וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לומדים לקח: אמריקן אפרל ממשיכה עם הפרובוקציה

18.3.2015 / 11:10

אם היה נדמה לכם שהדחתו המתוקשרת של מייסד ומנכ"ל החברה ומינויה של אישה לדירקטוריון לראשונה מזה 16 שנה יובילו לשינוי - תחשבו שוב. קמפיין פרובוקטיבי נוסף של המותג האמריקאי הפופולרי נפסל לפרסום, גם הפעם בגלל המוטיב החוזר - קטינה פלוס ישבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקמפיין החדש של אמריקן אפרל. מי שמביט מי מאחור/מערכת וואלה!, צילום מסך

הימים הם ימי פוסט אפוקליפסת דב צ'רני, מייסד החברה המודח, אך חברת האופנה התוססת ממשיכה משום מה להסתבך עם קמפיינים פרובוקטיביים. מודעה פרסומית נוספת של אמריקן אפרל לא עברה את רגולציית הפרסום האמריקאית. במודעה מתנוסס צילום אחורי של דוגמנית ג'ינג'ית יפהפיה הלובשת בגד גוף חוטיני, שהוביל לגל של תלונות בטענה לפגיעה וחוסר אחריות בשל פוזה סקסית מדי על דוגמנית שנראית צעירה מדי. על פי תגובת החברה, הדוגמנית המדוברת אמנם נראית תחת גיל 16, אבל היא כבר הספיקה לחגוג יום הולדת 20.

מדובר בקמפיין שניתן לכנותו אפילו סולידי בהשוואה לקמפיינים קודמים, שדגלו בעירום פרונטלי מלא ובפוזות מפתות. כזכור, ביולי 2014 הודח מייסד ומנכ"ל החברה בשל התנהגות לא הולמת, לאחר שורת הטרדות מיניות בהן נחשד, הכוללת האשמה בניסיון חניקה של אחת מעובדות הרשת. צ'רני היה גם רוח ההשראה שהובילה את המותג לקמפיינים שערורייתיים ומיניים. מספר שבועות לאחר מכן דווח על חזון אחרית הימים - הוחלט בחברה לצרף אישה לדירקטוריון, לראשונה מזה 16 שנים. היה נראה כי השינויים המתוקשרים יובילו כעת לשינויים חיוביים, אך מהר מאוד הוכיח המותג אחרת.

בספטמבר האחרון, חודשיים בלבד לאחר ההדחה המפתיעה לכאורה, השיקה אמריקן אפרל את "Back To School", קמפיין החזרה ללימודים. הקולקציה המיועדת לבני ובנות נוער בגיל העשרה, הוצגה באופן שלא השאיר מקום לדמיון, ולא רק לפדופילים מזדמנים. הקמפיין היה מבוסס בגדול על בנות נוער, ועל אחוריהן המבצבצים כאשר הן רוכנות קדימה או מתכופפות.

המותג האהוב על ידי פאשניסטיות, המחזיק למעלה מ-270 חנויות ברחבי העולם, כולל בישראל, ממשיך לספק ממתקי סטייל ממכרים מדי עונה. נכון לעכשיו נראה כי רוחות של חרמות פמיניסטיות עדיין לא נראות באופק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין החזרה לבית הספר. הכל מתחיל בחינוך/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימי דב צ'רני העליזים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרובוקציה בשיאה/מערכת וואלה!, צילום מסך
מנכ"ל אמריקן אפרל דב צ'רני. GettyImages
המנכ"ל המודח. אפשר להוציא את צ'רני מאמריקן אבל אי אפשר להוציא את הפרובוקציה שלו/GettyImages
חנויות אמריקן אפרל בניו יורק. GettyImages
סניף אמריקן אפרל בניו יורק. חגיגה לפאשניסטיות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully