וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: אמזונות הפופ ונסיכות הפלאש

19.5.2015 / 12:17

ריהאנה דוהרת בארמון ורסאי ומציגה זוהר אפל בקמפיין החדש לדיור, השחקנית רבל ווילסון משיקה קולקציה למידות גדולות, וטיילור סוויפט מלהקת רשימת דוגמניות נוצצת לקליפ החדש והמעולה שלה. הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: הקמפיין המלא של ריהאנה לדיור סופסוף כאן

אחרי שחשפו בסוף השבוע את הצילומים הראשונים מהקולבריישן המדובר והנוצץ ביותר של השנה, דיור וריהאנה מציגים את הדבר האמיתי. אמש (שני) נחשף קמפיין הסיקרט גארדן המתוסרט של דיור בניצוחו של צלם האופנה המוערך סטיבן קליין. הסרטון שאורכו עומד על 60 שניות מלאות, צולם בארמון ורסאי המפואר (שם צולמה ריהאנה גם לקמפיין הסטילס) זכה לעבודת ארט מרשימה על טהרת הגלאם האפל ומלא המסתורין. גם מלאכת הסטיילינג לא נותרה מאחור. בסרטון נראית ריהאנה בשבע תלבושות שונות - כשהדומינטית בהן היא שמלת פאייטים כסופה וזוהרת כמו כדור מראות, בה מתרוצצת הדיווה ברחבי הארמון. את פסקול הסרטון מלווה "A Night", הסינגל החדש של ריהאנה, שהיא כפי שהתברר בחודש מרץ האחרון - הפרזנטורית השחורה הראשונה בהיסטוריה בת שבעים השנים של בית האופנה היוקרתי.

הקליפ: נבחרת החלומות צמאת הדם של טיילור סוויפט

קרלי קלוס, קארה דלווין, סינדי קרופורד, ג'יג'י חדיד, לילי אלדרידג', אלי גולדינג, זנדאיה, היילי סטיינפילד, ג'סיקה אלבה, אלן פומפאו, סלינה גומז וקנדריק לאמאר - קבלו את נבחרת החלומות של טיילור סוויפט, וזו אפילו לא הרשימה המלאה. כבר מעט יותר מיממה שסוויפט והכנופיה הנוצצת שלה מרעידות את הרשת, וכל זאת בשל הקליפ החדש של מי שממשיכה לסלול את דרכה אל תואר כוכבת הפופ הכי נכונה של הרגע. מאחורי ה-"Bad Blood" של סוויפט ניצב הבמאי ג'וזף קאן (האיש שאחראי בין היתר ל-"Toxic" המונומנטלי של בריטני ספירס), שברא במסגרת צילומי הקליפ יקום רווי אקשן המונע מיצר הנקם - ובעיקר מציג סוויפט עם טוויסט מחוספס שלא היה מבייש את טרנטינו, מרחק שנות אור מנערת הקאנטרי-פופ החולמנית והמתולתלת שהייתה בתחילת דרכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הטרנד: אופנת הפלוס-סייז זוכה לשחקנית חיזוק מיוחדת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גדולה מהחיים. רבל ווילסון משיקה קולקציית פלוס-סייז/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנית המקסימה והגדולה בכל המובנים, רבל ווילסון, ממשיכה לחזק את מעמדה כשגרירת נשות הפלוס-סייז. כוכבת "פיץ' פרפקט" המככבת בימים אלה על המסך הגדול ועל שער גיליון מאי של מגזין האופנה ELLE, מתכננת להשיק קולקציה למידות גדולות. הקולקציה שתראה אור ככל הנראה בנובמבר, הינה בגדר הצעד המתבקש מצד מי שיצאה רק לאחרונה נגד שלטון הרזון של ויקטוריה'ס סיקרט. למגזין NYLON סיפרה השחקנית האוסטרלית כי מעולם לא מצאה בשוק הפלוס-סייז מותג שמציע אופנה עכשווית, איכותית ובמחירים הגיוניים. את הקולקציה תייצר ווילסון עבור חברת האופנה Torrid, ולפי התכנון היא אמורה לכלול כ-25 דגמים, ביניהם חולצות, ז'קטים, שמלות ואקססוריז.

הנערה: סטייסי מרטין היא לא רק נימפומנית

סטייסי מרטין למיו מיו, סתיו-חורף 2014-15. Steven Meisel,
מקמפיין החורף של מיו מיו לקמפיין הבושם הראשון של בית האופנה/Steven Meisel

אין דבר שעולם האופנה אוהב יותר מאשר נסיכות אינדי עם מבט נוגה וסטייל אמנותי, כמו סטייסי מרטין למשל. השחקנית הצרפתייה-אנגליה שפרצה בתפקידה הבלתי נשכח בסרט "נימפומנית" של לארס פון טרייר, עומדת להפוך לפנים הרשמיות של הבושם הראשון אי פעם שיושק במיו מיו, כפי שהתברר מחשבון האינסטגרם של בית האופנה האיטלקי. מרטין שכיכבה בקמפיין החורף האחרון של מיו מיו תאחד כוחות בשנית עם צלם האופנה סטיבן מייזל, אשר יתעד אותה עבור הקמפיין החדש שיראה אור בחודש ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully