וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט טריפל: מישל אובמה, שרה ג'סיקה פרקר וקרי וושינגטון על שער גלאמור

7.4.2015 / 10:54

המגזין מציג שער מכובד במיוחד המארח את הגברת הראשונה של אמריקה כשלצדה שתי השחקניות המוערכות והאופנתיות, כוכבות "סקנדל" ו"סקס והעיר הגדולה". השער נחשף כטיזר לפרויקט ענק וחשאי המשותף לשלושתן. יש למה לחכות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם זו דרך לשבור את הרשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסח פה, פסחא שם, ורק בתעשיית האופנה לא נחים לרגע. מגזין גלאמור שולף את התותחיות הכבדות ומדליף את שער גיליון מאי בכיכובן של מישל אובמה, שרה ג'סיקה פרקר וקרי וושינגטון. אך עם הירגעות הבאזז, אי אפשר שלא לתהות מדוע הגברת הראשונה של אמריקה נאלצת לחלוק את אור הזרקורים עם אחרות, שחקניות מופלאות ואופנתיות ככל שיהיו?

אובמה שבה לאחרונה ממסע נשיאותי במזרח הרחוק (שזכה גם לסיקור נרחב על ידי תקשורת האופנה), אך מסתבר כי הצילום המדובר נלקח כבר בחודש פברואר - אז הזמינה הפירסט ליידי את וושינגטון ופרקר להתארח בבית הלבן לצורך דיונים ביוזמה חדשה וחשאית.

אמנם קיים איפול תקשורתי סביב פרטי היוזמה הסופר-מסקרנת, אך לפי דיווחי תקשורת האופנה מעבר לים, פנתה אובמה לוושינגטון, כוכבת "סקנדל", ולפרקר, לנצח כוכבת "סקס והעיר הגדולה" - במטרה להירתם למען הנשים המשרתות את ארצות הברית וכן עבור נשות החיילים המשרתים אותה.

בסרטון שהעלה צוות המגזין ליוטיוב ניתנת הצצה מיוחדת למפגש הפסגה העוצמתי, הכולל גם את האינפוט של צלם האופנה המוערך פטריק דמרשלייה אשר לא הצליח להסתיר את התרגשותו מהמעמד. ההכרזה הרשמית אודות הפרויקט המסתורי תגיע רק בהמשך, עד אז אפשר יהיה להסתפק בקולבריישן האופנתי הכולל גם סדרת צילומי אופנה שתיחשף בקרוב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מישל אובמה אופנתית ברחבי העולם. מישל אובמה, AP
הכי מגיע לך למחוא כפיים. מישל אובמה אופנתית לאורך כל הדרך/AP, מישל אובמה
מישל אובמה אופנתית ברחבי העולם. מישל אובמה, AP
מנופפת לשלום בביקור הנשיאותי בקמבודיה, בשמלת קולור-בלוק אוורירית של רוקסנדה לנסדייל, מרץ 2015/AP, מישל אובמה
מישל אובמה אופנתית ברחבי העולם. מישל אובמה, AP
מתרועעת עם הפירסט ליידי של קמבודיה בשמלה גיאומטרית ומתקדמת אופנתית של אליס + אוליביה, מרץ 2015/AP, מישל אובמה
מישל אובמה אופנתית ברחבי העולם. AP
מעוררת השראה מילולית ואופנתית בשמלת אוף-שולדר קונטמפוררית של זאק פוזן באירוע ההעצמה "Black Girls Rock" בניו ג'רזי, מרץ 2015/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully