וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בתעשייה: דונטלה ורסצ'ה היא הפנים החדשות של ז'יבנשי

29.4.2015 / 8:35

גבולות היחסים הקולגיאליים בין מעצבי-העל נמתחים כשריקרדו טישי, המנהל האמנותי של ז'יבנשי, טורף את הקלפים ומכריז על לא אחרת מאשר דונטלה ורסצ'ה כפרזנטורית של קמפיין סתיו-חורף 2015. תחרות זה הכי ניינטיז

דונטלה ורסצ'ה בקמפיין החדש של ז'יבנשי. אינסטגרם, צילום מסך
ורסצ'ה וטישי. טורפים את הקלפים האופנתיים/צילום מסך, אינסטגרם

תעשיית האופנה נדהמה אמש נוכח הכרזתו של ריקרדו טישי, שפרסם בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו צילום זוגי עם דונטלה ורסצ'ה לצד הכיתוב "אני גאה להציג את האייקון האולטימטיבי החדש שלי, דונטלה ורסצ'ה, לקמפיין סתיו-חורף 2015 של ז'יבנשי". לצד הטיזר הגיעה הבטחה לפרטים נוספים שישוחררו בקרוב.

לא חסרים מעצבים שהפכו בעצמם לאייקון, למוזה, או לפחות לסלב שדוהר במסיבות, ומן הראוי שהם ידגמנו ויפרסמו את המותג שלהם עצמם, עיין ערך מארק ג'ייקובס וטום פורד. אבל מעצבים שמשמשים כפרזנטורים לבתי אופנה מתחרים - כזה עוד לא ראינו - אז היידה. במקרה הזה אפילו המראה האובר-מנותח ובאופן כללי דמותה השנויה במחלוקת של ורסצ'ה לא מהווים שום אישו.

שיתוף פעולה כמעט דומה בין מעצבים מתחרים היה ניתן לראות באביב 2008 כשויקטוריה בקהאם דיגמנה עבור מארק ג'ייקובס, אך זה היה שניה לפני שהיא הפכה בעצמה למעצמת על כמעצבת ולא רק כפאשניסטה, מודל לחיקוי, ספייסית לשעבר ואשתו של דיוויד.

על עבודת הסטיילינג בקמפיין המדובר אמונה קארין רויטפלד, עורכת ווג פריז לשעבר ועורכת מגזין האופנה האדג'י CR פשאן בוק בהווה. אך טבעי שדונטלה עצמה, כהיותה בין הראשונים שבחרו להשתמש במפורסמים על תצוגות מסלול ועל קמפיינים (לרוב בחרה בחבריה הקרובים כמו ליידי גאגא, ג'ניפר לופז וכריסטינה אגילרה), מרוצה עם הברקת הליהוק של טישי ואולי אף מתבאסת שלא חשבה על רעיון דומה בעצמה. נתראה כשתודלפנה התמונות.

דונטלה ורסצ'ה בקמפיין החדש של ז'יבנשי. אינסטגרם, צילום מסך
ההודעה הרשמית של טישי בחשבון האינסטגרם שלו/צילום מסך, אינסטגרם
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפלצת דו-ראשית. עם הבי.אפ.אף והמוזה ליידי גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אשפית הניתוחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully