וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או לה לה: הקרואסון החם של עולם האופנה נוחת בישראל

21.4.2015 / 12:16

פייר סרקוזי, הבן של, שינחת בארץ בעוד יממה כדי לתקלט ברייב העצמאות הסואן בראשון לציון, מסתמן בימים אלה כ-It בוי החדש של עולם האופנה ואפשר בקלות להבין מדוע. ראיון בין-יבשתי חגיגי עם שיק פריזאי

פייר סרקוזי. יח"צ חו"ל, באדיבות מאיה זאנה,
"הקשר בין אופנה ותרבות הוא מובן מאליו"/יח"צ חו"ל, באדיבות מאיה זאנה

עיסוק אובססיבי באבולוציית הפריזורה של הילרי קלינטון, צילומי שער של הבת צ'לסי למגזין Elle הנחשב וחגיגה מתמשכת סביב הגברת הראשונה והמסוגננת מישל אובמה. בתקופה האחרונה מתגבש לו טרנד חדש שלא מפסיק להעסיק את עולם האופנה – פוליטיקה. אך בעוד שאת הפרונט תופסות דמויות שאינן נפרדות מהזיקה הפוליטית שלהן, דמויות אחרות אוחזות בפרספקטיבה אחרת.

פייר סרקוזי אשר ינחת בעוד יממה בישראל בשביל לתקלט ברייב העצמאות הסואן בראשון לציון, מסתמן בימים אלה כ-It בוי החדש של עולם האופנה ואפשר בקלות להבין מדוע. השיער הגולש, החיוך הכובש, הסטייל דובר הצרפתית, העיסוק במוזיקה וכמובן הייחוס המשפחתי הן רק הסיבות החיצוניות. בראיון בין-יבשתי לוואלה! אופנה מתגלה סרקוזי כצ'ארמר אמיתי שמחובר לקרקע, שוחר תרבות שלא חף מניואנסים פוליטיים וגם חבר חדש במועדון האוהדים הצנוע של ישראל.

"הקשר בין אופנה ותרבות הוא מובן מאליו במערכת היחסים הזו", אומר סרקוזי, הידוע גם בכינויו DJ MOSEY, ואם יש מישהו שמגלם באופן מושלם את הקשר הזה, הוא ללא ספק הבחור.

פייר סרקוזי בטקס גבר השנה של מגזין GQ. GettyImages
טקס אנשי השנה של GQ לשנת 2013/GettyImages

סרקוזי נולד לפני 30 שנה כבכור מבין שני בנים לאב ניקולא שלימים יהפוך לנשיא צרפת, ולאם מארי-דומיניק קוליולי. הוריו של סרקוזי ג'וניור התגרשו כידוע, כשבהמשך סרקוזי האב נישא פעמיים והביא ילדים נוספים. זוגתו הנוכחית והמפורסמת היא קרלה ברוני, אושיית אופנה בפני עצמה, וכשמכניסים למשוואה המשפחתית את כל השערוריות הרומנטיות שהגיחו בין לבין, מתקבלת מיד תמונה משפחתית עסיסית למדי.

די.ג'יי סרקוזי מעדיף עם זאת להניח את הייחוס המשפחתי בצד, וגם את הפוליטיקה. לפני שלוש שנים החל לתקלט באופן רשמי, וכיום הוא נחשב לאחד השמות הנחשקים בסצנת חיי הלילה. רזומה הדי.ג'יי-סט העשיר שלו כולל תיקלוטים במסיבות מגה-אופנתיות החל מהמסיבה הנוצצת אשר בית האופנה היוקרתי פנדי פרש עליה את חסותו בפסטיבל קאן האחרון, ועד איוונט הלייף-בול בווינה, אירוע הצדקה הגדול ביותר באירופה אשר אליו הוא ממריא היישר מראשון לציון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקיר המגזינים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם מגזיני האופנה כמובן אימצו בחום את נסיך הסטייל החדש. מגזין הגברים הפופולארי GQ פרגן לסרקוזי בכתבה נרחבת, כשבשנת 2013 אף העניק לו פרס מיוחד בטקס השנתי של המגזין על תואר "האמן החדש המבטיח". אתר האופנה המגזיני MR PORTER התחקה אחר סודות הסטייל שלו כשהקדיש כתבה לנסיך האופנתי החדש. ובחודש הבא צפוי הדי.ג'יי העסוק לככב במגזין ואניטי פייר וכן במגזין גרציה האופנתי. מנגד מעצב האופנה הגרמני ליהק את הצרפתי הלוהט לעמוד בראש הקמפיינים שלו.

בפברואר האחרון ביקר סרקוזי בארץ כאשר הוזמן על ידי אתר השופינג הבריטי המצליח בעולם Asos, לפזר את השיק והביטים שלו במסיבה אקסקלוסיבית שהתקיימה בתל אביב. הקונקשן נוצר באמצעות החברה הקרובה והאופנתית, אשת יחסי הציבור מאיה זאנה, אשר הפכה ממש לאחרונה לסוכנת האישית שלו בארץ – מה שאומר, הרבה שיתופי פעולה אופנתיים ומוזיקליים מסקרנים בעתיד על הקו של צרפת-ישראל.

פייר סרקוזי. יח"צ חו"ל, באדיבות מאיה זאנה,
מדגמן לפיליפ פליין/יח"צ חו"ל, באדיבות מאיה זאנה
"מאוד נהניתי בפעמיים הקודמות בהן הגעתי לכאן. האנשים, האוכל, האווירה – הרגשתי כמעט כמו בבית"

אז זה למעשה מה שמביא אותך לישראל שוב?
"התחלתי לעבוד לאחרונה עם סוכנות גדולה כאן בישראל, אז אני מניח שמעתה והלאה אתחיל להגיע לעתים תכופות יותר במיני הזדמנויות שונות. הפעם אני מגיע על מנת לתקלט לצד אמנים ישראלים ובינלאומיים ברייב העצמאות בראשון לציון, אבל מנקודת מבט אישית אני יכול לספר שמאוד נהניתי בפעמיים הקודמות בהן הגעתי לכאן. האנשים, האוכל, האווירה – הרגשתי כמעט כמו בבית".

יצא לך להיחשף קצת לסצנת האופנה המקומית?
"יצא לי להיוודע אליה מעט בביקור האחרון שלי בארץ, במסגרת המסיבה של Asos שתקלטתי בה. היו שם הרבה בלוגרים ובלוגריות אופנה, מעצבים, אמנים ואני חייב לומר שכל האנשים נראו מאוד מגניבים ובסטייל".

ובאופן כללי לסטייל ברחובות ישראל?
"הייתה לי את ההזדמנות לטייל ביפו עם החברה שלי, והתרשמנו למדי גם מהאופן בו חנויות המעצבים מעוצבות בעצמן – במיוחד מהחנות של שרון ברונשר, אם מותר לעשות ניימדרופינג קטן".

משפחת סרקוזי בטקס הכתרתו של ניקולא סרקוזי כנשיא צרפת, מאי 2007. AP
משפחת סרקוזי בעת הכתרת האב ניקולא לנשיא צרפת, מאי 2007/AP
"הייתי אומר שהסטייל שלי הוא אורבני עם השפעות חזקות משנות השבעים והתשעים. מה שאני הכי אוהב הם בגדים שטומנים בחובם היסטוריה ותרבות"

ברגע שהשאלות גולשות למחוזות פוליטיים יותר ומסוגננים פחות, סרקוזי מגלה כישורי פוליטיקלי-קורקט טבעיים, מתנצל באלגנטיות חיננית ומעדיף לדלג בקלילות הלאה. בעוד שההשקפה הכללית שלו בנוגע לטיב הקשר בין פוליטיקה, אופנה ותרבות היא ברורה, את השקפותיו הפוליטיות הפרטיות הוא מעדיף להשאיר לעצמו.

כיצד מתנהלת בעיניך מערכת היחסים בין אופנה, תרבות ופוליטיקה?
"בעיניי הקשר בין אופנה ותרבות ברור. האופנה תמיד חייבת לשקף את התרבות, היא מוצר שלה. מצד שני אני חושב שאמנויות למיניהן ופוליטיקה אלו שני שדות שונים בתכלית. בעוד שהפוליטיקאי תר אחר תשובות, האמן מעלה שאלות. ובתפיסה שלי, אמן שמוכן לסחור בגישה החקרנית שלו בעבור גישה מאשררת – עובר צד באופן אוטומטי אל השדות הפוליטיים והדתיים".

כיצד אתה מגדיר את הסטייל האישי שלך?
"הייתי אומר שהסטייל שלי הוא אורבני עם השפעות חזקות משנות השבעים והתשעים".

מיהו אייקון הסטייל האולטימטיבי בעיניך?
"נהגתי לחשוב בעבר שמייקל ג'יי פוקס בסרט "בחזרה לעתיד", דווקא בגלל הסגנון הסמי-מגוחך. אחרי הכל מה שאתה נחשף אליו כשאתה ילד נחרט אצלך לכל החיים. אבל עכשיו ברצינות, מה שאני הכי אוהב הם בגדים שטומנים בחובם היסטוריה ותרבות".

את עצמך אתה מחשיב כאייקון?
"אהההה, בכלל לא. אני בסך הכל יוצר מוזיקלי צנוע שחי את התשוקות שלו. אני מייחל שלא לקחת את עצמי ברצינות תהומית מדי לעולם".

אילו פרויקטים ושיתופי פעולה אופנתיים צופן לך (ולנו) העתיד?
"ישנם אי אילו דברים בארגז, הקרוב שבהם הוא פסטיבל הלייב-בול בווינה שם אני הולך לתקלט אחרי שז'אן פול גוטייה הזמין אותי לקחת חלק בתצוגה שלו. הולך להיות כיף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מככב באתרי האופנה הנחשבים/מערכת וואלה!, צילום מסך
פייר סרקוזי. מסיבה אסוס, אביב חופי
מתקלט במסיבת Asos בתל אביב, פברואר 2015/אביב חופי, מסיבה אסוס
פייר סרקוזי אורח כבוד בשורה הראשונה של תצוגת לאורל, ינואר 2012. GettyImages
אורח כבוד בשורה הראשונות של תצוגות האופנה החשובות בעולם. תצוגת לאורל בשבוע האופנה בברלין, ינואר 2012/GettyImages
פייר סרקוזי וקייזה במסיבה של פנדי בפסטיבל קאן 2014. GettyImages
מתרועע עם כוכבת הפופ האופנתית קייזה, מרעיד את הרחבה במסיבה של פנדי בפסטיבל קאן, מאי 2014/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully