וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ הופ: סקס, סמים ודיסקו

24.3.2015 / 12:44

ג'יג'י חדיד נתפסת על חם במסיבת בריכה במיאמי, קרלי קלוס מענטזת בדיסקו, והטריו הלוהט קארה דלווין, סוקי ווטרהאוס וג'ורג'יה מיי ג'אגר שובבות עם מגבות בסאונה של ווג. מדור מיוחד באווירת פאן אין דה סאן

הדיבור: ג'יג'י חדיד עושה סמים?

ג'יג'י חדיד במסיבת ויקטורי'ה סיקרט במיאמי, מרץ 2014. GettyImages
ג'יג'י סיקרט. פאן אי דה סאן במסיבת ויקטוריה'ס סיקרט במיאמי/GettyImages

קייט מוס, מאחורייך: הסופרמודל העולה ג'יג'י חדיד עסוקה בימים אלה בהכחשת חרושת השמועות האינטנסיבית הנוגעת אליה ולמפגש עם קוקאין. מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט המטפחת תדמית נקייה ומתוקה, בילתה בשבוע שעבר במסיבת בריכה אביבית בחסות מותג הלנז'רי הפופולרי במיאמי. על פי אלוהי הרשתות החברתיות, בן זוגה של חדיד, הזמר קודי סימפסון, תיעד את הסופרמודל המלאכית בסרטון סנאפשוט בו היא נראית רוכנת על דלפק באקט שאינו משתמע לשתי פנים.

בלוג הרכילות OCEAN UP שם את ידו על ה"אוצר" הנ"ל, ופרסם זאת בחשבון הטוויטר. חדיד לא נשארה אדישה והשיבה בליווי כמה קללות רכות כי היא גאה בהיותה רול מודל טובה וכי לעולם לא הייתה נוגעת בסמים לא חוקיים. בעקבות התקרית הובערה אש בשדה הטוויטר, שהובילה לחיזוקים מצד חבריה של חדיד וקולגות כמו השחקן וויל פולטר, הסופרמודל לילי אלדרידג' ואפילו קברניטי מגזין ספורט'ס אילוסטרייטד.

הסטילס: מסיבת הפיג'מות האופנתית של קארה, סוקי וג'ורג'יה

קארה דלווין, סוקי ווטרהאוס וג'ורג'יה מיי ג'אגר בהפקת אופנה של ווג בריטניה, גיליון אפריל 2015. Mario Testino לווג בריטניה, מערכת וואלה! NEWS
קארה דלווין, סוקי ווטרהאוס וג'ורג'יה מיי ג'אגר בהפקת אופנה של ווג בריטניה, גיליון אפריל 2015/מערכת וואלה! NEWS, Mario Testino לווג בריטניה

אחרי השער המרטיט בכיכובן של טריו הסופרמודלס הבריטי קארה דלווין, סוקי ווטרהאוס וג'ורג'יה מיי ג'אגר לגיליון אפריל של ווג בריטניה, מגיעה הפקת אופנה משגעת לא פחות. צלם האופנה מריו טסטינו תיעד את השלישייה בסדרת צילומים מונוכרומאטית ושובבה במיוחד, הכוללת סטילטו, מגבות, קצף אמבטיה וסוכריה על מקל. יאמי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הווידאו #1: קרלי קלוס עושה דיסקו

חגיגה כפולה: ענקי הדיסקו-פאנק נייל רוג'רס ולהקת שיק משחררים סינגל חדש מזה עשרים שנה. הבונוס - קליפ בכיכובה של קרלי קלוס בתפקיד הפרימה בלרינה, גרסת הדיסקו כמובן. בקליפ שביימו וצילמו צמד צלמי האופנה ההולנדיים המוערכים וינוד ואינז, נראית הסופרמודל הגבעולית בהווה והרקדנית המקצועית בעבר, כשהיא פוצחת במחול חושני בסווטשירט וגרביים אל מול הטלוויזיה בסלון ביתה. סטייל.

הווידאו #2: FKA twigs מעלה את הרף האופנתי

התופעה המוזיקלית-אופנתית העונה לכינוי FKA twigs מסחררת ביממה האחרונה את מגזיני ואתרי האופנה העולמיים, עם הקליפ החדש והממגנט לסינגל Glass & Platform. ממגזין האינדי-פאשן Dazed & Confused ועד Vogue האמריקאי, שום פלטפורמה אינטרנטית לא נשארה אדישה למפגן הוויזואליה החדש של מי שרק ממשיכה לאתגר ולהעלות את הרף האופנתי בתעשייה. בלב העלילה הווירדית ניצבת, או ליתר דיוק, כורעת טוויגס ללדת בסצינה חייזרית במיוחד, כאשר בין שאיפה לנשיפה היא מחוללת לצד רקדני קראמפ במה שנראית כמו מחווה פוסט-פוסט מודרנית למדונה של שנות התשעים. הסטיילינג כרגיל, שמיימי.

הנערה: קיארה פראני היא הבלוגרית הראשונה בעולם על שער ווג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעד קטן לקיארה, צעד גדול לבלוגספירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעידן הרשתות החברתיות המוצף לעייפה בלוגריות אופנה הן לא מה שהיה פעם. האינסטגרם הרג במובן כלשהו את עולם הבלוגספירה, כאשר העניק פתח לכל חובב או חובבת אופנה עם פילטר. למרות זאת, יש בלוגריות שרק הולכות ומשתבחות עם השנים - בראשן ניצבת ללא ספק קיארה פראני. הבלוגרית האיטלקיה אשר אוחזת בגרעין נאמן של 3.3 מיליון עוקבים, נוחתת על שער אפריל 2014 של מגזין ווג הספרדי ועושה היסטוריה כבלוגרית האופנה הראשונה המעטרת שער של ווג. מוצ'ו ריספקטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully