וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקטע שלך? קולקציית האירועים של רנואר

21.5.2015 / 9:34

אירועי הקיץ מציעים לנו הזדמנות לחשוף את השיזוף החדש ולתת ביטוי לגישה שלנו לאופנה בפרט ולחיים עצמם. תחת הסלוגן "?WHATS YOUR ATTITUDE" משיקה רנואר קולקציה שמנסה לספק פתרונות קלילים ומגוונים לכל סוגי החגיגות החמות

רנואר. אלון שפרנסקי
רנואר/אלון שפרנסקי

הימים החמים נועדו לחגוג את החיים, ליהנות משפע מסיבות ומכמויות אדירות של ויטמין די. אז מה תלבשו? פריטים שמשקפים את האני האמיתי שלכם, שיהיו אופנתיים אך עם זאת נוחים, שיקלעו לסגנון האישי אבל ישרתו אתכם נאמנה לעוד עונה אחת לפחות.

קולקציית הערב של רנואר לקיץ 2015, שהושקה תחת הסלוגן WHATS YOUR ATTITUDE?, מאפשרת לכל אחד ואחת מכם למצוא את הסגנון המתאים לו. אז מה כן להכניס לארון, מה אסור לפספס וכדאי לאמץ בחום ויותר חשוב מכך - איך לשלב?

רנואר. אלון שפרנסקי
רנואר/אלון שפרנסקי

לגברים מחכה קולקציה במראה אורבני צעיר, בעלת סגנון מטופח וטרנדי המורכבת מבדים קלילים, אלמנטים נקיים ואלגנטיים, אשר הקו המנחה והמאחד הינם צבעי השחור לבן, בשילוב דיטלים על חלק מהדגמים במיקומים שונים, אשר מוסיפים לנראות, משדרגים את ההופעה ומעניקים לה מראה מתוחכם, יוקרתי וחדשני. שלבו בארון ז'קט מחויט קייצי, חולצת אריג איכותית ואופנתית עם דפוס עניבה מרושל או אולי דווקא חולצת ויסקוזה רפויה בדפוס אתני בגווני שחור לבן הנלבשת עם ג'ינס שחור ומכובס. מדובר בפריטים המשתלבים בארון הקיים ויוצרים ביחד או לחוד לוק מדליק ואופנתי.

ומה לגבי החצי השני? הנשים זוכות לשלל הופעות ופריטים מפתים. החל מלוק זוהר ובולט עם אוברול קצר ואדום עם מחשוף נדיב או ממראה קלאסי ומאופק בשמלת ערב שחורה ומחמיאה שחושפת את כל המקומות הנכונים. מבחר השמלות, חולצות וחצאיות לעונת הקיץ מגוון ואופנתי ולכן מאפשר מגוון סגנונות ולוקים טרנדים בצבעוניות הנעה מהשחור והלבן הקלאסיים לאדום הדרמטי. אלו בשילוב מנעד עשיר של אביזרים משלימים (חגורות, נעלים, תיקים ותכשיטים לו ולה) ישלים את האטטיוד שלכם לכדי טוטל לוק מושלם לעונה החמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

דוגמנים: ניבר מדר, יאן וג'ני ליולי, גפן ברקאי לרפי עגיב
סטייליסטית רנואר: ליטל מעוז

טווח מחירים: החל מ-159 שקל

לקולקציית הגברים

לקולקציית הנשים

רנואר. אלון שפרנסקי
רנואר/אלון שפרנסקי
רנואר. אלון שפרנסקי
רנואר/אלון שפרנסקי
וואלה!NEWS בשיתוף רנואר
  • עוד באותו נושא:
  • רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully