וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה סיקרט מציגה: הפנים החדשות (והירכיים המושלמות)

4.5.2015 / 13:31

מותג הלנז'רי האמריקאי שנודע בזכות תצוגה שנתית נוצצת ו"מלאכיות", מעין דוברות רשמיות מושלמות באופן שלא ייאמן, מציג השבוע את הפנים החדשות בגן-העדן נטול משקל היתר שלו. מצעד דור העתיד של החזיות והתחתונים

פעם בשנה עורכת ענקית הלנז'רי האמריקאית ויקטוריה סיקרט תצוגת אופנה נוצצת. בתצוגה, הפקה רהבתנית, מהוקצעת ויקרה המשודרת באתר החברה ומאוחר יותר בטלוויזיה, משתתפות עשרות דוגמניות לצד כוכבי פופ ידועים.

על המסלול מטופפות וזוכות לתשואות סוערות גם "מלאכיות" ויקטוריה סיקרט, מספר פרזנטריות שהן גם דוברות רשמיות המזוהות עם המותג. מבין מלאכיות ויקטוריה היום ובעבר, אלסנדרה אמברוסיו, אדריאנה לימה, דוצן קרוס, בהטי פריסלו, לילי אולדרידג', קנדיס סוונופול, לינדסי אלינגסון, מירנדה קר, שאנל אימן, היידי קלום, ג'יזל בונדשן, הלנה כריסטנסן, טיירה בנקס, סטפני סימור, ועוד.

הסטטוס "מלאכית ויקטוריה סיקרט" נחשב לנחשק במיוחד בתעשייה. מי שזוכה בו מתפרסמת מיידית, מרוויחה שכר עתק ועובדת מעט למדי. (בתצוגה השנתית, בפעילויות קידום מוצר חדש כלשהו ובצילומי קטלוג). בדרך כלל, מלאכיות ויקטוריה מסתפקות בעבודה עבור המותג ונהנות מהרבה זמן פנוי רב. ג'וב נחשק כבר אמרנו.

השבוע הציגה ויקטוריה סיקרט מלאכיות חדשות - דוגמניות עוצרות הנשימה מהולנד, פורטוגל, ארצות הברית, רוסיה, ברזיל, ועוד. מצעד עוצר נשימה של פני חרסינה, ירכי ברזל ושיער בוהק.

אלסה הוסק

אלסה הוסק על שער מגזין Sure, ספטמבר 2013. Derek Kettela, סריקה
אלסה הוסק על שער מגזין Sure, ספטמבר 2013/סריקה, Derek Kettela

בתצוגות ויקטוריה סיקרט של השנים 2011-2014 השתתפה בלונדינית תכולת עיניים שלא הייתה קנדיס סוונופול או ארין התרטון. אותה יפהפיה תמירה נראתה גם באינספור מודעות פרסום של החברה. היום כל גורמי התעשייה יודעים לשייך שם לפנים המושלמות ההן וגם לבטא אותו נכון: אלסה הוסק. הכדורסלנית לשעבר, ילידת שוודיה בת 26, עבדה בעבר עבור מותגי אופנה מרכזיים כמו דיור, דולצ'ה וגבאנה, H&M ו- Guess, אבל בשנים הבאות לא תצטרך לעשות הרבה מעבר לעבודה המשתלמת עבור 'ויקטוריה'.

שרה סמפיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר "טירונות" מעמיקה כדוגמנית בגדי הים של מותג האופנה האיטלקי 'קלצדוניה', שרה סמפיו (24) עולה לליגת העל. הפורטוגלית כחולת העיניים עם עור הברונזה אשר זכתה גם להופיע במגזינים ספורטס אילוסטרייטד, גלאמור, ווג, אל ובגיליון GQ הראשון של פורטוגל, היא היום שם מוכר לא רק במולדתה.

ג'סמין טוקס

ג'סמין טוקס באירוע צדקה, בניו יורק, דצמבר 2013. GettyImages
ג'סמין טוקס באירוע צדקה, בניו יורק, דצמבר 2013/GettyImages

כשאופרה ווינפרי ראתה את ג'סמין טוקס בתצוגת אופנה במרכז לינקולן ב- 2011, היא ניגשה אל מאחורי הקלעים, איתרה את הדוגמנית העלומה למדי, צבטה אותה בשתי לחייה ואמרה: "העור שלך כמו חמאה. אני רוצה לחכך אותו על שלי". לא ברור אם יש לכך קשר, אבל מאז הקריירה של המתעמלת לשעבר מקליפורניה רק בנסיקה. לאחר שרכשה נסיון בתצוגות קלווין קליין, טום פורד, מיו מיו, ורסצ'ה וגם ויקטוריה סיקרט, בת ה- 24 תשתלב מצוין בתצוגות מותג הלנז'רי.

טיילור היל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיילור היל התגלתה בקולורדו בגיל 14 על ידי הסוכן-צלם אופנה ג'ים ג'ורדן. מאז היא צברה בהדרגה נסיון שהוביל אותה לקטלוג אינטיסימי, קמפיין H&M ותצוגות בתי אופנת על כמו אלו של ארמני, מקווין ואטלייה ורסצ'ה. מכאן קצרה הדרך גם לתצוגת ויקטוריה סיקרט ב- 2014 ולהגשמת שאיפה שליוותה אותה כבר בתחילת דרכה: להיות מלאכית ויקטוריה. בת ה-18 הצליחה לעשות בזמנה הקצר בתעשייה מה שדוגמניות רבות רק חולמות עליו.

ג'אק

מוניקה 'ג'אק' ג'גצ'יאק במודעת פרסום של שאנל, ביוטי, אביב/קיץ 2015. Solve Sundsbøo,
מוניקה 'ג'אק' ג'גצ'יאק במודעת פרסום של שאנל, ביוטי, אביב/קיץ 2015/Solve Sundsbøo

כשמוניקה ג'גאג'יאק, דוגמנית פולנייה מתחילה אשר כונתה פשוט ג'אק על ידי סוכניה ב- IMG, הצטלמה לקמפיין סתיו/חורף 2007 של הרמס, היא היתה עדיין הייתה תלמידת בית ספר יסודי שלא שמעה קודם על המותג או על הצלם (פיטר לינדברג) וזאת ככל הנראה הסיבה שהיא היתה נינוחה ביותר. מייד אחר-כל היא זומנה לעוד צילומים ופניה נראו יותר ויותר על שערי מגזינים מרכזיים. בגיל 16 היא השיקה קריירת מסלול בשבוע האופנה של ניו-יורק ובהמשך הצטלמה לאינספור קמפיינים והפקות אופנה. בחירתה להיות מלאכית ויקטוריה סיקרט היא עוד שלב מעלה בקריירה מדהימה.

מרתה האנט

מרתה האנט על שער מגזין ל'אופיסייל מכסיקו, אוקטובר 2014. Christopher Ferguson, סריקה
מרתה האנט על שער מגזין ל'אופיסייל מכסיקו, אוקטובר 2014/סריקה, Christopher Ferguson

אם את בלונדינית תכולת עיניים בגובה של 1.78 מ' ולקחת חלק בקטלוג ושלוש תצוגות ויקטוריה סיקרט רצופות, אז גבוהה הסבירות שיום אחד תהפכי למלאכית אמיתית. וזה בדיוק מה שקרה למרתה האנט (26), דוגמנית אמריקאית אשר התגלתה על ידי צלם בשרלוט, עיר הולדתה בצפון קרוליינה, ועברה זמן קצר אחר-כך לניו-יורק. היום, כשמאחוריה עשרות תצוגות שבועות האופנה וכאמור, גם תצוגות ויקטוריה, היא בדרכה לכיבוש עוד גזרה נחשקת בתעשייה.

רומי סטריד

רומי סטריד בתצוגת ויקטוריה סיקרט, לונדון, 2 דצמבר 2014. GettyImages
רומי סטריד בתצוגת ויקטוריה סיקרט, לונדון, 2 דצמבר 2014/GettyImages

ארץ טחנות הרוח והסכרים היא שנים מקור בלתי נדלה של דוגמניות. קשה שלא להיתקל בהולנדית אחת לפחות בתצוגה כלשהי של שבוע האופנה באחת מבירות האופנה. רומי סטריד, בת 19 אשר התגלתה לפני חמש שנים באמסטרדם, היא חלק מגל הדוגמניות ההולנדיות של השנים האחרונות. מי שהעריצה מרחוק את המלאכית בת ארצה דוצן קרוס צפויה להיראות לצידה רבות בעתיד הקרוב.

סטלה מקסוול

סטלה מקסוול בקמפיין ריבר איילנד, סתיו/חורף 2014. Emma Summerton,
סטלה מקסוול בקמפיין ריבר איילנד, סתיו/חורף 2014/Emma Summerton

היא אולי צפון אירית, אבל סטלה מקסוול נולדה וגדלה בבלגיה. בגיל 13, עברה משפחתה לאוסטרליה ושנה אחר-כך לניו-זילנד. כאן באוניברסיטת אוטגו היא התגלתה והחלה קריירת דוגמנות. בתעשייה היא נודעה כדוגמנית הניו-זילנדית עם המראה האצילי והטמפרמנט הסוער. לפני שהפכה להיות מלאכית ויקטוריה באופן רשמי היא הופיעה בתצוגת החברה ב-2014 לכן בעשרות קמפיינים והפקות אופנה במגזיני אופנה מרכזיים וחילקה את זמנה בין לוס-אנג'לס, ניו-יורק ופריז. בזכות התקשרות עם ויקטוריה התפוח הגדול יהפוך להיות כתובת קבועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully