וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת גועשת: כך נראית הדוגמנית שרה סטייג' בחודש השמיני להריונה

9.3.2015 / 14:02

הריון מתקדם עם ריבועים בבטן: הדוגמנית שרה סטייג' עוררה סערה ברשת כשהציגה את הבטן הקטנטנה שלה - שלא תואמת את העובדה שהיא כבר בחודש השמיני להריונה. האם היא מזיקה לבריאות התינוק שלה?

הדוגמנית שרה סטייג' בחודש שמיני להריון. אינסטגרם, צילום מסך
ככה נראית אישה בחודש השמיני להריון?/צילום מסך, אינסטגרם

שרה סטייג' נמצאת כבר בחודש השמיני להריונה, אבל אם נשפוט לפי התמונות האחרונות שהעלתה לאינסטגרם, היא לא בדיוק האמא הממוצעת שציפיתם לראות. הדוגמנית בת ה-31 תיעדה את ההריון שלה באינסטגרם עבור 1.1 מיליון העוקבים שלה, כשהתמונות מציגות לראווה בליטה קטנה בבטן, כאילו אכלה זה עתה ארוחת צהריים קלה. סטייג' מדגמנת עם הבטן ההריונית הלבשה תחתונה וביקיני ומציגה שרירי בטן מרשימים – ולהזכירכם - היא אמורה ללדת בעוד פחות מחודש.

סטייג' סיפרה ל-news.com.au שהיא ממשיכה להתאמן במהלך ההריון בתוכנית אימונים "טרום לידתית" מובנת ועושה גם פילאטיס. בהמלצת תזונאית, היא אוכלת ארוחות בריאות הכוללות עוף, קינואה וירקות.

הדוגמנית שרה סטייג' בחודש שמיני להריון. אינסטגרם, צילום מסך
אמורה ללדת בעוד פחות מחודש. שרה סטייג' מעוררת מחלוקת/צילום מסך, אינסטגרם

עוקבים רבים שלה לא היו מרוצים מהתמונות האחרונות שפרסמה הדוגמנית באינסטגרם, כשחלקם הביעו קנאה בלוק הצנום שלה וחלקם הביעו חשש לבריאותו של התינוק. "איך זה בכלל אפשרי להיראות ככה בחודש שמיני להריון? הלוואי שהייתי נראית ככה בהריון שלי", כתבה אחת העוקבות. תמונה של סטייג' בחדר הכושר, כשהייתה בחודש השביעי להריון, צברה מעל 1,300 תגובות כשרבות מהן שליליות. כמה עוקבים קראו לתמונה "מטרידה", ואילו אחרים הביעו חשש שפעילות ספורטיבית עלולה להזיק לבריאותו של התינוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

Baby is kicking like crazy today 👣#30weeks #7monthspregnant

A photo posted by 🍔SARAH STAGE🍔 (@sarahstage) on

מגזין הלייף סטייל "הפינגטון פוסט בריטניה" שוחח עם גטה נרגאונד, מומחית לפריון, על הסיכונים הכרוכים בפעילות גופנית בזמן ההריון. לטענתה, פעילות גופנית מתונה בזמן הריון היא טובה לאישה, "פעילות גופנית יכולה להפחית את הסיכון לבעיות קרישה ולהגביר את זרימת הדם בגוף, אבל לא כדאי שהיא תמשיך להתאמן אם היא מתנשפת בכבדות או חשה בעייפות", סיפרה נרגאונד, "אימונים קשים לא טובים לתינוק כי זה עלול לפגוע בזרימת הדם לשליה. מחזור שליה טוב הוא הכרחי להתפתחות תקינה של העובר".

סטייג' נחשפה לתגובות השליליות שקיבלה ברשת והבטיחה לאוהדיה שהיא והתינוק שלה בריאים לחלוטין, "לכולם יש מה להגיד, במיוחד כשמדובר במדיה החברתית. יש גם תגובות חיוביות ואני מנסה להתעלם מכל השליליות", היא סיפרה, "הרופא שלי אומר שהתינוק בריא וזה כל מה שחשוב לנו".

התשובה של שרה: אישה אמיתית היא... מה שהיא רוצה להיות!

🐣

A photo posted by 🍔SARAH STAGE🍔 (@sarahstage) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully