וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והשת"פ הבא של H&M הוא עם - בלמיין!

18.5.2015 / 9:45

בית אופנת העל הצרפתי הוותיק ישתף פעולה עם הענקית השוודית. קולקציה משותפת תוצג בסתיו ב-250 חנויות הרשת ברחבי העולם ותכלול ביגוד ואקססוריז. לקנדל ג'נר כבר יש פריט או שניים

קנדל ג'נר, אוליבייה רוסטאן ו- ג'ורדן דאן לובשים ביגוד משת"פ H&M ובלמיין על השטיח האדום של טקס פרסי הבילבורד, לאס וגאס, 17 מאי 2015. GettyImages
שיק משולש. קנדל ג'נר, ג'ורדן דאן ואוליבייה רוסטרן אמש על השטיח האדום של טקס פרסי הבילבורד בלאס-וגאס/GettyImages

אמש צעדו על השטיח האדום של טקס פרסי הבילבורד בלאס-וגאס הדוגמניות קנדל ג'נר וג'ורדן דאן בחברת אוליבייה רוסטאן, המנהל הקריאטיבי בבלמיין. השלושה לבשו פריטים מוכרים למדי שעשו רושם כמו עבודות של המעצב הצעיר לבית אופנת העל הצרפתי, אך הוא עצמו חשף כי מדובר בביגוד מקולקציית השת"פ הבא של H&M. הבוקר (ב') הודיעה רשמית ענקית האופנה השוודית על שיתוף הפעולה. קנדל ג'נר רמזה על כך שעות קודם באינסטגרם האישי שלה.

קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת בעיצוב רוסטאן תוצג בסתיו הקרוב ותוצע למכירה החל מה-5 בנובמבר ב-250 חנויות ברחבי העולם ותכלול ביגוד ואקססוריז לנשים ולגברים.

"אני רוצה לדבר עם הדור שלי: זו השאיפה העיקרית שלי כמעצב. H&M נתנה לי הזדמנות יוצאת דופן להכניס את כולם לעולם של בלמיין, לאפשר לכל אחד ליהנות מפיסה מהחלום הגלובלי. שיתוף הפעולה נראה לי מאוד טבעי: H&M היא מותג שכולם מתחברים אליו. הוא קורא לאחדות, ואני לגמרי בעד", אומר אוליבייה רוסטאן.

אן-סופי יוהנסון, היועצת הקריאטיבית של H&M, מסרה: "אנו שמחים מאוד שבית האופנה בלמיין הוא המעצב האורח שלנו ונרגשים ליצור חוויה אמיתית שתשלב ותאחד בין כולם. השילוב בין רוח הקוטור לבין סגנון הרחוב מעניק לבלמיין סגנון ייחודי-עשיר, ישיר, חושני ואנרגטי. היחסים הקרובים של בית האופנה עם עולם הבידור ותעשיית המוזיקה מוסיפים אלמנט נוסף של הפתעה".

קנדל ג'נר, אוליבייה רוסטאן ו- ג'ורדן דאן לובשים ביגוד מקולקציית השת"פ של בלמיין ו- H&M לסתיו 2015. יחצ חול,
קוטור צרפתי עם השפעה אוריינטלית. רוסטאן ושתי המוזות/יחצ חול

בית האופנה בלמיין נוסד ב- 1945 על-ידי פייר בלמיין. לצד דיור ובלנסיאגה, הוא הציג ביגוד קוטור מפואר בעשור שלאחר מלחמת העולם ה- 2. המראות האלגנטיים והסופר נשיים של בלמיין התחבבו על נשות מלוכה באירופה וכוכבות קולנוע כמו מרלן דיטריך, קתרין הפבורן, סופיה לורן ובריז'יט ברדו.
עם מותו של פייר בלמיין, ירש את מקומו סגנו אריק מורטנסן ושימש כמעצב ראשי עד 1990. שנתיים אחר-כך מונה לתפקיד אוסקר דה לה רנטה אשר שימש כמעצב הקוטור בבית האופנה עד 2002. אחריו הגיע לורן מרסייה, אך המותג שקע בקשיים פיננסיים והכריז על פשיטת רגל. משקיעים חידשו את פעילותו ב- 2005 ומינו את המעצב כריסטוף דקרנן. בזכות שיק הגלאם-רוק הצעיר והקריצות לסגנון המוכר של המייסד האגדי, בית האופנה שיחזר את ימיו והפך להיות שם לוהט בקרה איט-גירלס, דוגמניוות וכוכבות על. ב- 2011 קיבל את התפקיד אוליבייה רוסטאן, בוגר לימודי אופנה אשר רכש נסיון בעבודה עבור רוברטו קוואלי. בעוד שהוא חיבב את האסתטיקה של דקרנן, הוא פנה אל אספקטים גבוהים של הקוטור הצרפתי אשר שולבו עם אלמנטים אסייתים. הטייק הרענן שלו התחבב לא פחות על אוהדי בית האופנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הודעת קנדל ג'נר באינסטגרם על שת"פ H&M עם בלמיין, 17 מאי 2015. טוויטר, צילום מסך
"יש לנו חדשות". סלפי השלושה באינסטגרם של קנדל ג'נר/צילום מסך, טוויטר
הודעת H&M  בעמוד הטוויטר הרשמי על השת"פ עם בלמיין, 18 מאי 2015. טוויטר, צילום מסך
הודעת H&M בטוויטר הבוקר/צילום מסך, טוויטר
  • עוד באותו נושא:
  • HM
  • בלמיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully