וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: ספיישל כחול-לבן

שירלי אכסלרוד

22.4.2015 / 9:08

לרגל יום העצמאות, בדקנו מותגים מקומיים, חלקם מוכרים פחות וחלקם יותר, כולם מייד אין יזראל, בלי לעשות להם הנחות. גאווה ישראלית? לפעמים

סרום לגוף של מימי לוזון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ממש עושה חשק להתפלש בו/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת התוכנית האפלה של הסרומים להשתלט על העולם, הגיע המרקם גם למוצרי הגוף. ה' מעדכנת: "כבר כמה ימים שאני לובשת מימי לוזון. אם לא יעשה פלאים לעור, לפחות זה יישמע מצחיק. הקוסמטיקאית הוותיקה מציעה בימים אלה סרום חדש שאמור לשלב מרקם ייחודי של ג'ל מרענן עם תמציות שמנים ארומתרפיות. המרקם מזכיר בעיקר שמן, ולמי ששמן על הגוף הוא לא כוס התה שלה, גם הריח של הסרום לא מהווה פיצוי. לא מסריח, אבל ניחוח המאסק שעל פי ההודעה לעיתונות 'תואם לניחוח בושם מימי לוזון', לא ממש עושה חשק לחזור ולהתפלש בו. את הלחות והגמישות של העור אני כנראה כבר לא אחיה לראות. על פניו אחרי ארבעה ימים העור מגיב די באדישות, וזה מספיק זמן מבחינתי להסתובב עם איברים משומנים, עם אנטי אוקסידנטים וויטמינים או בלעדיהם".
מימי לוזון, Satin Skin Body Serum מחיר: 125 שקלים ל- 250 מ"ל וביום העצמאות ב-67 שקלים. תאריך תפוגה: יש.

קרם גוף של פרמייר ים המלח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשהבינוניות מנצחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

להיות בינוני ונחמד זאת לא בושה. רבים עשו מכך קריירה. כזה הוא קרם הגוף של פרמייר ים המלח: עשיר, שמנמן, נעים לעור במצב יבשושי פלוס, קצת מעיק על עור שאינו. יש לו ריח חביב שמצטיין בעיקר בהיותו לא דומיננטי, אריזה נטולת גלאם ובסה"כ מדובר בפועל יעיל. הכל סביר, עד שמגיעים לתמחור היומרני להחריד, ששוכח שלא כולנו תיירים אירופאים עם מחלות עור, שהצירוף "ים המלח" מהלך עליהם קסמים.
פרמייר ים המלח, קרם גוף סופלה PREMIER SUPREME, 249 ש'לים ל-250 מ"ל. להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ. תאריך תפוגה: אין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ג'ל לעיניים של נטורל סי ביוטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד מים המלח - עושה רושם כאילו מוצרי ים המלח באשר הם, למעט אולי אלה של "אהבה", ויתרו מראש על אריזות פתייניות, בהנחה ש"ים המלח" הוא מאנובר שדי לנפנף בו כדי לשבות את הלב, ואין כל צורך במשחק מקדים. כך, מצויד בלוגו ועיצוב שפופרת משנות ה-70, מסתובב הג'ל של Natural Sea Beauty, ועושה עיניים לתיירות שלוקות שמש מגרמניה. כשלעצמו, מדובר בתכשיר חמוד. עדין, קל שבקלים, נספג במהירות והולך יופי כבסיס למייקאפ, כל עוד אין לכן דרישות ללחות יתרה או עור יבש מדי.
Natural Sea Beauty, ג'ל מרענן לעיניים – 150 שקלים ל-20 מ"ל. להשיג בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון וחנויות לתיירים. תאריך תפוגה: אין.

משחה טיפולית של לבידו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתכלס, עושה יופי של עבודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבידו, הנציגות המקומית שעושה כבוד לטבעי ולאורגני, תוך שמירה על סקסאפיל מעל למצופה מהמקבילה הקוסמטית של כפכפי טבע נאות, מציעה משחה רב תכליתית שמבטיחה לפתור לפחות חלק מהתופעות הנפלאות שמזמנים לנו החיים כאן: אדמומיות, יובש, עקיצות, חתכים, שפשפת, פסוריאזיס ועוד מיני כולירות. הנסיינית מרחה במקביל את המשחה על טוסיק תינוקי אדמומי ועל רגל שנעקצה והתגרדה כמעט עד זוב דם. באזור העקיצה, כמו גם בטוסיק, נרשמה הקלה משמעותית תוך זמן קצר. המשחה, על בסיס חמאת שיאה, כבדה, סמיכה ומרוכזת, עושה יופי של עבודה: הרגיעה את הדחף להתגרד עד יעבור זעם, הפחיתה את האודם והורידה את רמת העצבנות. הדאון סייד, ויש שניים כאלה: מגיעה בצנצנת, פורמט שכבר הבענו לא פעם את דעתנו על רמת ההגיינה שלו - היינו מעדיפים אותה בשפופרת. השני – הניחוח. טבעי טבעי, גם הוא אינו מן האטרקטיביים, אלא אם ממש דחוף לך להריח כמו מדריך בבית ספר שדה שהרגע סיים לחתוך סלט עשבי תיבול מהערוגה לכל שכבת י"א.
לבידו, משחה טיפולית - 90 שקלים ל-60 מ"ל. תאריך תפוגה: יש. להשיג באתר Lavido.co.il, בחנויות המותג ובחנויות טבע.

תחליב רחצה מאסק ויסמין של כיף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תערובת מושלמת במקום הכי לא צפוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל הסבונים הנוזליים המשעממים, משעממים בצורה דומה. אך כל הסבונים הנוזליים המעולים, מעולים כל אחד בדרכו. כזה הוא החדש של המותג הישראלי הוותיק, בעל השם נטול הסאבטקסט "כיף". הוא מגיע באריזה הכי פושטית, במרקם רגיל וסביר, סטנדרטי בכל קנה מידה - עד שמגיעים לריח. הו, הריח. יותר מאסק, מהזן הנכון, פחות יסמין, שיוצרים יחד תערובת פודרתית, אצילית, נקייה ומושלמת, במקום הכי לא צפוי.
תחליב רחצה כיף מאסק ויסמין - 16 שקלים ל-750 מ"ל. תאריך תפוגה: אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully