקם עדין ונעים. שימוש בכריות האצבעות השלים מריחה מלאה ומדוייקת. בין אם מורחים נקודתית ובין אם מורחים על כלל עור הפנים, המייק אפ מתמזג יפה ויוצר מראה אחיד וחלק. אהבתי את האופציה לשימוש מתחת לעיניים ללא חשש, מה שחוסך זמן והתעסקות. אין כל ניחוח וזה משהו שהתגלה כמרענן ויצר תחושה של נקיון. מה גם שלא נוצר שום קונפליקט עם הבושם שלי. רק הצטערתי שאין מענה לבעלות עור כהה".

Clinique Beyond Perfecting Foundation + Concealer תכולה: 30 מ"ל
מחיר: 220 שקלים (מחיר השקה עד סוף מרץ 15: 169 שקלים)


הכתבת היתה אורחת קליניק בהשקת המוצר בוונציה, נובמבר 2014

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully