וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ הופ: פצצות לגבות, העתקות לרקות

31.3.2015 / 15:27

ריהאנה רבה עם הפינצטה ושוברת את האינסטגרם, סיה מספקת סטייל והסברים, מעצבת בריטית מאשימה את ורסצ'ה בהעתקה, ומותג לנז'רי חדש מאיים לעשות הפיכה פמיניסטית בעולם התחתון ולגרום לנו לקבל את עצמנו כמו שאנחנו. כל הדברים החמים שקרו השבוע בעולם האופנה

הדיבור: ורסצ'ה חשודים בהעתקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצא את ההבדלים. ורסצ'ה מימין, Kesh משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשבתם שרק מעצבים קטנים ורשתות מעתיקים ממעצבי העל ובתי האופנה הגדולים? אז זהו שלא. המעצבת הבריטית קשיה קומארי הפועלת תחת השם Kesh, מאשימה את בית האופנה העילית ורסצ'ה בהעתקה של חולצת טי שעיצבה לפני כשנתיים במסגרת שיתוף פעולה מיוחד עם רשת אמריקן אפרל. אתמול (שני) פרסמה המעצבת בחשבון האינסטגרם שלה את תמונת הדגם המועתק לטענתה, ואילו היום החלו ההאשמות לדלוף לרשת ולקבל חשיפה באתרי האופנה השונים. החולצה הלקוחה מקולקציית הקיץ החדשה של ורסצ'ה נמכרת כיום בסכום של מאות דולרים, בעוד שהטי-שירט המקורית בעיצובה של קומארי נמכרה בזמנו בסכום פעוט של פחות מ-30 דולר בלבד לדבריה. למען האמת מבט חטוף מספיק בשביל לראות כי המכנה המשותף בין שתי החולצות גדול למדי.

המעצבת החביבה במיוחד על אנשי לילה ומוזיקה בעולם, בראשם אחד - קניה ווסט, הוסיפה ליד התמונה במילותיה כי "זה מכאיב... ממותגי ענק של מעצבים מפורסמים לבוטיקים קטנים, מכוכבי פופ ענקיים לחברים רעבים לפרסום - מדוע החברות הללו, המותגים הללו, האנשים הללו לא יכולים ליצור עבודה משלהם?". בזמן שקומארי מאיימת לתבוע את ורסצ'ה, בבית האופנה האיטלקי מעדיפים כרגע שלא להגיב להאשמות.

הסטילס: ריהאנה שוברת את האינטרנט עם הגבות החדשות שלה

ריהאנה שוברת את האינטרנט עם גבות עבות במיוחד, מרץ 2015. אינסטגרם, צילום מסך
מאחורייך קארה. ריהאנה מציגה סטיילינג חדש וסמיך/צילום מסך, אינסטגרם

אם תמונה אחת שווה אלף מילים, שתי גבות ככל הנראה שוות 451,581 לייקים. ריהאנה עדיין לא מאסה במשחקי טיזינג ברשת, אך לשם שינוי היא לא עושה זאת (רק) באמצעות פרובוקציה חושנית. הפעם דיוות הפופ האופנתית הרעידה את האינסטגרם באמצעות זוג הגבות שלה בלבד. רירי העלתה בחשבונה הפרטי תמונה בשחור לבן, בה היא מישירה מבט בעודה מצוידת בעגילי שנדליר מתכתיים ובמעיל עור מחוספס המסוכך על עורה החשוף והמקועקע. עם זאת, יציאת הסטיילינג האמיתית שגנבה את הפוקוס בכל הסיפור הזה היא עיצוב הגבות החדש והשעיר במיוחד שהציגה רירי. במהרה התברר כי האימג' הינו חלק מעבודת הארט שמלווה את הריליס הטרי "Bitch Better Have My Money" מתוך אלבומה השמיני והחדש "R8", כפי שהסגיר לקסיקון ההאשטאג של הליידי. קארה דלווין, מאחורייך.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הווידאו: ביקורת התרבות של צ'רלי XCX

טינאייג'רית קופצנית מרקדת בחדר מגוריה, תוך כדי שהיא עושה פאן נוסח דור 4.0 הכולל סמסים, צילומי סלפי, העלאת סטטוסים ושאר ירקות סלולאריים. החגיגה נקטעת כאשר הסוללה מתרוקנת והטלפון נכבה. אז בקשר לוגי למדי מגיחים להם זוג מבוגרים מקריפים לבושים כמו בני נוער שראו יותר מדי סדרות זומבים וערפדים. הנערה ניצלת בעור שיניה הודות לטאבלט שטרם הספיק להתרוקן, אך גם כשהוא הולך לעולם שכולו מטענים חשמליים - היא מוצאת עצמה נגררת אל עולם מקביל בו ילדים ומבוגרים כאחד, מצלמים עצמם סלפי לדעת. זהו פחות או יותר קו העלילה של "FAMOUS", הקליפ החדש והביזארי של יקירת המדור צ'רלי XCX. היצירה מסתיימת בכך שאותה נערה חיננית מחפשת אחר מטען, ומוצאת את מבוקשה בכרסו הפחות חיננית של בחור רחב מימדים אשר אוחז באוסף מכובד של סלפי-סטיקס. כאשר הנערה מנסה להתחבר היא מתחשמלת ומדממת אייקוני אימוג'י למוות, כאשר מסביבה מתגודדים המקריפים ממקודם ומצלמים בתאווה את הזוועה כשהכל כמובן עשוי בשיא הסטייל. מי אמר שביקורת חברתית-תרבותית נוקבת ומוזיקת פופ לא הולכים יחד?

הטרנד: הפיכה בעולם התחתון - לנז'רי פמיניסטי

עור חלק וקימורים מסותתים - OUT, בתי שחי שעירים וצלוליטיס - IN. מותג לנז'רי בשם Neon Moon מאיים לעשות הפיכה בעולם התחתון, באמצעות אג'נדה נשית חדשה ומרעננת שמבוססת בפשטות על לקבל את עצמנו כמו שאנחנו. מאחורי המיזם עומדת צעירה בת 25 מבריטניה בשם האייט ראצ'י, אשר מאסה בריפוד, פוש-אפ וכל אלמנט אחר אשר נועד לשפץ את הגוף הנשי במעטה התפיסה המתסכלת והבדיונית של האישה המושלמת. האייט חולמת על הלבשה תחתונה משוחררת, נוחה ולא חונטת, המתכווננת בהתאמה למגוון מבני הגוף השונים, והאנושיים. בימים אלה עמלה קשות היזמית הצעירה על גיוס מימון למיזם הפמיניסטי שלה באמצעות הקיקסטארטר.

"כמו שלבי הסתובבות הירח, הוא משנה את צורתו במהלך החודש אבל תמיד נשאר עצמו. אני אוהבת לחשוב שנשים הן אותו הדבר. אנחנו יכולות לעצב את הצורה בה החזה והישבן שלנו נראים, אך תמיד נישאר אותו האדם. תמיד תהיתי מה היה קורה אם הלבשה תחתונה לא הייתה מלווה בקונוטציה מינית כבר מהחזייה הראשונה שלנו, האם זה היה מסייע לנערות צעירות להשיג יותר בחיים? לא כל דבר חייב להיות סקסי או לשרת את אובייקטיביזציה הנשית שמייצרים הגברים - וזו הסיבה ליצירת המותג Neom Moon", היא מסבירה בסרטון הגיוס, ולנו רק נותר לברך.

הנערה: הסוד השמור של סיה נחשף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימג' קונטרול מתוך הפאה. סיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היי, זאת סיה. הזמרת המוערכת שעושה לאחרונה בית ספר לליידי גאגא, לפחות בכל הנוגע לעיצובי שיער מטורללים, מסתתרת בתוך ערימת תלתלים ענקית על שער גיליון אפריל החדש של מגזין Interview. באותה הזדמנות חגיגית כבר ניאותה הזמרת להסביר מדוע לאחרונה בלתי אפשרי להיתקל בה במצב צבירה טבעי נטול פיאת ענק: "אנשים אומרים לי - "מספיק עם השיט הזה שהיא לא מראה את הפנים שלה. זה גימיק", אבל אני מנסה לעשות דברים אחרת בשביל השלווה והשקט שלי. אני מנסה להיות בשליטה על האימג' שלי, ומותר לי לשמר עדיין איזה קורטוב של פרטיות". אנחנו בעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully