וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: אמנות הכיסוי

שירלי אכסלרוד

7.5.2015 / 12:13

המדור יוצא שוב למשימה לאומית עליונה בחשיבותה – המרדף אחרי המייק אפ המושלם. הבשורות הטובות: מצאנו כמה כאלה, וגם כמה שפחות

אסתי לאודר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסוי משובח, מדוקדק ויסודי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההבטחה: "השגת מילוי ניכר לעין של קמטוטים וקמטים".
איך היה: אם נתעלם לרגע מהיומרה לטפל בסימני הגיל, מדובר בעוד מוצר לא מאכזב מבית אימפריית המייק אפים לאודר. המרקם קל יותר מזה של הדאבל וור המיתולוגי, ועדיין בעל נוכחות ומשקל, באופן שמאפשר כיסוי משובח, מדוקדק ויסודי של כל מה שזקוק לכיסוי. עוד ביתרונות: SPF25 בילט אין, ועמידות לאורך שעות ארוכות, שזה בדיוק מה שמדבר אלינו בשלהי האביב על סף גיהנום הקיץ. הטרייד אוף של כל אלה הוא כמובן נוכחות מורגשת על העור – ללכת עם ולהרגיש עם. ומה עם הקמט הזה שמונח לו שם לרוחב המצח? הוא כנראה כאן בשביל להישאר.
ריח: צבע גואש יוקרתי
אריזה: סטנדרטית, משאבה מצטיינת.
Perfectionist Youth-Infusing Makeup, מחיר: 219 שקלים ל-30 מ"ל (מחיר השקה עד סוף מאי)

גרלן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי שאין יומרות לטיוח יסודי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההבטחה: בייבי גלואו, מייק אפ חדש של גרלן, שואף למחות את סימני העייפות ולשפר את הזוהר הטבעי של העור לדרגת כזה של תינוק. כלומר - לא מהסוג של פריחה אלרגית לסימילאק, אלא ורוד, רך ומאיר בחמידות.
איך היה: אמא לפעוט סרבן שינה, שהזוהר הטבעי של העור שלה כבר קיבל מזמן גוון אפור מעומעם, תהתה איך הסיבה לבעיה וההשראה לפתרון, כמו כל החיים שלה בשלב הזה, מסתובבים סביב תינוק. בכל מקרה, אם לא ישנת לילה רצוף מאז 2013 ואת יכולה להסתפק בכיסוי מינימלי ביותר, שיעשה לך סדר זריז בקונסטרוקציה, בלי שום יומרות לטיוח יסודי או כיסוי מכל סוג שהוא, הבייבי גלואו הוא פתרון מוצלח - דקיק ונעימי, טבעי על גבול השקוף באופן שמאפשר גם מריחה חפוזה ולא מוקפדת, ומייצר, כמובטח, גימור מאיר, לח ובריא. אזהרת מסע חמורה: נוכחותו הטובה נעלמת תוך שעתיים, גם ביום לא מיוזע כלל. למי שלא רגילה להסתובב בציבור בלי מייק אפ, מדובר בערום מהסוג המביך ביותר.
ריח: מתקתק בשניות הראשונות, מתאדה במהירות שיא.
אריזה: הפורמט האהוב על גרלן - שפופרת ומשאבה גם יחד. גם הגייני, גם נוח לדחוף לתיק וגם חסין מפני התנפצות.MÉTÉORITES BABY GLOW, מחיר: 259 שקלים ל-30 מ"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

איב סן לורן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למראה אטום ולא מאוד מבוקש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההבטחה: נקודת מפנה בעולם המייק אפ! מרקם דיו חדשני וקליל שמתמזג עם העור באופן מושלם ובלתי מורגש.
איך היה: כשצריך לתת קרדיט, אז צריך: המרקם החלומי, שדומה יותר מכל דבר אחר לנשיפה אוורירית של מייק אפ על הפנים, ואמור להשאיר פיניש טבעי ובלתי נראה – הבטחה מושלמת לקיץ הישראלי, הגיע לראשונה לארץ כבר לפני שנה באדיבות לנקום, עם ה-MIRACLE AIR DE TEINT. גם כאן מדובר על נוזל דקיק וקליל, אבל א', שחגגה בקיץ שעבר עם המייק אפ המצטיין של לנקום, מעדכנת שה-YSL הלך צעד אחד רחוק מדי בכל מה שנוגע לגימור היבש: בעוד שלנקום מצאו את דרך הזהב לספק גימור מאט טבעי ומוצלח כמעט בכל מצב, הרי שה-YSL, ללא סרום או קרם מאוד עשירים תחתיו, יוצר מראה יבשושי, אטום ולא מאוד מבוקש, אלא אם אתן בעניין של רוחות רפאים.
ריח: נחמד, שום דבר לכתוב עליו הביתה, בקטע טוב.
אריזה: מוגשת לכם בחסות "בהשראת". בקבוק הזכוכית מלבני ויפה תואר, ממוסגר בפסים שחורים בהשראת הטוקסידו של בית YSL. האפליקטור, מעין ידית מריחה, עוצב בהשראת נוצה הנטבלת בקסת דיו, ומרגיש הגייני רק אם לא מורחים ממנו בכל פעם ישירות על העור.
LE TEINT ANCRE DE PEAU, מחיר: 310 שקלים ל-25 מ"ל.

דיור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נופל במבחן הגימור המוגזם/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההבטחה: לירית. "פוקוס רך ופיגמנטים מזוגגים. הפוקוס הרך נוצר על ידי מיליוני חלקיקי טיטניום קטנטנים מוקפים במיני מיקרו פנינים עשויות כזכוכית". בתכלס, כמו ה-YSL שדוסקס למעלה, גם דיור מצטרפים לחגיגת המרקם החדש והדקיק.
איך היה: כמו ה-YSL, גם הדיור לא מצליח להשתוות למוצלחותו של המוצר המקביל של לנקום, ונופל במבחן הגימור המוגזם – אין שום דבר טבעי במראה מאט אבקתי, שמזמן לך מפגש מפתיע עם כל האזורים היבשים בפנים שעד כה לא ידעת על קיומם.
ריח: מלא שיק אך עז. לבעלות לב אמיץ ועור לא רגיש.
אריזה: בדיוק כמו המקבילה של לנקום, גם הדיור מגיע עם טפטפת - בחירה די משונה כשמדובר במייק אפ במצב צבירה נוזלי מאד. הישמרו מאסונות טקסטיל.
DIORSKIN NUDE AIR, מחיר: 257 שקלים ל-30 מ"ל.

אליזבת ארדן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישר להיכל התהילה של המייקאפים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההבטחה: מייק אפ גיבור-על שמבטיח לצמצם את מראה הנקבוביות, לכסות כתמים ופגמים, לשמר לחות, לטשטש קמטים ולהציל את העולם מאסטרואיד ענק.
איך היה: הנסיינית מדווחת שהיא לא יודעת לגבי האסטרואיד, אבל כשסוף העולם יגיע, היא תקבל אותו עם עור משגע. המייק אפ של ארדן הצליח לאזן את העור ההפכפך שלה, שמשכן זה לצד זה אזור טי שמנוני וסימני גיל ראשונים, לכסות ביסודיות של קונסילר את כל מה שדורש כיסוי, לשמור על מראה מאט נקי וגם על פיניש בריא. "אחד מהטובים שיצא לי לנסות, הישר להיכל התהילה של המייקאפים".
ריח: ללא.
אריזה: בקבוק זכוכית מלבני וכבד, שקונה את עולמו בזכות הלוגו המוזהב. המשאבה מוצלחת וחסכונית ומצליחה לספק כמות מדודה והגיונית, ולא שפריץ אדיר כמקובל.
FLAWLESS FINISH PERFECTLY NUDE MAKEUP , מחיר: 337.50 שקלים ל-30 מ"ל.

וישי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמורה השווה ביותר למחיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההבטחה: "מראה עור טבעי וגוון עור אידיאלי, כאילו הוא מואר מבפנים".
איך היה: הווישי החדש הוא פועל יעיל ויסודי. התמזג יפה עם שני סוגים שונים של קרם לחות, אחד מהם בעייתי בדרך כלל, נספג לאט ועושה פירורים – אך לא הפעם, עשה עבודה מוצלחת על האדמומיות הקבועה מסביב לאף, והשאיר גימור טבעי ונחמד. השרידות סבירה – כבר פגשנו טובים ממנו. מכיוון שלמרבה הזעזוע מדובר במוצר הזול ביותר שנבדק הפעם, הוא נותן את התמורה השווה ביותר למחיר.
ריח: ללא.
אריזה: בקבוק זכוכית מחוטב, משאבה הגיונית.
Vichy, Teint Idéal, מחיר: 180 שקלים ל-30 מ"ל

לנקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את מצטיין המדור שמרנו לקינוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההבטחה: "ההמצאה של השנה! מייק אפ נוזלי שנמצא בתוך ספוגית מהפכנית, במארז קומפקט, שעושה בדיוק מה שחלמת! לחות מרעננת, מרקם קליל עם כיסוי, הנבנה בהדרגה למראה זוהר".
איך היה: את מצטיין המדור שמרנו לקינוח. נסיינית שאוהבת להתמרח במייק אפ שלה ללא מתווכים מסוג כריות, אפליקטורים או מברשות, התבאסה לגלות שבלנקום בחרו לאפסן את המייק אפ החדש שלהם דווקא בתוך ספוג. דווקא באווירת הנכאים של אין לי מה להפסיד, התברר שהשילוב בין הספוגון הגמיש הטובל במייק אפ שמיימי, וכרית האיפור החלקלקה שכנגדו, הם עניין ממכר. לחיצה על הספוג ואז כמה ווישים של החומר שמגיע בדיוק במינון הנכון, לחיצה נוספת, ועוד וויש או שניים חלקלקים בעזרת הכרית – והעור נעטף לתפארת בשכבה עדינה, מאירה וטבעית. מושלם. כל הטוב הזה מחזיק מעמד לנצח – בסוף היום הפנים נראו רעננות כמו במריחה הראשונה, כאילו לא בילו 12 שעות של מרמור במשרד. הדאונר היחיד הוא שאלת ההגיינה המפוקפקת של הכרית, וכיצד תשרוד את השטיפה הראשונה.
ריח: נטול.
האריזה: כסופה, קלה, נוחה ומשגעת.
MIRACLE CUSHION, מחיר: 235 שקלים, קופסת מילוי ב-190. המוצר יגיע לחנויות במהלך חודש מאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully