וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ הופ: קארה דלווין ועולם האופנה - הסוף?

26.5.2015 / 13:49

הסופרמודל החמה ביותר של העת הנוכחית מתחילה לגלות סימנים מוקדמים של פרישה. לעומתה דוגמנית במידה 46 מככבת על שער מגזין, ג'יין פונדה בגיל 77 יפה מתמיד, וחשבון אינסטגרם חדש הולך להיות ההתמכרות הבאה שלכם. הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: קארה דלווין מאיימת לפרוש מעולם הדוגמנות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בטן מלאה על עולם האופנה. קארה דלווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

קארה דלווין מגלה כיום עניין במשחק לא פחות מאשר בדוגמנות, את זה כולם יודעים, אך בסוף השבוע האחרון נוצר הרושם כי הסופרמודל החמה ביותר של העת הנוכחית מתחילה לגלות סימנים מוקדמים של פרישה. "התחלתי להרגיש ריקנות", גילתה בראיון לוול סטריט ז'ורנל רגע לפני שסרטה החדש "ערים של נייר" יוצא לאקרנים: "אופנה סובבת סביב הפן החיצוני וזהו. אין שום חיפוש, זה רק ליצור דברים יפים. זה נורא לחיות בעולם בו אני יכולה לקבל שיחת טלפון ממישהו שיגיד לי ככה וככה, אם חגגתי יותר מדי או אם אני צריכה להפחית במשקל. זה כל כך מכעיס אותי. אם אתם לא רוצים להעסיק אותי, אל תעסיקו אותי".

בשנה האחרונה משקיעה דלווין בת ה-22 משאבים רבים בסלילת קריירת המשחק שלה. הנוכחות שלה על מסלולי התצוגות הולכת ומתמעטת, בעוד שמנגד ממשיכות לצוץ רק עוד ועוד ידיעות על אודישנים ותפקידים חדשים אותם היא קוטפת. רק בשנה האחרונה היא עבדה על שמונה סרטים שונים, ביניהם "פן" שמסתמן כלהיט של הקיץ הקרוב ו"יחידת המתאבדים" שאמור לראות אור בקיץ 2016 ולהפוך לשובר קופות אימתני. חבל שדלווין בוחרת לראות רק את הפן החיצוני של התעשייה. דווקא מישהי במעמדה יכולה להפוך בו מפרח קיר יפה ופאסיבי לגורם אקטיבי ויצרני של תוכן ומשמעות. על כך יעיד חשבון האינסטגרם המפורסם שלה, המצויד בכ-12 מיליון עוקבים, הטומן בחובו רסיסי אקטיביזם לצד נונסנס ופרצופים מטופשים.

הסטילס: ג'יין פונדה מצטלמת בגיל 77 למגזין W והיא יפה מתמיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, היא בת 77. ג'יין פונדה מצטלמת למגזין W/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבעים ושבע. לרובנו מעלה המספר הזה אסוציאציות של מהפכים פוליטיים או פרידה מאמני פופ חד פעמיים כמו אלביס פרסלי שהלך לעולמו באותה השנה. אך לפי ג'יין פונדה כנראה שבעים ושבע הוא המספר שמסמל את הגיל בו החיים רק מתחילים. השחקנית ההוליוודית האגדית שמתקאמבקת בימים אלה על המסך הקטן בקומדיה החדשה "גרייס ופרנקי" מבית נטפליקס ויוצרת "חברים" מרתה קאופמן, מככבת בגיליון יוני של מגזין W. אחרי שנחשף צילום השער בכיכובה, נחשפות כעת גם תמונות מהפקת אופנה בשחור ולבן בהן היא נראית יפה מתמיד.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הווידאו: הסטייל של טיילור סוויפט עובד גם באנימציה

מה קורה כש-49 סטודנטים אוסטרליים לאנימציה מתבקשים לייצר 52 פריימים מונפשים לקליפ של טיילור סוויפט, כאשר ההוראה היחידה היא לעשות כל מה שעולה בדעתם? ובכן, רק דברים טובים. קליפ הבכורה "Shake It Off" הלקוח מאלבומה האחרון של סוויפט (וזה שסימן את נקודת המפנה בקריירה שלה מזמרת קאנטרי מעצבנת לאמזונת פופ וסטייל), זכה לגרסת אנימציה משעשעת במיוחד הכוללת טוורקינג בלחמניות המבורגר וכמובן את שמלת הבלרינה המפורסמת. לסטיילינג שלום.

הטרנד: דוגמניות מאוירות גרוע

חשבון האינסטגרם badlydrawnmodels. אינסטגרם, צילום מסך
זהירות, ממכר. הלהיט החדש באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

זהו שמה של ההתמכרות החדשה שלכם. נעים מאוד: Badly Drawn Models, חשבון האינסטגרם שנחנך לפני חצי שנה כסיידקיק אלטרנטיבי ומשעשע ומסתמן כיום כאחד הלהיטים החמים ברשת. קארה דלווין, קרלי קלוס, לינדזי וויקסון, קנדל ג'נר וג'ואן סמולס הן רק קומץ מדוגמניות העל שכבר זכו לכבוד המאויר, כשהפואנטה פשוטה וגאונית כאחד - גרסאות אילוסטרציה כעורות במכוון של הסופרמודלס היפות והמצליחות בעולם. מאחורי הלהיט האינסטגרמי ניצב בחור בשם שון ריאן אשר החליט לנצל את הפלטפורמה האופנתית לטובת מפגן כישורי האיור וההומור שלו. הדוגמנית וה-It אדי קמפבל כבר הספיקה להצטרף ל-27.6 אלפי העוקבים שלו, כשמנגד אף אחת מהמודלז המאוירות לא ביקשה להסיר את התמונה שלה או לחילופין לאיים בתביעה. אין ספק שמדובר באותות של הצלחה מסחררת.

הנערה: סופרמודל במידה 46 על שער פיפל מגזין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופרסייז. סופרמודל. סופר גורג'ס. טס הולידיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוכבת גיליון יוני של פיפל מגזין יוצקת תוכן חדש למונח הנוצץ "סופרמודל". במידה 46 ובגיל 29, מסתמנת טס הולידיי כדוגמנית הפלוס-סייז הכי מבטיחה בסביבה. השנה היא חתמה על חוזה דוגמנות עם סוכנות מילק, ובכך הוכתרה כדוגמנית הגדולה ביותר שהוחתמה אי פעם על ידי סוכנות מצליחה. בנוסף, לוהקה הולידיי לאחרונה לככב בקמפיין של רשת אופנת הפלוס-סייז הפופולארית Torrid - אותה הרשת שתשתף פעולה עם רבל ווילסון כפי שסיפרנו ממש כאן בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully