וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות יצאו להצטלם בעירום בשלג - ופוטרו מעבודתן

25.3.2015 / 12:50

שתי דוגמניות מתחילות חשבו שזה יהיה ממש כיף לצאת בהפסקת הצהריים מהחנות בה הן עובדות, יחד עם צלם מקצועי ולהצטלם בעירום בשלג. זה נגמר בקנס ופיטורים

דוגמניות שפוטרו אחרי שיצאו לשחק ערומות בשלג. טוויטר, צילום מסך
יש הפסקת צהריים? בואי נצא ערומות לשלג/צילום מסך, טוויטר

שתי דוגמניות מתחילות שעובדות בחנות כלבו גדולה בעיר חברובסק במזרח רוסיה פוטרו מעבודתן השבוע, אחרי שתמונות שלהן משחקות ערומות בשלג פורסמו ברשתות החברתיות במדינה והפכו לוויראליות.

השתיים, אלינה זוטובה בת ה-23 וליקה איגנטייבה בת ה-24, ניצלו את הפסקת הצהריים שלהן כדי לצאת לרחובות יחד עם חברן הצלם המקצועי דימיטרי קולישנקו, כדי לצלם קצת תמונות בשלג. על פי הדיווח ב"דיילי מירור", במהלך הצילומים הן משום מה החליטו להתפשט לגמרי ולהמשיך ככה את הסשן.

דוגמניות שפוטרו אחרי שיצאו לשחק ערומות בשלג. טוויטר, צילום מסך
"חשבתי שהן מסוממות, כי זה בפירוש לא נראה כמו צילומים מקצועיים"/צילום מסך, טוויטר

הקונים ההמומים בחנות התקשו להאמין למראה עינייהם. אחת מהם, אינגה קוזנסטובה בת ה-45, סיפרה: "בדיוק יצאתי מהחנות כשפתאום ראיתי שתי בחורות מסתובבות להן בשלג. הן ציחקקו והיה שם גבר שצילם אותן. חשבתי שהן מסוממות, כי זה בפירוש לא נראה כמו צילומים מקצועיים".

במהרה התקבץ מסביב קהל נלהב של צופים בכדי לחזות במראה הביזארי וכולם החלו לצלם בעצמם תמונות של הדוגמניות הערומות. לאחר מספר דקות הגיעו גם שוטרים למקום והם הורו להן להתלבש מיד. דובר מטעם המשטרה המקומית אמר לתקשורת: "השוטרים הורו לבחורות להתלבש וקנסו אותם ב-450 רובל (כ-30 שקלים) על הפרת הסדר הציבורי. הצלם הורשה להמשיך כרגיל, כיוון שהוא לא עבר על החוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דוגמניות שפוטרו אחרי שיצאו לשחק ערומות בשלג. טוויטר, צילום מסך
קהל נלהב של צופים הגיע בכדי לחזות במראה הביזארי וכולם החלו לצלם בעצמם תמונות של הדוגמניות הערומות/צילום מסך, טוויטר

התמונות של ההרפתקה הזו הפכו כמובן מיד לוויראליות ושותפו אלפי פעמים ברשתות החברתיות ברוסיה. עד מהרה הן הגיעו גם למנהלי החנות בה עובדות הדוגמניות וכשהמעסיק שלהן ראה אותן הוא קרא להן למשרדו והודיע להן שהן מפוטרות. דובר מטעם החנות מסר: "הן נקראו להסביר את מעשיהן ואז פוטרו – כיוון שביישו את החנות, את העיר ואת רוסיה".

הבנות עצמן לא הבינו על מה המהומה: "זה היה סתם בשביל הכיף", אמרה אלינה, "אני לא יודעת איך נשיג עכשיו עבודה אחרת אחרי שכולם ראו את התמונות".

דוגמניות שפוטרו אחרי שיצאו לשחק ערומות בשלג. טוויטר, צילום מסך
"הן ביישו את החנות, את העיר ואת רוסיה"/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully